Francijas autobūves kompānija "Peugeot" nodevusi atklātībai "Peugeot 308" sportisko modeli "GT," ko plašākam interesentu lokam izrādīs Parīzes autoizstādē oktobrī.
Foto: Publicitātes foto
"Peugeot 308 GT" būs pieejams ar diviem motoriem: 1,6 litru 205 ZS (285 Nm) benzīna agregātu un 2,0 litru 180 ZS (400 Nm) dīzeli. Pirmais no tiem varēs strādāt kombinācijā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet otrs - komplektā ar automātisko kārbu.
Foto: Publicitātes foto
Sportiskā modifikācija aprīkota ar pazeminātu piekari, kas priekšpusē pietuvināta ceļa virsmai par septiņiem un aizmugurē par 10 mm, stiprākām bremzēm, jutīgāku stūres un akseleratora vadību, kā arī 18 collu riteņu diskiem un "Michelin" riepām. Arī salons veidots sportiskā garā – ar alumīnija dekoriem un sarkanas krāsas akcentiem.
Foto: Publicitātes foto
Automašīnas dinamiskie raksturlielumi netiek atklāti, taču zināms, ka vēlāk "Peugeot" vainagos "308" saimi ar modeli "R," kas tiks veidots 2013.gada Frankfurtes autoizstādē parādītā koncepta "308 R" stilistikā un iegūs 270 ZS jaudīgu benzīna motoru. "GT" modifikācija izveidota gan "308" saimes hečbekam, gan arī unibersālam.
Foto: Publicitātes foto
Atzīmēsim, ka "Peugeot 308" ir tirgū pieprasīts modelis, kas savā otrajā paaudzē (no 2013.gada) saražots jau 100 000 eksemplāros.
Foto: Publicitātes foto
Dārgākajā komplektācijā "Peugeot 308" jau no rūpnīcas tiek piegādāts ar gaismas diožu lukturiem, "Bluetooth," brīvroku sistēmu un 9,7 collu skārienjutīgu multimediju sistēmas ekrānu. Papildaprīkojuma sarakstā ir aklā leņķa asistents, adaptīvā kruīzkontrole un sistēma, kas uzsāk automātisko bremzēšanu, ja vadītājs nereaģē uz situācijas maiņu (priekšā braucošais strauji bremzē, negaidīts šķērslis u.c.).
Foto: Publicitātes foto
Mmmm, nabagsaimes jaudas karalis!