Taps lielākais satiksmes infrastruktūras objekts Rīgas ziemeļu daļā 7

22.februāris 2008 9:51

Atbilstoši Rīgas pašvaldības SIA “Transporta infrastruktūras attīstība” (SIA “TIA”) plāniem 2010. gadā ekspluatācijā tiks nodots jaunākais un lielākais satiksmes infrastruktūras objekts Rīgas ziemeļu daļā – Sarkandaugavas satiksmes pārvads pār Rīgas – Skultes dzelzceļa līniju.

Pārvads savienos Viestura prospektu ar Tvaika ielu, tādejādi atslogojot Sarkandaugavas dzelzceļa pārbrauktuvi, kas šobrīd ir galvenais iemesls satiksmes sastrēgumiem šajā rajonā.

Pārvada laiduma garums būs 300 metri, tam būs divas satiksmes joslas katrā virzienā un tā kopējais platums būs 21 metrs, bet augstums 14 metri. Pārvadam būs 18 balsti. Papildus tiks izbūvēti pievadceļi 22 300 kvadrātmetru platībā, gājēju un velosipēdistu celiņi 7 700 kvadrātmetru platībā, gājēju drošībai tiks izbūvēts tunelis zem dzelzceļa līnijas, kā arī tiks labiekārtota teritorija pārvada būvniecības rajonā.
Paredzams, ka pēc pārvada izbūvēšanas par 80% samazināsies tranzīta satiksme caur Sarkandaugavas dzīvojamo rajonu un par 20% pieaugs vidējais autotransporta kustības ātrums. Turklāt tiks nodrošināta tieša piekļūšana ostas teritorijām Jaunmīlgrāvī, Kundziņsalā un Sarkandaugavā. Rīdzinieku un pilsētas viesu ērtībām Viestura prospektā tiks izbūvēta arī “novieto un brauc” autostāvvieta.

SIA „TIA” valdes priekšsēdētājs Anrijs Brencāns stāsta: “Līdz ar jaunā pārvada nodošanu ekspluatācijā Sarkandaugava atkal atgūs elpu kā dzīvojamais rajons, jo pa tās ielām kursēs vairs tikai sabiedriskais un privātais autotransports. Sastrēgumu likvidēšana Sarkandaugavā, kravas transporta novirzīšana uz Jaunmīlgrāvja rajona industriālo daļu un apkārtējās vides uzlabojumi ir tikai nedaudzas no tām priekšrocībām ko iegūs gan Rīgas, gan Pierīgas iedzīvotāji, kas šeit dzīvo un izmanto rajona satiksmes infrastruktūru”.

Līdz 2008. gada maijam tiks izvērtēti iespējamie finansēšanas modeļi, kas nodrošinātu maksimāli īsu projekta realizācijas termiņu un ilgtermiņa finansiālo izdevīgumu. Iepirkumu organizēšana ir paredzēta laika posmā no maija līdz novembrim, savukārt būvniecības darbus paredzēts uzsākt šā gada decembrī. Paredzamās pārvada būvniecības izmaksas tiek lēstas 47 līdz 50 miljonu latu apmērā.
Pārvada būvniecības procesu organizē SIA “TIA”, kura atbild par finansējuma modeļa izvēli, iepirkumu konkursu realizēšanu, būvniecības darbu veikšanu un uzraudzību, kā arī par pārvada apsaimniekošanas organizēšanu pēc tā nodošanas ekspluatācijā.
 
Visi komentāri
 
252336. viesis 22.februāris 2008 12:36
0 0 Atbildēt

Tas Mīlgrāvja tilts jau nu būtu tas mazākais mīnuss galvenais lai tai pārbrauktuvei ir pāri.

252338. viesis 22.februāris 2008 12:59
0 0 Atbildēt

hmm...domājams uz kādiem 250 miljoniem ls galu galā pavilks..

252347. viesis 22.februāris 2008 17:10
0 0 Atbildēt

piesakos izcirsts un pardot mezaparka kokus, kuru vieta visticmak tad ari bus tas divainais pasakums, noparko un brauc (par to ar ko talak var aizbraukt neviens neka nezin)

un skiet ka ziemelu parvads par daugavu butu kudi labaka buve.

p.s. uz remonta laiku mekleju dzivokli pardaugava...

gachoman

252362. viesis 23.februāris 2008 0:11
0 0 Atbildēt

Dārgākais tilts pasauē (Dienvidu tilts), dārgākais kilometrs pasaulē (Juglas pārvads) un tagad PATS dārgākais viaduks pasaulē!!!!!!!

Urā biedri!!!!

252367. viesis 23.februāris 2008 10:05
0 0 Atbildēt

Interesanti, kā tiks satiksme organizēta tālāk Tvaika ielā, jo tur taču ir tikai divas joslas. Sanāks gandrīz kā Dienvidu tilta Bauskas ielas gals.

252998. viesis 25.februāris 2008 16:08
0 0 Atbildēt

Neticās ka jau 2010 gadā par 50 ljimoniem viadukts būs gatavs, ja nu vienīgi skiču projekts, tālāk jau diez vai tiks. :D

253005. viesis 25.februāris 2008 19:07
0 0 Atbildēt

mjāaa... veselas divas joslas katrā virzienā, tad nu gan būs varena braukšana!

Tie jampampi, kas projektē šito te, laikam nav redzējuši dažu citu Rīgas pārvadu ar divām joslām.

Ja nu vienīgi projekts tapis tālajā 1980.gadā, kad divas joslas bija kkas ļoti exkluzīvs.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 

Automechanika 2018 uzstāda jaunu rekordu

Vācijas pilsētā Frankfurtē notikušais Automechanika 2018 (11.09-15.09) pasākums, kuru apmeklēja arī iAuto, uzstādījis jaunu rekordu. Lasīt vairāk

 

Uz Latvijas autoceļiem izdevies aizvadīt dienu bez bojāgājušajiem, tomēr bijuši negadījumi ar cietušajiem

Piedaloties Eiropas Komisijas (EK) organizētajā kampaņā "Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem" (EDWARD), Latvijai ir izdevies aizvadīt dienu bez avārijās bojā gājušiem cilvēkiem, tomēr reģistrēti vairāki negadījumi ar cietušajiem, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti