renault laguna probleema

grands_ Reģ.: 04.02.2007

renault laguna probleema

 
1 2 3 4
Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:

Ronalds_ rakstīja: Vienkāršākais ko var pārbaudīt ( un ar ko arī ir jāsāk!!!) ir jāpārbauda vai ir dzirkstele. Noraujam svečvadu no sveces, iespružam skrūvgriezni caurumā, novietojam to ~10mm no virsbūves un pamēģinām startēt. Uzreiz varēs aidzedzes/elektornikas problēmas pārbaudīt.

Un atnjirgsies komutators..... Un vainiigais buus Rolands ar savaam bezmaksas konsultaacijaam Kas notiek, ja palielina dzirksteljizraades spraugu? Un kaadas tam ir keedes reakcijas sekas? Skiet - to pat raimondsm zina!

Pastāsti cik zinošs esi elektronikā? Zini kā uzbūvēts komutators? Kā strādā augstsprieguma sistēma?

Ja zini - tad paskaidro - kāpēc lai izbeigtos komutators ja slodze ir MAZĀKA par normu - dzirksteļsprauga lielāka par normu?????

Turēt svečvadu rokās kā te daži ieska

1. Var dabūt pa nagiem un ne pa jokam dabūt. Nosist tiesa gan nevar bet patīkamas sajūtas garantētas! Jā - arī pie reizes pārbaudīt vai labi svečvadi. Bet varūt labāk ar mēli svečvadus pārbaudīt ?

2. Svečvada galā ir gumijas "trubiņa" Tātad dzirkstele ja arī būs - nebūs labi redzama. Kāpēc apgrūtināt sev dzīvi ?

Protams - viskorektāk ir izskrūvēt sveci. Bet jums visiem ir pa rokai svečatslēgas? Domājas skrūvgieznis ir daudz pieejamāks.

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

Ronalds_ rakstīja: Ja zini - tad paskaidro - kāpēc lai izbeigtos komutators ja slodze ir MAZĀKA par normu - dzirksteļsprauga lielāka par normu?????

Pats saprati, ko uzrakstīji?

Kurā gadījumā vajag lielāku spriegumu - lai caursistu mazu sparaugu vai lielu spraugu?

Protams ka lielāku spriegumu vajag lai caursistu lielāku spraugu.

BET? Kas ir aizdedzes spole? Transformatros. Un transformatoram spriegumu uz sekundārā tinuma noska vijumu attiecība nevis slodzes vai kas vēl. Tātad spriegums uz sekundārā tinuma pirms caursišanas sākuma nemainās. Vēl nevajag aizmirst ka svece motorā caursit nevis gaisu bet benzīna/gaisa/dūmu maisīju zem liela spiediena, kura pretestība ir daudz lielāka kā gaisam.

Komutatoru var nodedzināt gadījumā ja STRĀVA (nevis spriegums!!!) caur primāro tinumu ir par lielu. Šādu efektu var panākt tikai ar īsslēgumu. Bet nevajag aizmirst, ka aizdedzes spoles primārā tinuma pretestība ir neliela. Tā ka komutatora jaudas tranzistori paredzēti lielām strāvām. Tā ka neilgs īsslēgums visticamākais tiem neko ļaunu nodarīt nespēs. (šo gan es eksperimentāli nepārbaudītu)

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

nu ja svecem spraugas ir pa lielu tad voltaža paaugstinas un kada bridi var sakt sist cauri paša spole tinumos un izdedzinat ar laiku.90%gadijumu tas ari ir vainigs pie spoļu bojajumiem

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

auto ir nogaadaats servisaa pie paziistamiem meistariem....

...nu kaadas nedeeljas laikaa buutu visam jabuut atkal lietoshanas kaartiibaa...

...citaadaak - nekaadas vainas.

vismaz apetiite atgriezusies!

jurkins Reģ.: 09.01.2003
0 0 Atbildēt

grands_ rakstīja: auto ir nogaadaats servisaa pie paziistamiem meistariem....

...nu kaadas nedeeljas laikaa buutu visam jabuut atkal lietoshanas kaartiibaa...

vismaz apetiite atgriezusies!

ko ta nedelu tur ir ko taisit?

drosi vien

ka pec remonta apetite pazudiis

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

pthu..nebuus tik traki!

rigaa man par remontu paluudza 500-1500ls!

normaals bizness

a TUR man maksaas max - 250-300ls

nesaliidzinaat

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

a kur ir TUR

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

tur ir vienaa servisaa preiljos!

tikai nevienu dzelteno cilveeku gan nemaniiju!

iisteniibaa rekomendeeju tieshi shrota zinjaa!

viens no plashaakajiem eLVee

zinu, ka peec detaljaam brauc taalus celjus uz turieni!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

taatad zobene tomeer notruuka...

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

jaaa....nekad, nekad neiesaku nevienam domaat, ka var veel bik un tad...man likteniigi bija 400km...pirmajaa servii peec nopirkshanas un mainaam nost

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Tev vienkaarsi nepaveicaas......

lai gan ar sito jokot nedriikst....ir pavisam maz motoru, kuriem zobenes pliisiens var neizraisiit sekas...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Es nezinu, cik maksaa renim zobeni nomainiit....

var jau buut, ka ekonomiski pamatotaak ir mainiit dzineejus

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Es nezinu, cik maksaa renim zobeni nomainiit....

var jau buut, ka ekonomiski pamatotaak ir mainiit dzineejus

Zobsiksna-20,rullītis-30 +darbs ap20.Grandam vēl četri vārsti,vārstu pieslīpēšana un galvas blīve-10.Par visu darbu ap -100.Tā ka manā servisā Rīgā tas viss izmaksātu ap 250 lašiem.Tā ka visa labā puse būs izārdīta,var pie reizes arī nomainīt kloķenes saļņiku[ja tas sulojas,tad tā eļļa ātrāk saēd zobsiksnu]saļņiks maksā 2 ls. Zobsiksna jāmaina ik pēc 70000 km.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu un kā tad beidzās tas remonts tam glaunajam auto?

vmartini Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

Klau!

Man ir jaunā Lagūna (darba auto) šinī salā vienu rīt vairs negribēja skanēt radio - neslēdzās iekšā, tā jau kādu ceturto dienu, tam visam vēl klāt tāds dīvains gļuks - priekša panelī, kur rāda āra temperatūru un laiku un info par ieslēgto radio, deg apgaismojums un nedziest nost pat pēc signalizācijas ieslēgšanas - visu nakti spīd...

2dien vai 3dien braukšu uz Mūsa motors Ulmaņa gatvē 5 un tad jau manīs kas par ģēlām!

Varbūt kādam ar jauno Lagūnu ar tas pats ir noticis???

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

veel remontaa

1dien buus jazvanaas, cik taalu tikushi.

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

vmartini rakstīja: Klau!

Man ir jaunā Lagūna (darba auto) šinī salā vienu rīt vairs negribēja skanēt radio - neslēdzās iekšā, tā jau kādu ceturto dienu, tam visam vēl klāt tāds dīvains gļuks - priekša panelī, kur rāda āra temperatūru un laiku un info par ieslēgto radio, deg apgaismojums un nedziest nost pat pēc signalizācijas ieslēgšanas - visu nakti spīd...

2dien vai 3dien braukšu uz Mūsa motors Ulmaņa gatvē 5 un tad jau manīs kas par ģēlām!

Varbūt kādam ar jauno Lagūnu ar tas pats ir noticis???

Brauc labāk uz eiroauto-man viņi vieš lielāku uzticību.

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

grands_ rakstīja: veel remontaa

1dien buus jazvanaas, cik taalu tikushi.

Ja siksna,rullītis,blīve un vārsti ir,tad darbs neaizņem vairāk par četrām stundām.

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

parast i tas serviss ir normaals!

sencis savam dzipam jau tikai ellju, filtrus un zobeni maina tur, nav vajadziibas peec kaa cita! bet nu ir normaals....vismaz liidz shim!

vmartini Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

Man nav izvēles braukt uz citu servisu, jo auto nomas līgumā ir noteikts Mūsa motors ...

RE-VO Reģ.: 11.11.2005
0 0 Atbildēt

Ja kāds mocs ar II Lagunas pakaļējā vāka pogām, tad varu ietekt tiem kam strādā un arī jau nestrādā stās pogas, it ipaši sviras slēdzis. Abi slēdži ir izjaucami, tos vajag iztīrīt un sasmērēt ar kontaktpastu. Standartā tie ir pilnīgi sausi.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Jā, kapitāls auto. Panelī deg praktiski visas lampiņas, kas vien var degt, bet uz priekšu iet. Jau ir atmesta cerība kādreiz nodzēst tās lampiņas.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

izskrūvē arā

Tomēr interesanti, cik Ls tad beigās tas auto izmaksāja????

RE-VO Reģ.: 11.11.2005
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: izskrūvē arā

Tomēr interesanti, cik Ls tad beigās tas auto izmaksāja????

Ne vairāk kā jebkurš cits auto, kurs sācis niķoties!!!!

It īpaši tie autiņi, kuri ir bijuši plūdos!!!!!!!!

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

zinjojums! auto salabots!

tikai zobene!

taa kaa man shis remonts apgaajaas ar 50ls!

5dien rulleeju pakalj!

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti