Nissan atklāj aizraujošās GT-R Track Edition versijas specifikācijas un cenas 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Nissan Newsroom Latvia | 20.oktobris 2016 10:11

Jaunais Nissan GT-R Track Edition superautomobiļu entuziastiem dāvā vēl diženāku veiktspēju.

Iepazīstinot ar Nissan GT-R Track Edition versiju, Nissan GT-R panākumu stāstā ir sākusies vēl viena ar nepacietību gaidīta nodaļa.

Kā liecina nosaukums, šī GT-R versija ir īpašās Nissan autosporta nodaļas – NISMO komandas konstruēta un būvēta, lai adrenalīnu mīlošiem trases entuziastiem nodrošinātu vēl augstāku sniegumu nekā standarta Nissan GT-R.

Nissan GT-R Track Edition versija GT-R klāstā ierindojas aiz Prestige un Black Edition versijām, taču pirms flagmaņa – GT-R NISMO versijas.

Veiktspējas modifikāciju vidū, kas vēl vairāk uzlabo autovadītāja dinamisko pieredzi, ir arī īpaši veidota Bilstein Damptronic® piekare. Tās autosacīkstēm paredzētie iestatījumi optimizē stabilitāti kā uz taisniem ceļa posmiem, tā braucot līkumos. Automobilis ir papildināts ar jaunu, vieglu sānsveres stabilizatoru, kas uzlabo virsbūves stingrību un samazina automobiļa svaru.

GT-R Track Edition aprīkojumā ietilpst NISMO Racing Black kaltie 20 collu alumīnija diski un riepas, kā arī paplatinātais priekšējais bamperis. Precīzas šīs GT-R versijas specifikācijas ir atkarīgas no iegādes valsts, piemēram, Zviedrijā šīs versijas standarta aprīkojumā ietilpst melni sarkanie GT-R Black Edition versijas Recaro sēdekļi, bet oglekļa šķiedras spoileris ir pieejams kā izvēles aprīkojums. Klienti kā izvēles aprīkojumu var izvēlēties arī oglekļa šķiedras bagāžas nodalījuma vāku un ar oglekļa šķiedras sēdekļu atzveltnes.

Visās Track Edition versijās kā noslēdzošais dizaina elements ir iekļauta unikāla oglekļa šķiedras Track Edition emblēma, kas rotā automobiļa mērinstrumentu paneli. Pirmie GT-R Track Edition versijas automobiļi klientiem tiks piegādāti šī gada novembra sākumā.

GT-R Track Edition versija ir balstīta uz Nissan GT-R MY17, kas pirmoreiz tika parādīts Ņujorkas automobiļu izstādē 2016. gada aprīlī. Turpinot nepārspējamo GT-R superautomobiļu mantojumu, šī pilnpiedziņas superkupeja apveltīta ar jaunu, satriecošu, aerodinamisku eksterjera dizainu.

To papildina jauns, izsmalcināts, augstākās kvalitātes automobiļa salons, kas autovadītājiem dāvā maksimālu komfortu un ietver NissanConnect infoizklaides sistēmu ar jaunu 8 collu skārienjutīgu ekrānu un Bose® audio sistēmu ar 11 skaļruņiem.

Jaudu automobilim nodrošina 3,8 litru V6 dzinējs ar divām turbīnām, kas attīsta 570 ZS un 637 Nm griezi. Ikvienu GT-R dzinēju no sākuma līdz beigām ar rokām montē īpaši apmācīts sava amata meistars – japāņu valodā – Takumi jeb "vislabākais meistars".

Kopš laišanas klajā 2007. gadā Nissan GT-R ir bijis viens no augstākās klases sporta automobiļu sektora līderiem – bezkompromisu veiktspējas četru sēdvietu automobilis aizrautīgiem autovadītājiem, automobilis, kas visā pilnībā iemieso Nissan zīmola saukli – inovācijas, kas iedvesmo.

 
Visi komentāri
 
EsAicis 20.oktobris 2016 10:27
0 0 Atbildēt

Un cena? :)

GT-R 20.oktobris 2016 10:33
0 0 Atbildēt

labāk neprasi - par 100 000 eiro mazāk nebūs!

LMT 20.oktobris 2016 10:44
0 0 Atbildēt

Nesmuks, gandrīz kā porsche!

TML 20.oktobris 2016 11:09
0 0 Atbildēt

Ja Tu šeit saskati līdzību ar Porsche, tad gan vēl neesi pamodies

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti