Jaunās «High Performance» riepas - trīskāršā uzvara testos 1

27.februāris 2008 11:29

Pagājušā pavasarī klajā laistā Goodyear jaunā High Performance (augstas veiktspējas) riepa Eagle F1 Asymmetric tagad ir apliecinājusi savu veiktspēju visbargākajos apstākļos.

Riepas kontā ir trīs neatkarīgas uzvaras testos, ko organizēja vadošie Eiropas motosporta žurnāli, turklāt labākie rezultāti trijos Vācijas žurnālos. Tagad, reaģējot uz prognozēto pieaugošo pieprasījumu pēc augstas veiktspējas riepām, Goodyear Eagle F1 Asymmetric ir pieejama plašākā izmēru diapazonā.

Riepas izstrādē izmantoto jauno tehnoloģiju priekšrocības apstiprināja labākie rezultāti Somijas Tuulilasi un abos Apvienotās Karalistes žurnālos Evo un Autocar. Kad 2007. gadā Goodyear Eagle F1 Asymmetric tika laista tirgū, to raksturoja kā novatorisku, revolucionāru un jauna standarta noteicēju augstas veiktspējas vasaras riepu grupā. Gadu pēc tam, kad šīs riepas sāka pārdot visā pasaulē, šī riepa ir pierādījusi savu vadošo vietu tirgū. Bez minētajām trijām nesenajām uzvarām motosporta žurnālu rīkotajos testos Goodyear Eagle F1 Asymmetric ir saņēmusi augstāko novērtējumu no trijiem Vācijas žurnāliem Auto Zeitung, Power Car un Sport Auto. Riepa tika raksturota kā “ļoti ieteicama”. Publicētie testi apliecina, ka Goodyear Eagle F1 Asymmetric ir veiktspējas ziņā nepārspējama gan uz slapja, gan uz sausa seguma.

Tuulilasi tests Mirevālā, Francijā, parādīja, ka Goodyear Eagle F1 Asymmetric sacensībās uzvar vairākās jomās, ieskaitot bremzēšanu uz sausa un slapja seguma, kā arī ir ātrāka apļa veikšanā nekā jebkura cita riepa.

“Ja runājam par saķeri, tad Eagle F1 Asymmetric ir augstākās klases izstrādājums gandrīz jebkurā testā”, žurnālā Tuulilasi secinājis Oskari Penti /Oskari Pentti/. 

Britu Evo organizētais tests notika Itālijā, un tajā tika vērtēta vadības spēja, akvaplanēšanas pretestība un bremzēšana. Tests, kas tika veikts viena no galvenajiem konkurentiem testa trasēs, apliecināja, ka Goodyear Eagle F1 Asymmetric testos uzvar gan slapjos, gan sausos ceļa apstākļos. Autovadītāji, kas piedalījās testā, bija sajūsmā par riepas veiktspēju: “Vadība ir tīra, tieša un pozitīva. Tā ir jaunā Goodyear izšķirošā uzvara”, konstatējis Jetrū Bovingdons /Jethro Bovingdon/ no žurnāla Evo. 

Autocar testā riepa tika novērtēta kā labākā gan priekšējo riteņu, gan aizmugurējo riteņu piedziņas gadījumā, arī bremzēšanas testos uzrādītā bremzēšanas distance tai bija par 4 metriem īsāka nekā konkurējošām riepām. Testētāji atzīmēja lieliskās priekšrocības, kādas automašīnai nodrošina Goodyear Eagle F1 Asymmetric:

“Uzliekot Goodyear riepu komplektu, tas līdzinājās turbo; sajūta bija tāda, it kā klāt nākuši vēl 50 zirgspēki,” paziņoja pieredzējušais Autocar testētājs Kīts Houvards /Keith Howard/.

Aktīvā tehnoloģija nodrošina pārliecinošu pagriezienu veikšanu


Salīdzinājumā ar savu sekmīgo priekšteci Eagle F1 Asymmetric ir pilnveidota gandrīz visos aspektos. Riepai ir uzlabota vilce gan uz slapja, gan uz sausa asfalta, ko nodrošina asimetriskais protektoru raksts; motosporta inspirēts protektoru savienojums ir uzlabojis arī saķeri uz slapja ceļa seguma.

Eagle F1 Asymmetric unikālā “Active Cornergrip Technology” palielina “riepas un ceļa” saskari kontaktlaukuma iekšpusē, tādējādi visā pagrieziena veikšanas laikā saķere ir labāka. Pateicoties riepas “Active Cornergrip Technology” aramīda pastiprinājumam riepas iekšējā sānu sieniņā, pagrieziena laikā tiek samazināts pacēlums, vienmērīgāk izkliedējot spiedienu visā saskares ceļā, kas attiecīgi nodrošina labāku saķeri pagrieziena laikā. 

Vēl viena nozīmīga pārmaiņa ir asimetriskais protektora raksts. Atklātais protektoru raksts iekšmalā un dziļās rievas maksimizē ūdens izkliedi, savukārt nepārtrauktais centrālais izcilnis sniedz paaugstinātu stabilitāti, braucot lielā ātrumā. Platie, stingrie protektoru bloki ārmalā nodrošina maksimālu saķeri pagrieziena veikšanas laikā. Šīs protektoru īpašības papildina īpašs protektoru savienojums, ko palīdzējusi veidot ātrumsacīkšu pieredze, un tas vēl vairāk uzlabo saķeri uz slapja ceļa seguma.

Atbildot uz pieaugošo pieprasījumu, tagad riepas pieejamas plašākā izmēru diapazonā

Šogad Goodyear Eagle F1 Asymmetric ir pieejamas plašākā izvēlē, ieskaitot 31 izmēru, no 17 collām līdz 20 collām un no 50. sērijas līdz 25. sērijai. Gandrīz visu klāstu veido īpašas nestspējas versijas riepas, kas ir piemērotas vairumam mūsdienu jaudīgām un augstas veiktspējas (High Performance) automašīnām.
 
Visi komentāri
 
253134. viesis 27.februāris 2008 15:15
0 0 Atbildēt

Kurā sadaļā bija jābūt šim rakstam - noderīga infa vai reklāma? :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jelgavā svinīgi atklāta Latvijā jaunākā un modernākā tehniskās apskates stacija; jaunajā stacijā pārbaudīti 304 auto 5

Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais "Tehniskās apskates nakts" pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Lasīt vairāk

 

Pērn visbiežāk avārijas bez OCTA izraisījuši autovadītāji Latgalē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) apkopotā statistika liecina, ka pērn autovadītāji Latgalē statistiski daudz biežāk kā citos Latvijas reģionos izraisījuši ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSNg) ar neapdrošinātu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti