Jaunais "VW Crafter" Latvijā būs pieejams nākošā gada pavasarī (+ foto) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 22.decembris 2016 9:49

Jaunais "VW Crafter", kas Latvijā būs pieejams 2017.gada pavasarī, izceļas ar 5,5 tonnu kravnesību, lielāku kravas ietilpību un funkcionalitāti.

Mikroautobusam ir optimizēti izmēri, lai sasniegtu maksimālu ikdienas praktiskumu, trīs dažādi piedziņas varianti, ieskaitot 4MOTION pilnpiedziņu, samazināts degvielas patēriņš, kā arī zemas uzturēšanas un remonta izmaksas.

Auto ir praktisks un pielāgojas jebkurām patērētāju vajadzībām

"VW Crafter" pielāgojas jebkurām patērētāju vajadzībām - atbilstoši aprīkots no iekšpuses un ārpuses, tas var kalpot kā ātrās palīdzības automašīna, policijas transports, auto kravu pārvadājumiem, t.sk. arī saldētu kravu, jo "VW Crafter" var ērti aprīkot ar saldēšanas iekārtām, kā arī pasažieru pārvadājumiem. Atkarībā no atvasinājumiem, "VW Crafter" var būt praktisks un daudzveidīgs instruments - pašizgāzējs, pārvietojamā darbnīca, sniega tīrītājs vai groza pacēlājs (cherry pickers).

"VW Crafter" ir praktiskākais palīgs gan darbā, gan ikdienā - tas ir īpaši pielāgots ikdienas lietošanai:

- sagatavots pārbūvei;

- pielāgots standartizētu kravu pārvadājumiem;

- viegli tīrāmi, izturīgi materiāli;

- ērtākais un ergonomiskākais salons un novietņu izkārtojums;

- veikls, viegli manevrējams ar labu redzamību.

Palielināta kravas telpa

"VW Crafter" ar maksimālo kravnesību 5,5 tonnas, palielinātu 18,4 m3 plašu kravas telpu un pārsteidzošu piedziņas veidu, ir aprīkots ar pilnībā pārstrādātu šasiju un elektromehānisko stūres iekārtu, uzticamiem, ekonomiskākiem un optimizētiem dzinējiem gan gariem pārbraucieniem, gan braukšanai pilsētas satiksmē, labi pārdomātiem risinājumiem kravas iekraušanai, praktiskām sagatavēm pārveidojumu uzstādīšanai, ergonomisku autovadītāja darba vidi un ārkārtīgi plašu autovadītāja palīgsistēmu klāstu.

Zemāks degvielas patēriņš

Automobili lieliski raksturo tādi rādītāji kā "ekonomiskums" un "drošība" - auto ir zemāki degvielas patēriņa un CO2 rādītāji, kā arī labākas aerodinamiskās īpašības, jaunākās paaudzes asistentu sistēmas un elektromehānisks stūres pastiprinātājs. Izvēle par labu "VW Crafter" samazinās transportlīdzekļa ekspluatācijas izmaksas - uzlabotie Euro 6 dzinēji, kuru pamatā ir modulārā dīzeļdzinēju platforma MDB, ir īpaši pielāgoti jaunajam "Crafter", ņemot vērā komerciālo transportlīdzekļu izturības prasības. Tie ir ļoti uzticami dzinēji, kas paredzēti gan īsiem, gan gariem pārvadājumiem. 2,0 l dzinējs EA 288 Commercial, kas pielāgots jaunajam "Crafter", Euro 6 tirgos ir pieejams komplektācijā ar priekšējo riteņu piedziņu trīs dažādās jaudas versijās: 75 kW (102 ZS), 103 kW (140 ZS) vai kā BiTurbo TDI ar 130 kW (177 ZS) jaudu. Jaunā "Crafter" priekšrocības ir arī izturība, zemas nolietošanās, apkopes un remonta izmaksas, kas kopumā pozitīvi ietekmē kopējās ekspluatācijas izmaksas visa automobiļa dzīves cikla garumā.

 
Visi komentāri
 
vilks 22.decembris 2016 17:37
1 1 Atbildēt

Tas ir auto , kuru labāk -neslāpēt... , citādi , -nepaspēsi atjēgties , kad tas jau CAURS !!!

ezis71 22.decembris 2016 17:57
1 1 Atbildēt

Kaut kur redzētas līnijas,opā,tas tak Ford Transit,var klopēt ciet šo bodīti.

msh 22.decembris 2016 22:04
0 0 Atbildēt

Zemākas uzturēšanas un remonta izmaksas... Cik ilgu laiku?

jautri! 23.decembris 2016 17:20
0 0 Atbildēt

Komentāri! :D

Ojars 24.decembris 2016 8:21
1 0 Atbildēt

Amatierisks jautājums par piedziņas dažādību.

Kādēļ ražotājs tik ļoti cenšas, lai piedāvātu tirgū gan priekšas, gan pakaļpiedziņas komerctransportu? Mani vairāk interesē tieši kravas transports.

Apgriešanās rādiuss un ziemas braukšanas bez kravas ir vienīgie kritēriji, kuri man nāk prātā. Bet kā ir īstenībā, komercauto ikdienas lietotāji?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 2

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti