Uzņemoties kreditētāja funkciju, jānodrošinās pret risku 3

 
13.decembris 2007 10:12

BTA apdrošināšanas noteikumu jaunais punkts par nesamaksātas apdrošināšanas prēmijas daļas izteikšanu citā valūtā, ja lata vērtība pret eiro samazinās vairāk kā par 10 %, ļaus uzņēmumam arī turpmāk piedāvāt atlikto maksājumu iespēju, kā arī garantēs BTA klientiem ilglaicīgu stabilitāti.

Jeļena Alfejeva, BTA viceprezidente: „Šī punkta iekļaušana noteikumos nav saistīta ar mūsu neuzticēšanos latam. Esam pārliecināti, ka lata devalvācijai nav nekāda pamata un tāda iespēja ir niecīga. Taču apdrošinātāja darbības būtība ir paredzēt visus iespējamos, tai skaitā operacionālos riskus un aizsargāties no tiem, lai nodrošinātu stabilitāti un spēju pildīt savas saistības ilglaicīgi.

Jebkura kredītiestāde savos noteikumos iekļauj aizsardzību pret šādiem riskiem – tas ir tikai normāli un par šo faktu neviens nebrīnās. Dīvaini, kāpēc kaut kas šajā ziņā būtu pārmetams apdrošinātājam.”
BTA savas transportlīdzekļu apdrošināšanas (KASKO) noteikumos iekļauj ļoti plašu sedzamo risku klāstu, līdz pat iespējai, ka automašīnai uzkritīs lidaparāts, kas ir tik pat neticami, kā lata devalvācija, taču noteikumos tiek atrunātas abas  situācijas.

Nevar arī teikt, ka BTA pārliek kaut kādu nekontrolējamo risku uz klienta pleciem – klients var tik pat viegli pret šo risku nodrošināties, samaksājot visu apdrošināšanas prēmiju uzreiz vienā maksājumā.
 „Latvijas Apdrošināšanas brokeru asociācijas izplatītais ziņojums mums liek aizdomāties arī par biznesa ētikas jautājumiem un asociācijas pārstāvja kompetenci, iztirzājot viena tirgus dalībnieka piedāvājumu publiskajā telpā, ne līdz galam pat apzinoties šā piedāvājuma būtību. Izbrīna arī fakts, ka iepriekš no šīs asociācijas neviens pie mums nevērsās pēc skaidrojuma par mūsu motivāciju, iekļaujot noteikumos attiecīgo punktu,” uzsver J. Alfejeva.
 
Visi komentāri
 
249097. viesis 13.decembris 2007 16:41
0 0 Atbildēt

tas par to lidaparātu ir kau-kāds sviests, par tāda punkta ielkšanu "izgudrotājam" būtu pa kaklu jāiedod, jo uzskatu, ka tam ir jābūt pašsaprotamu risku sarakstā. Vienīgais, kas būtu jāuzskaita, ir gadījumi, par kuriem nepienākas apdrošināšana, nevis otrādi.

249106. viesis 13.decembris 2007 18:26
0 0 Atbildēt

Bet ja nu klients vēlas aprošināties TIKAI pret lidmašīnas uzkrišanu?

:o)

249129. viesis 14.decembris 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Pilnigas muļķības. BTA taču nepārrēķinās apdrošinātā objekta vērtību un visus pārējos kritērijus apdrošināšanas gadījuma iestāšanās brīdī (izņemot atskaita amortizāciju). Tad taču arī apdrošinātā objekta vērtība palielinās latu izteiksmē, bet lielāku kompensāciju neviens pat netaisās izmaksāt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti