"Ford" parāda otrās paaudzes "S-Max" (+ foto) 9

 
iAuto | 15.septembris 2014 11:51

Ford publicējis internetā septiņvietīgā minivena S-Max otrās paaudzes modeļa attēlus, plašākai publikai solot to parādīt Parīzes autoizstādē oktobrī.

"Ford" jaunums izgatavots uz jaunās paaudzes "Ford Mondeo" bāzes, bet dizainā var saskatīt iezīmes no modernizētā "Focus" un "Fiesta" vaibstiem.

"S-Max" dārgākās versijas var būt aprīkotas ar elektriski regulējamiem otrās un trešās rindas sēdekļiem, turklāt pirmajai rindai var būt arī ventilācijas un masāžas funkcijas, sānu gaisa drošības spilveniem aizmugures pasažieriem un bagāžnieka vāka pacelšanas/nolaišanas mehānisma elektropievadu, ko iedarbina pašūpojot kāju zem aizmugures bufera.

Par minivena motoriem oficiāli apstiprinātas informācijas nav, tomēr "Auto Express" prognozē, ka "S-Max" pircēji var rēķināties ar divlitru dīzeli, kas pieejams trīs versijas (119, 150 un 179 ZS), savukārt benzīna motoru cienītāji varēs izvēlēties 1,5 litru 160 ZS vai 2,0 litru 240 ZS EcoBoost agregātu. Dzinējus varēs kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko "PowerShift" divsajūgu pārnesumkārbu. Interesanti, ka līdztekus priekšpiedziņas variantam, "S-Max" pirmoreiz būs pieejams arī pilnpiedziņas modifikācijā. Tirdzniecībā jaunais "Ford S-Max" nonāks 2015.gada vasarā.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
nomiks 16.septembris 2014 9:48
1 1 Atbildēt

Ar Freemont tie nemaz nav objektīvi salīdzināmi. Braukšanas komforts te nenoliedzami būs lielāks. Neko daudz neatškiras no šābrīža S-Max paaudzes. Tāds kārtējais facelift vien ir.

Vispār S-Max patiešām ir ērts un ietilpīgs ģimenes auto. Sencis ar tādu ikdienā braukā kā taxi šoferis. Dīzeļi ir dinamiski, bet ne superekonomiski.

Sencim bijuši divi šādi auto - viens bija dīzelis, šobrīd gāzi+benzīns, bet no ceturtdienas atkal pilnīgi jauns dīzelis. Mani novērojumi par šo auto - ir lielas problēmās ar klimata uzturēšanu salonā. Ja es savām Hondām uzlieku Auto režīmā 20 grādus, tad tāda temperatūra man salonā arī ir visu laiku un ventilācijas darbību gandrīz nemaz nedzird, tā ir klusa. Šiem Fordiem, lai uzturētu 20 grādus salonā, ir jāliek 17-18 grādi, turklāt nemitīgi ventiliācijas sistēma strādā ār pilnu jaudu un ļoti skaļi. Iespējams, ka tas ir dēļ lielās pasažieru telpas. iespējams, labāk aprīkotām ir dalītā klima, kad aizmugurē var vēl regulēt atsevišķi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti