Francijas autobūves kompānija Renault modernizējusi kompakto krosoveru Kadjar, kas plašākas publikas priekšā stāsies Parīzes autoizstādē oktobrī un dīleru centros kļūs pieejams 2019.gada pirmajā pusē.
Renault Kadjar saņēmis jaunu 1,3 litru četrcilindru benzīna dzinēju, kas izstrādāts kopā ar vācu Daimler un tiks piedāvāts divās versijās: ar 140 un 160 Zs jaudu. Motoru klāstā iekļauti arī modernizētie 1,5 litru dCi dīzeļdzinēji, kuru jauda pieaugusi līdz 115 un 150 Zs.
Modernizācijas gaitā Kadjar ticis pie jauna dizaina bamperiem, hromēta radiatora režģa, diožu lukturiem un riteņu diskiem, kas pieejami 17-19 collu formātā. Salons iepriecinās ar jauniem sēdekļiem, R-Link 2 multimediju sistēmu, kurai ir septiņu collu skārienjutīgs ekrāns, kā arī Android Auto un Apple CarPlay atbalsts, bet aizmugures pasažieru ērtībām ierīkotas divas USB pieslēgvietas.
Renault Kadjar ir Nissan Qashqai tuvākais radinieks, ir mazliet garāks (4,45 m), plašāks un piedāvā vairāk vietas bagāžniekā (472 l). Kadjar priekšpiedziņas versijas komplektē ar Extended Grip elektronisko sistēmu, kas sadarbojas ar ESP un palīdz automobilim uz slidena ceļa un nestabilas grunts.
Daži mediji vēsta, ka modernizētā Renault Kadjar cena varētu sākties no atzīmes 23 000 eiro.
Nevis inženieriem, bet veikalinga speciālistiem. 20 gadus vecam 1.4 TDI ir tikai 75 vai 90 zirguspēki nevis tāpēc, ka inženieri nebūtu spējuši izžmiegt vairāk, bet tāpēc ka 1) tirgus neprasīja no knapsieriņiem žmiegt ārā lielas jaudas, tam bija lielāki motori 2) tirgus vēl kaut cik prasīja uzticamību. 1.3 ķīselis ar 250 zirguspēkiem ir sacīkšu motors ar īsu resursu, un tāds tas arī paliks - šitie 1.3 benzīnnieki tur vēl nav, bet jaudīgākajam jauda no litra ir līdzīga kā kādam RS2 izžmiegta - cerams ka dzelži ir ar kaut kādu rezervi būvēti.