Tradīcijām bagātais britu luksusa auto ražotājs "Bentley" pieteicis jaunu modeli "Continental GT Speed", kurš ir jaudīgākais kompānijas piedāvājumā.
Automobilim uzstādīts tāds pats sešu litru W12 biturbodzinējs, kāds sastopams modeļos "Continental GT" un "Continental Flying Spur", taču tam veikti jūtami uzlabojumi, kuru rezultātā jaudas rādītājs sasniedz 610 zirgspēkus, bet griezes moments – 750 Nm.
Salīdzinot ar standarta "Continental GT" kupeju, tas ir attiecīgi par 50 ZS un 100 Nm vairāk un dabā izpaužas kā paātrinājums līdz 100 km/h 4,5 sekundēs un 326 km/h maksimālais ātrums.
Līdz ar dzinēja jaudas paaugstināšanu "Bentley" inženieri veikuši izmaiņas arī citās jomās. Piemēram, balstiekārta ir stingrāka, turklāt priekšā pazemināta par 10 milimetriem, bet aizmugurē – par 15. Tāpat "GT Speed" specifikai tikusi pielāgota arī "Servotronic" stūres iekārta, kuras pārnesuma skaitlis mainās atkarībā no braukšanas ātruma, proti, braucot lēni, piemēram, stāvlaukumā, stūres iekārta darbojas ātrāk un nav nepieciešams pārpūlēties, lai veikli manevrētu; pieaugot ātrumam, mehānismi kļūst smagāki un faktiski neļauj vadītājam veikt straujas kustības.
Dizaina ziņā "GT Speed" praktiski neatšķiras no standarta "Continental GT", jo eksterjerā modelim paredzēti tikai tumši hroma akcenti priekšējās gaisa ieplūdes atverēs, speciāla dizaina 20 collu riteņu diski un lielāka izmēra izpūtēja uzgaļi. Ja neskaita ar ādu apšūtu multifunkciju stūres ratu, hromētu ātrumpārslēgu un alumīnija uzlikas uz pedāļiem, arī salonā atšķirību nav.
Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka auto arī maksās tikpat daudz – "GT Speed" oficiālā cena ir 206 000 eiro jeb par 40 tūkstošiem vairāk nekā "Continental GT".
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
Pilniiga kaka... daarga kaka!