Ņemot vērā pēdējo gadu divdomīgo attieksmi pret a/m marku BMW, gribētu izteikt savu viedokli:
Ejiet jūs visi tur un tur.
Bet ja nopietni, tad iesēžoties šajā markas a/m subjekta pašapziņa, spēks un dzīvesprieks pieaug vairākas reizes.
Protams katrs sava maciņa biezumam var atļauties noteiktas kategorijas, izlaiduma gada, un “nojātības “ pakāpes BMW, kas ļauj viņam justies par krutāko džeku savā rajona robežās.
Bet meitenes, meitenes iesēžoties tāda džeka a/m jūt seksuālas dabas spēka pieplūdumu.
Protams, ar BMW vien nepietiek. Stilu varētu papildināt, LEWIS džīnas,normālas NIKE botas,ādas jaka, VERSACE saulenes, un trenēts sitiens…lai varētu ik pa brīdi tikt galā ar visādiem raikiniem kuri iedomājas nelaist bembi vai nogriezt tam ceļu.Skaidrs ja?
Diemžēl jaunajā bemewee vietas salonā ir simtreiz mazaak nekaa manaa 15 gadus vecajā auto, ekstras tās pašas un vairāk, darbojas nevainojami, rūsas nav; nafig man tādu krāmu bmewē... ?
Lai vienreiz atrisinātu jautājumu par (ar) to bmw imidžu vienkarši vajadzētu izdot likumu, ka pērkot (reģistrējot) bmw komplektā ar nummuru nāk zināms skaits soda punktu. daudzums atkarīgs no auto vecuma un dzinēja kubatūras...
Uggga rakstīja: Nu, un kāpēc BMW zaudē pat KIA? auto.delfi.lv/...
tādēļ ka BMW ir īpašais auto... un kraštestos tas tiek likts pret tādiem pašiem auto... vienīgi vel eksistē normālie - neopus4enije auto... kuru trieciens pret šo haļavs4iku haltūru izved visu uz tīro ūdeni.... un vispār kā var ar durvja obšivku pa ģīmi saņemt.... nav jau vairs nav 90. gadu sākums... psc....
Lecīgie cāļi, ko jūs saprotat no mašīnām.Sēžat savos vateņos, vai gerkena krekliņos savos lopos, un domā ka ir spicie .Būtu vismaz NIKE treniņbikses uzvilkuši, normālas kedas, pinkainos matus noskuvuši, normālas saulenes, nevis brilles ar bieziem stikliem it kā kāds bombardēt taisītos jūs, un nopirkuši normālu behu.Pakačājiet bicepsus, un noskrieniet savus alus vēderus, lai nepiež stūri.Marlboro cīgas turat mašīnā lai redz kas pa bračku braukā. nu labi ,adios.
\"Šorīt pārsteigums. Pilnīgā kramā , sapīpējies, salietojies bembists iebrauca muteres škodā, kura tālāk uzbrauca manam darba auto. Viņs pus nakti vai pat ilgāk nogulēja bembī, zenons ieslēgts, draivā, motors rūca ar ventilatoriem uz pilnu klapi
izsaucu mentus, bet tie īsti bezspēcīgi, jo dēļ likumdošanas viņi stāvošu mašīnu un vadjilu nevar izfukāt pēc pilnas programmas, kamēr nav aculiecinieki apliecinājuši braukshanas momentu un csng.\"
BMW vo tas ir autiņš!!!
Ņemot vērā pēdējo gadu divdomīgo attieksmi pret a/m marku BMW, gribētu izteikt savu viedokli:
Ejiet jūs visi tur un tur.
Bet ja nopietni, tad iesēžoties šajā markas a/m subjekta pašapziņa, spēks un dzīvesprieks pieaug vairākas reizes.
Protams katrs sava maciņa biezumam var atļauties noteiktas kategorijas, izlaiduma gada, un “nojātības “ pakāpes BMW, kas ļauj viņam justies par krutāko džeku savā rajona robežās.
Bet meitenes, meitenes iesēžoties tāda džeka a/m jūt seksuālas dabas spēka pieplūdumu.
Protams, ar BMW vien nepietiek. Stilu varētu papildināt, LEWIS džīnas,normālas NIKE botas,ādas jaka, VERSACE saulenes, un trenēts sitiens…lai varētu ik pa brīdi tikt galā ar visādiem raikiniem kuri iedomājas nelaist bembi vai nogriezt tam ceļu.Skaidrs ja?