Mazda 3 jauns 105 ZS benzīna motors 1

 

Foto: Publicitātes attēls

P.R.A.E. | 31.maijs 2016 12:32

Stiprinot savas pozīcijas konkurējošajā Eiropas C segmentā, uzņēmums Mazda papildina Mazda 3 hečbekam un sedanam pieejamo dzinēju klāstu ar jaunu, īpaši taupīgu, Euro 6 standartam atbilstošu 105 zirgspēku SKYACTIV-D 1,5 litru turbo dīzeļdzinēju.

Jaunais dzinējs ievērojami palielina Mazda 3 konkurētspēju C segmentā. Tas ir aprīkots ar īpaši zemu kompresijas pakāpi – 14,8:1 – un maināmas turbīnas ģeometrijas turbokompresoru, turklāt tas rada vien 99 g CO2 izmešu uz kilometru, bet tā vidējais degvielas patēriņš ir tikai 3,8 litri uz 100 kilometriem. Tāpat tas ir aprīkots arī ar jauno Natural Sound Smoother tehnoloģiju, kas būtiski samazina dzinēja radīto troksni un vibrācijas.

Zem Mazda 3 iespaidīgā KODO - Soul of Motion dizaina slēpjas modernās SKYACTIV tehnoloģijas. Pateicoties novatoriskajai, vieglajai un īpaši stingrajai virsbūvei, tas ir viens no vieglākajiem automobiļiem C segmentā. Tā pašmasa ir vien 1185 kilogrami. Savukārt šasija un izcilā aerodinamika piedāvā izsmalcinātības, komforta un degvielas ekonomijas kombināciju, kā arī iespaidīgu dinamiku un teicamas manevrētspējas.

Mazda 3 plašajā salonā auto vadītāja vieta ir ievērojama ar kompakto mērinstrumentu paneli, lielo 7 collu skārienjutīgo krāsu ekrānu*, rotējošo multimediju sistēmas vadības pogu* un Active Driving Display ekrānu*, kas ir viens no pirmajiem projekcijas ekrāniem C segmentā.

2016.gada modeļu klāsts ir vēl vairāk uzlabots, piedāvājot īpašu hečbeka versiju ar jauniem, tumšiem 18 collu vieglmetāla diskiem*, ādas/zamša apdari melnā krāsā ar sarkanām šuvēm un aerodinamikas komplektu (tikai modeļiem ar stūri labajā pusē, pārējiem modeļiem pieejams kā aksesuārs). Tagad visu augstākā līmeņa modeļu standarta komplektācijā ir iekļauts DAB radio atskaņotājs, atpakaļskata kamera un blakussēdētāja krēsla pacēlājs*.

Mazda 3 ir aprīkota ar visām Mazda modernajām un novatoriskajām i-ACTIVSENSE drošības tehnoloģijām, kas palīdz autovadītājam. To skaitā ietilpst brīdinājums par priekšā esošu šķērsli Forward Obstruction Warning (FOW), viedā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma Smart City Brake Support (SCBS), kursa maiņas brīdinājuma sistēma Lane Departure Warning System (LDWS) un Mazda radara kruīza kontroleMazda Radar Cruise Control (MRCC). Pateicoties šo palīgsistēmu piedāvātajai augstākā līmeņa aktīvajai drošībai, Mazda 3 ir ieguvusi maksimālo piecu zvaigžņu novērtējumu Euro-NCAP triecientestos.

* Pieejamība atkarīga no apdares līmeņa un tirgus

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 1.jūnijs 2016 10:56
0 0 Atbildēt

Dīvaini, ka tagad liela daļa auto ražotāju pāriet uz ļoti maza tilpuma un arī (kā redzam ar MAZDA) mazjaudīgiem dzinējiem. Kur sāls tajā visā?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti