... nebūsim gan laikam nonākuši ... un gaisā nebija domāts, tipa vertikāli, ja
The jet of water is expelled above the water line, contrary to many people's intuition. Hamilton discovered early on that this greatly improved performance, compared to expelling below the waterline. From a physical point of view, this is understandable because it is the momentum of the expelled jet which provides the equal and opposite thrust. By expelling below the waterline, the momentum is rapidly absorbed by the surrounding stationary water - the jet does not "push against" the surrounding water.
Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.
911 rakstīja: Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.
ir iespējams piespiest glisēt jebkuru peldlīdzekli, vajag tikai attiecīgu jaudu. water jet virs ūdens ir efektīvāks? tad kāpēc tam pašam SeaCat dzinekļi ir novietoti zem ūdens? Un tos projektēja 80gadu beigās, kad par Mr.Hamiltonu jau it kā vajadzēja zināt? kur tu izraki šitādu rakstu par Mr.Hamiltonu?
911 rakstīja: Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.
ir iespējams piespiest glisēt jebkuru peldlīdzekli, vajag tikai attiecīgu jaudu. water jet virs ūdens ir efektīvāks? tad kāpēc tam pašam SeaCat dzinekļi ir novietoti zem ūdens? Un tos projektēja 80gadu beigās, kad par Mr.Hamiltonu jau it kā vajadzēja zināt? kur tu izraki šitādu rakstu par Mr.Hamiltonu?
Ja tam SeaCat lielgabali būtu virs ūdens, šams ārā braucot noslaucītu visus mazos kuģīšus un moš vēl arī ostas stūri. Tāpēc varētu būt zem ūdens.
911 rakstīja: Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.
ir iespējams piespiest glisēt jebkuru peldlīdzekli, vajag tikai attiecīgu jaudu. water jet virs ūdens ir efektīvāks? tad kāpēc tam pašam SeaCat dzinekļi ir novietoti zem ūdens? Un tos projektēja 80gadu beigās, kad par Mr.Hamiltonu jau it kā vajadzēja zināt? kur tu izraki šitādu rakstu par Mr.Hamiltonu?
Ja tam SeaCat lielgabali būtu virs ūdens, šams ārā braucot noslaucītu visus mazos kuģīšus un moš vēl arī ostas stūri. Tāpēc varētu būt zem ūdens.
ne tikai, arī tāpēc, ka kuģi vai laivu ir arī jāmanevrē.
teorētiski iespējams water jet novietot tā, lai sākotnējā ūdens strūkla tiktu izmesta virs ūdens, bet ļoti tuvu ūdens virsmai. pie tam ūdens strūklas virziens ir nevis kaut kur pa gaisu, bet tieši pret ūdens virsmu vai pat gandrīz ūdenī.
bet šita fiška samazina manevrēšanas iespējas. tapēc kuģu būves teorijā kā mazefektīga netika apskatīta, tikai pieminēta. jo priekš kuģiem tas ir tas pats, kas reaktīvā dzinēja izmantošana ikdienas transporta vajadzībām.
OK par 50% piekrītu, ka water jet ir izmantojams virs ūdens
911 rakstīja: Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.
Iespeejams ka shinii gadiijumaa ir pilniigi savaaadaaka ideologjija, tikai protams gribeetu redzeet ko ar shitaadu aperaatu iesaak straujos liikumos. Iespeejams ka shis variants der okeaana aatrumlaivaam( techu nedomaaju ka taas ir shaadi reaalizeetas dziivee), tachu tas pilniigi noteikti neder nevienai laivai kurai ir nepieshams veikt daudz un aatrus pagriezienus. Un kas ir aatrums 11mph vai 17mph, saliidzinot kaut vai ar JetSki jeb uudensmoci.
būtu redzējis to manevrētspēju jet laivām, ar kurām zēlandieši un austrāļi raļļo ... vot nav sanācis nekur vēl atrast jamējo braukšanas ātrumu pa tiem \"pļavas\" kanāliem, bet sajūta ir tāda, ka čut ne pie 80 kmh tā nogriežas pa 90 grādiem - fantastika. to nevar aprakstīt - tas ir jāredz. moš tepat hamiltona linkā ir kāds video materiāls. ja nav - pameklē pa zēlandes vai austrāļu saitiem power boats, jet sprint, super boats utt.
ja atgriežas vēsturē. kapēc tāda ideja radās? redz vajadzēja pa seklajām vai krāčainajām kalnu upēm kaut kā tikt, un kas var būt labāks dzenskrūvei kā viens klints gabals tā arī dzima ideja par ūdens jetu. tad vēl ir extrēmi pastīties, kā ar šādiem apm. 10 vietīgiem jetiem spečoki tūristus izklaidē kalnu upēs - aš bixes var piem.īst
raimondsm rakstīja: vienā Ķīpenes izsta'dē ūdens mocim redzēju, ka'tas ūdens metējs regulējas gan horizontāli, gan vertikāli
Horizontāli regulējot stūrējas pa labi ,pa kreisi , bet vertikāli saucas "trims" regulē laivas vai šajā gadijumā ūdensmoča diferentu tipa paceļ priekšgalu uz augšu vai nolaiž uz leju.
būtu redzējis to manevrētspēju jet laivām, ar kurām zēlandieši un austrāļi raļļo ... vot nav sanācis nekur vēl atrast jamējo braukšanas ātrumu pa tiem "pļavas" kanāliem, bet sajūta ir tāda, ka čut ne pie 80 kmh tā nogriežas pa 90 grādiem - fantastika. to nevar aprakstīt - tas ir jāredz. moš tepat hamiltona linkā ir kāds video materiāls. ja nav - pameklē pa zēlandes vai austrāļu saitiem power boats, jet sprint, super boats utt.
kas kas bet nu shiim manevreetspeejiigajaam es neticu ka ir udensmeteejs kas met gaisaa. Esmu jamos pa TV redzeejis ne reizi vien. Strap citu udensmeteeja galvena iipatniiba ir taa ka jams nebaidaas no sekliem uudenjiem, tachu baidaas no smiltiim un visaadas hernjas kas neturas stingri pie upes dibena. Un tur vairs nav atshkjiriiba vai met gaisaa vai zem uudens.
Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut blīvas vielas strūklu tik pat blīvā vielā daļiņas kas ir strūklas ārpusē tiek uz reiz nobremzētas un tapēc tā strūkla paliek nefektīvāka salīdinājumā ar strūklu kas ir izgājusi cauri mazāk blīvai videi un atsitas pret ūdens virsu. Un arī ja tā strūkla būs pacelta pārāk augstu no ūdens līmeņa un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
KIPOS rakstīja: Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut blīvas vielas strūklu tik pat blīvā vielā daļiņas kas ir strūklas ārpusē tiek uz reiz nobremzētas un tapēc tā strūkla paliek nefektīvāka salīdinājumā ar strūklu kas ir izgājusi cauri mazāk blīvai videi un atsitas pret ūdens virsu. Un arī ja tā strūkla būs pacelta pārāk augstu no ūdens līmeņa un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
Gribi teikt ka princips neatpaliek no reaktiivaas lidmashiinas darbiibas principa tipa kaut kas par masas paarveershanu energjijaa.
KIPOS rakstīja: Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut blīvas vielas strūklu tik pat blīvā vielā daļiņas kas ir strūklas ārpusē tiek uz reiz nobremzētas un tapēc tā strūkla paliek nefektīvāka salīdinājumā ar strūklu kas ir izgājusi cauri mazāk blīvai videi un atsitas pret ūdens virsu. Un arī ja tā strūkla būs pacelta pārāk augstu no ūdens līmeņa un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
Gribi teikt ka princips neatpaliek no reaktiivaas lidmashiinas darbiibas principa tipa kaut kas par masas paarveershanu energjijaa.
Nu tā var teikt ka diezgan liela līdzība darbības principā šiem abiem dzinējiem ir. Vismaz pa pakaļu abiem kaut kas nāk ārā. tikai vienā sadedzinot rodas spiediens bet otrā spiedienu dabon mehāniskā veidā.
kā jau visos jet boat saitos minēts - tiek izmantots ņūtona 3. likums un KIPOS ir uz pareizā ceļa
ja kādam interesē, kuram ir sputņika kanālu tverslis ar aizķērušos kreiso kartiņu, tad var mēģināt nomedīt vienu jauku austrāļu kanālu - motors tv. tur rāda daudz neeiropiešu lietas, tajā skaitā, šad tad arī jet laivu sacīkstes u.c. jaukumus. tātad manuāli uztūnējam:
Agri vai vēlu nonāksi uz pareizā ceļa vai nu ejot caur mežu vai tam apkārt...
Manam tverslim vispār nekad nav bijušas nekādas kartiņas ne kreisās ne labās bet vai ar viņu var sito redzēt ? Saucas stella sr 101. a uz kuru sputņiku jāuzgriež?
vot neesmu mēģinājis izravēt kartiņu un tad pastīties, vai motors tv ir tverams arī bez tās (būs vīkendā jāpaprovē), bet jebkurā gadījumā, ja varēs redzēt bez kartiņas, domāju ka tūnera dzimumam nav nozīmes. galvenais, lai šis ķertu Hotbirdu 1-5. uz tā tad arī mājo šis brīnumjaukais kanāls tik pasties manuālī, kā pareizi ierakstīt vēlamos parametrus un ietūnēt gribēto kanālu ļoti bieži gadās, ka šādi kanāli autotūningā netiek atrasti, tāpēc arī tas jādara manuāli. lai veicās ...
KIPOS rakstīja: Uz kuru pusi tas Hotbirds atrodas vairāk uz Austrumiem vai Rietumiem?
HVZ ... kauč kur debesīs ir ... uz d/rietumu pusi, šitie visi Astra, Sirius un Hotbird manā tverslī nāk iekšā caur vienu šķīvi, nu saprotams tik katram sava galva.
KIPOS rakstīja: Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut ....un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
Ar to fiziku te uzmanīgi
Tas aparāts, kuram ir it kā ventilators stieples būri- cik tam jauda salīdzinot ar tāda pašā a'truma un masas laivu?
Tas jau vispaº pa pārplūdušu pļavu var kreisēt, tam ūdens kvalitāte po
KIPOS rakstīja: Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut ....un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
Ar to fiziku te uzmanīgi
Tas aparāts, kuram ir it kā ventilators stieples būri- cik tam jauda salīdzinot ar tāda pašā a'truma un masas laivu?
Tas jau vispaº pa pārplūdušu pļavu var kreisēt, tam ūdens kvalitāte po
Tikai nejauc divas dažādas lietas - propelleri un ūdens metēju . Un manevrēt spēja salīdzinôt ar parastu ar parastu laivu tai ar propelleri ir vispār nekāda tieši tapēc tās izmanto braukšanai pa applūdušām pļavām. Un vēl jāņem vērā tas kāda laivai ir apakša, ventilātora laivām ta parasti ir plakana, tātad ūdens pretestība mazāka salīdzinājumā ar V veida apakšu, bet manevrētspēja sūdīga.
Superlaivas ...
Superlaivas