"Mazda" iepazīstinājusi ar pašmāju tirgus piedāvājumam paredzēto modernizēto hečbeku "Demio" (citos tirgos "Mazda2") un krosoveru "CX-3". Abi modeļi ieguvuši nelielus vizuālus uzlabojumus un jauno "G-Vectoring Control" palīgsistēmu.
Modernizētā "Mazda2" no iepriekšējās versijas atšķiras ar hroma apmalītē ietvertiem gaismas diožu miglas lukturiem un sānu atpakaļskata spoguļu korpusos ietrādātiem virzienrādītājiem, kurus labāk pamanāmus dara tajos integrētie LED elementi, savukārt krosovers "CX-3" ticis pie diožu galvenajiem lukturiem un jauniem 18 collu riteņu diskiem.
Abu jaunumu salonā iebūvēts modernizēts priekšējais panelis un jauna stūre. "CX-3" papildaprīkojuma saraksts papildināts ar projekcijas displeju un 10 pozīcijās elektriski regulējamu vadītāja sēdekli.
Jaunievedums ir "G-Vectoring Control" sistēma, kas ievāc datus par stūres rata pozīciju un automašīnas pārvietošanās ātrumu. Balstoties uz iegūto informāciju, sistēma pieņem lēmumu par griezes momenta samazināšanu uz velkošajiem riteņiem (līdz 30 Nm pagriezienos un līdz 10 Nm taisnēs), kas uzlabo mašīnas vadību, braukšanas komfortu un padara vieglāku tās vadīšanu līkumos. Ražotājs atzīmējis, ka vislabāk jaunās sistēmas efekts būs pamanāms uz ceļa ar mazu saķeres koeficientu.
"G-Vectoring Control" pieejams abiem modeļiem tāpat kā adaptīvā kruīzkontrole, sistēma, kas brīdina par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli (ieskaitot gājēju atpazīšanas funkciju), ceļa zīmju asistents un adaptīvie galvenie lukturi.
Japānas tirgum "Mazda2" tiek komplektēta ar 1,3 litru 93 Zs benzīna vai 1,5 litru 105 Zs dīzeļdzinēju, bet krosoveru "CX-3" var nopirkt vienīgi jau pieminētajā dīzeļversijā. Abus motora variantus var kombinēt ar sešu pakāpju mehānisko vai automātisko pārnesumkārbu
Modernizētā hečbeka un krosovera tirdzniecība Japānā sāksies novembra vidū.