aga, saliidzinaat 1.8T ar 1.6 ... vispaa kas tas par 1.6SR motoru taadu!?!? vispaar jau 1.8T ir 2 dazjaadi, viens ar 150 un otrs ar 180 lopiem, pie tam pirmais ar 3 dazaadiem motoru kodiem veel pieejams
ar paareejo ir taa, kaa paveicaas loterija, kura par laimi nav momentloterija t.i. 4 golfs ir tomeer lietots auto un nevis jauns ... kaa paveiksies, taa arii buus
ja dzineejs i APU tad nem ciet. Shamajam tieshi pirms modelju mainjas tika noveerstat elloshanas probleemas turbiinai un ventilaacijas defekts. Pats VW savulaik atzina to esamiibu.
Cherchils rakstīja: Esmu nodomājis iegādāties Golf 4. 1.8GTI TURBO vai 1.6 SR. Kuru motoru būtu ieteicams izvēlēties gan no izdurības, gan remontu gan jebkāda viedokļa?
Pieljauju gan, ka peedeejais bija 150Zs aparaac, nevis tas jubilejas izlaidums ar 180Zs... bet to ar 180Zs, taapat Latvijaa nedabuus... Vaacijaa tie ar nemaksaa leeti... praktiski jau jubilejais golps ar 180 lopiem = 2xParastie peec cenas.
taxman rakstīja: Nu vismaz peec TOP GEARa GTI I > GTI IV...
Pieljauju gan, ka peedeejais bija 150Zs aparaac, nevis tas jubilejas izlaidums ar 180Zs... bet to ar 180Zs, taapat Latvijaa nedabuus... Vaacijaa tie ar nemaksaa leeti... praktiski jau jubilejais golps ar 180 lopiem = 2xParastie peec cenas.
Bračka atdzina no Fāterlandes GTI golpu. Nejēgā dārgs - 8200EUR kopā. NU rekaro salons un 17 collu jani ripuļi ar OZ kaltajiem diskiem jau ir OK, bet nu Gops paliek golps. Manuprāt pārmaksa konkrēta. Iet jau labi, bet 150lopi par maz tādam.
Polarlacis rakstīja: Te ir tikai divi ceturtie Golfi,vai nu kads 1.9TDI traktorelis,vai nu $escilindru R32........parejie ir sevis mulko$ana!
1.8 20VT motoru var uzskrūvēt uz 225HP ar nelielam naudas ieguldīšanām, turbīnas, sprauslu un vadības programmas maiņu! un tad nav nekādu problemu ar to golfu kārtigi lidot
Golf4 1.8GTI TURBO vai 1.6 SR
Esmu nodomājis iegādāties Golf 4. 1.8GTI TURBO vai 1.6 SR. Kuru motoru būtu ieteicams izvēlēties gan no izdurības, gan remontu gan jebkāda viedokļa?