Lasītājs: Rada neizpratni, ko ar šādu rekonstrukciju ir domājuši tās autori. Braucu katru rītu turp un atpakaļ un nesaprotu.
Ar cieņu,
Salvis
Lasītājs: Rada neizpratni, ko ar šādu rekonstrukciju ir domājuši tās autori. Braucu katru rītu turp un atpakaļ un nesaprotu.
Ir dzirdētas baumas, ka rekonstruējamajā Lokomotīves ielas posmā plāno palaist sabiedriskā transporta joslu no jaunā park&ride uz centru - tapēc arī glaunās autobusa pieturas. Autoram tomēr pilnībā piekrītu - krustojums sačakarēts.
A kurš krustojums Rīgā pēc "uzlabošanas" nepaliek grūtāk izbraucams? Šinī krustojumā, uztaisot plu vienu joslu katrā virzienā šī problēma būtu atrisināta, turklāt vieta tur ir. Vienkārši tie, kas plano šos krustojumus tur nekad nebrauc.
Pats tur braucu katru dienu. Īsti nepiekrītu.
1. Uz Lokomotīves ielas formāli iznāk viena josla katrā virzienā.
Reāli gan visi brauc pa divām, bet divās salien tikai vieglie.
Arī agrāk, ja kāds griezās pa kreisi no Lokomotīves uz Rušonu, tad pārējie spiedās labajā "joslā". Tagad, kad uz Slāvu pārvada pa taisno netiek, šis kreisais pagrieziens ir kļuvis vēl aktuālāks.
Braucot divās joslās abos virzienos, tieši tajā krustā bieži iznāca kutelīgas sajūtas, kad kāds bija pārlīdis pāri viduslīnijai (nenovērtē izmērus, apbrauc trolebusu utt. utjpr.)
2. Luksoforu vajag. Jo tā bija baigi viltīgā situācija, ka vienam braukšanas virzienam ir luksofors, otram zīme "Dodiet ceļu". Kamēr pie tā krusta nepiešāvās, galīgi nevarēja saprast kāpēc, cik ilgi pa Lokomotīves ielu braucošie "dod ceļu".
3. Buss pedējā laikā ir manīts biežāk. Laikam mans braukšanas laiks sakrīt ar busa grafiku.
Šorīt pārmaiņas pēc nebraucu pa Lokomotīves ielu uz centru, bet izbraucu pa Rušona ielu. Tur arī jāstāv rindā, lai nogrieztos uz centru. Pilnīgi piekrītu viesim 240883.
es domaju ka tas ir tiri uztaisits delj ta ka netiek virsu uz stakaņčika!!! man liekas tikai tapec ir shada veida satixmes organizacias uzlabojums.
Nekas tur nav sačakarets, es caur šo krust braucu jau 10+ gadus, un šitas ir normals risinajums šim krustam
Tad jau pa čakeni arī jābrauc vienai mašīnai pa joslu. Neatceros kā ir ar brīvībeni. Es nekad nēesmu sapratis auto vadītājus, kuri brauc pa lokomotīves ielu, Salaspils ielu joslai pa vidu un uz 45 km/h, tā lai citi netiktu ne pa labo pusi ne pa kreiso pusi garām.
Luksoforu sakārtoja tas ir OK.
Vispār kas notiek to satiksmes plānotāju galvās - katrs, krustojums, kurš tiek rekonstruēts, paliek arvien šaurāks un bremzīgāks!?? Tas notiek gan Rīgā, kur agrāko "braukt taisni/pa kreisi" un "braukt taisni/pa labi" vietā sabūvē "tikai taisni", "tikai pa kreisi" vai "tikai pa labi", gan uz šosejām, kur uzbliež jaunu ceļu, no kura drīkst nogriezties pa kreisi vai pa labi, bet nav kur likties tiem, kas vēlas braukt taisni.
Piemēri: 1. Biķernieku/Juglas iela - visi, kas vēlas braukt taisno prom no centra gaida, kad no Biķernieku ielas nogriezīsies auto uz Juglas ielu, 2.Biķernieku iela/apvedceļš - vietas bija pietiekami, bet nezkāpēc izbūvēja tikai vienu joslu, kur tagad visi spiežas un veido divas (pa labi un pa kreisi vai arī taisni), 3.uz ventspils šosejas pagrieziens pa kreisi uz P101, tas ir kādus 2 km pirms ķemeru pagrieziena - tur visi mauc pa granti, lai apbrauktu tos, kas braucot no Rīgas griežas uz P101, 4. uz bauskas šosejas - pagrieziens uz Katlakalnu, tas pats, visi apsteidz pa labo pa granti utt utjpr tādu vietu LV ir daudz, kur par 100K Ls "uzprojektē" jaunu veco krustojumu, ko sašaurina un padara lēnāku:(
nu pieļauju, ka tas ir pagaidu rissinājums - uzbliezīs to tiltu, tad mok kaut ko pārplānos vēl ...
Tagadejais risinajums pat loti ir ok. Zimes ir paarredzamas un labi saliktas, kaa parasti ir tadi, kas nevelas staveet rindaa. Ar tadiem lai cinaas polcija, pat ja buus divas joslas katraa virzienaa atradisies "apbrauceeji".
Viss tur ir kaa naakas sakaartots, man liekas shis krustojums tagad ir labaak izbraucams nekaa ieprieksh.
Jaanjem veeraa ka tagad visi kas brauc uz centru vairs nebrauc pa maskavas ielu uz krasta ielu, bet pa lokomotiives uz salaspils ielu. Taapeec arii veidojaas sastreegumi.
Braucu bieži, sačakarēts nav, bet risinājums ar nav labākais.
ja no divam joslam paliek viena (nav svarigi kapec) un visi grib tur braukt tad nav nekadu iemeslu veidot vienu garu rindu un aprunat tos kas spiezas, tiesa tiem kas spezas jadara to korekti nevis pasa krustojumaa kur sakas nepartraukta linija, tad nu attalums ko izvelas katrs kad ienemt vajadzigo joslu ir katra izvele kamer tas ir pec noteikumiem!
Pa Lokomotīves/Salaspiels ielu braucu katru dienu. Vismaz 4 reizes dienā. Pa dienu ir OK, bet no rītiem un vakarā tās ir šausmas. Krustojumā ar Rušonu ielu ar katru rītu paliek arvien sliktāk un sliktāk. Tajā krustā šorīt stāvēju 10 min, vakarā stāvēšu vēl 5 - 10 min. Rudenī būs jāstāv pa 20 min uz katru pusi. Tas nozīmē, ka 20 darba dienās zaudēšu apm. 13 h sava laika. Kuras varēju ieekonomēt normāli pārbraucot to krustu. Un ja kāds saka, ka drošība pirmajā vietā, tad izvērtējiet situāciju, ka autobusa pietura ir gandrīz krustā.
P.S Tikai no maniem novērojumiem, tātad subjektīvi.
Ak jā... Kas tā par ceļu būves firmu, kas to vietu labo 3 mēnešus? Dzērāji, atklāti sakot.
jā tas nu gan ir jocīgi, kopš kura laika autobusu pieturas iekārto krustojumā
Nu, tagad tas krustojums veido korķus, toties izskatās, ka mazāks risks, ka notiks avārijas. Tas pats - ar Viestura un Meža prospekta stūrī. Pluss - izbraucot 40 min ātrāk no mājas, nekā agrāk, darbā arī var nokļūt ievērojami agrāk ;) ;) ;)
240920. viesis - Un ja vispār nebrauc mājās, bet nakšņo darbā, tad būsi pirmais... ;)
Ja visi godīgi brauktu vienā joslā tad nebūtu nekādu problēmu un viss raiti noritētu, bet ja gudrīši taisa 2 joslas un pēc tam spraucās tāpēc arī ir problēmas. Iet viena josla un pie krustojuma sadalās kas tasisni tie taisni, kas nogriežās tie nogriežās - ravejslēdzēja princips. Ja būtu normāla autovadītāju kultūra tad viss būtu OK.
Pieņemu, ka brīdī, kad jaunais tilts būs dabeigts un pie tā esošais aplis arī, tad daļa no Ķengaraga braucošo (tai skaitā es) vairs nelīdīs pa Rušona ielu uz Lokomotīves un tur tālāk, lai tiktu uz centru. Varbūt pie mazākas plūsmas arī būs tīri ok. No rīta braucot centra virzienā gan man nav sanācis tur stāvēt ilgāk kā līdz nākamam zaļajam. Tiesa, kopš rekonstrukcijas beigām es neesmu vēl braucis mājup korķu stundā pa to pusi, kaut kā sanāk centrā notorčīt tik ilgi, ka arī pa Krasta/Maskavas ir tīri ok braukšana.
Ja nemaldos svētdien vakarā gan bija jautri uz Krasta ielas - vēls vakars, nakts tūlīt klāt, bet pretī Krasta Lido korķis. Izrādās, atraduši puiši īsto stundu, lai remontus sāktu.
bauskas un ziepniekkalna ielu krusts tagad ir vieglāk izbraucams
Kur tāti idioti rodas, sab.trans. pieturu uztaisīt krustojumā :D
nu vat tur sab.trans kurstojumaa, ja autobuss apstaajaas pieturaa tad tur veel ir pietiekami daudz vietas lai pabrauktu garaam cits transporta liidzeklis
Es tur nebraucu, bet piekrītu raksta autoram. Muļķīgi neļaut braukt taisni pa abām joslām. Braukšana taisni taču nevienam netraucē. Uzskatu, ka ir tikai divi iemesli taisīt joslu tikai un vienīgi priekš nogriešanās:
1) ja ceļš taisni aiz krustojuma ir par vienu joslu šaurāks
2) ja pagriezties atļauts no divām joslām - tad loģiski, ka no vienas tikai pagriezties, no otras pagriezties un taisni.
Cik saprotu no attēla, nav ne viens, ne otrs gadījums, tā kā nav saprotams, kāpēc nedrīkst braukt taisni pa abām joslām katrā virzienā.
Diemžēl, arī visai bīstamā krustojuma Apūzes - Jūrkalnes tiešā tuvumā atrodas divas autobusa pieturas, kas papildus sarežģī tā izbraukšanu + vēl līkums ar sliktu redzamību + salīdzinoši lieli ātrumi. BET, luksofora nav. To diez kāpēc uzmontē Volguntes - Irlavas stūrī , kur nekādas problemas nav bijušās. Jāsaka, ka tiem domniekiem attiecigos departamentos ir problemas ar aktualo situacijas izpratni Rīgas ielās.
Stripu krasotaji un planotaji ir piemirsushi ka tur ir iebrauktuve stavvieta/autoservisa, no kura tagad ta laga neparkapjot noteikumus ara nevar tikt.
2) iedzivotaju piebrauksana pie majam. man vieniga piebrauktuve ir pa lokomotives ielu, bet tagad tur ir saliktas zimes apstaties/stavet aizliegts + uzliktas augstas bordjuras + parraktas ietves.
Dzīvoju tajā rajonā. Tā arī neesmu sapratis, kāpēc Salaspils un Lokomotīves ielu nevar uztaisīt ar normālām 2+2 joslām. Uz dzelzceļa pusi vieta paplašināšanai noteikti ir (traucē tikai viena vienstāvu māja uz Salaspils ielas pie Jāņavārtu trolejbusa pieturas).
Tagad, kad Slāvu tilta piebrauktuves ir ciet, no centra braukt ir vienkārši ideāli, salīdzinot ar tiem sastrēgumiem, kas bija kādreiz. Visu bremzēja tie, kas gribēja tikt uz sastrēgušā tilta.
Pašlaik man prasās (laikam to arī darīs) uzstādīt gājēju luksoforu ar pogu pie Slāvu tilta pieturām. Savādāk pīķa stundās gājēju ir padaudz un viņi iet izretināti, attiecīgi mašīnu plūsma nevar ieskrieties, jo ik pa īsam laikam jālaiž gājēji.
Pie visa vainīgi ir tie dauņi, kuri nemāk pie zaļā vienmērīgi uzsākt braukt līdz ar mašīnu pirms viņiem, bet gaida, ka tā aizbrauc puskilometru tālu + tie idioti, kuri iebrauc krustojumos, ja tādu stūlbeņu nebūtu, i korķi nebūtu....
(Piedodiet par ruopjību, bet nu tā ir patiesība, ka ar tiem, kuri šitā darās ar galvu NAV viss kārtībā)
Raksta autor, no Rušānu ielas uz centra pusi NAV Lokomotīves iela,tā ir Salaspils iela. Man būtu kauns rakstīt par to ko pats nezinu,bet.....
Man jau skiet ka visi korkji Riga veidojas delj teim idiniem kuri paliek krustojumos.Paris gadus aptkalj CP rikoja akciju kura kerushi tos kuri paliek krutojuma.Kur tad tagad CP skatas?
Kapec milzigs idinju bars (tie kas paliek uz krustojuma) nevar nekad izrekinat to vai paliks uz krustojuma vai ne... besi...
Vakar vakarā nogāju gar šo krustojumu. Autobusa pietura nu nekādi nav krustojumā. Paplašinājums sākas apmēram ar krustojuma beigām uz centra pusi. Autobusa pietura attiecīgi ir vēl tālāk no krustojuma.
Man liekas ka ar to krustojumu tagad viss ir OK vienīgi vajag apmēram 300m pirms krusta uzlikt zīmi kāda ir kustība pa, joslām un novilkt nepārtraukto līniju, trolejbusa vados piekārt kameru un čakarēt visus līdējus.
Rīgā satiksmi čakarē līdēji, īpaši uz zemitāna tilta centra virzienā.
22.08.07 pl.8.30 rinda līdz krustojumam sākas 30 metrus aiz Bultu ielas. Pie krustojuma pēc 10. minūtēm. Gaidām 3. septembri, skolas sākumu :)
23.08.07 pl 8.42. Stāvam bo Bultu ielas. Rušonu krustojumu izbraucu pl. 8.54. Šodien gudrinieki - apbraucēji bija daudz.
km.hiAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk
Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk
Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk
iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk
Tas jau ir sīkums, bet kā ir izčakarēts viestura prospekta un vecmilgrāvja ceļa krusts. Tādu korķu tur nekad nav bijis.