Rīgā daudz servisi, kuros tos remontē? un vai nav tā, ka aizvedu uz servisu nomainīt kaut kādas tilta bukses un jāgaida pusgads, kad atkal tikšu pie mašīnas?
kādas remontu un rezerves daļu cenas?
kas parasti nobrūk un vai arī ir kaut kas, kas nekad nenobrūk?
vēl viena lieta - pagaidām ar tādu neesmu izbraucis, bet, protams, to izdarīšu, ja nolemšu par labu šim modelim, bet jautajums tads - uz ceļa viņš labi turas, ja gribas nedaudz pavilkt? pietiekami dinamisks?
Rīgā daudz servisi, kuros tos remontē? un vai nav tā, ka aizvedu uz servisu nomainīt kaut kādas tilta bukses un jāgaida pusgads, kad atkal tikšu pie mašīnas?
Remontē Jaguārus tikai Jaguārijā, pie mums ne, nav tik gudru un biezu speciālistu.
Un pakaļējā tilta bukses tiem neražo tāpat vien, tikai uz pasūtījuma pamata tas notiek. Ja nojūk, Meistārs dod pasūtījumu, Bukšu Džeks kurina katlu, kausē gumiju, zvana Džonam, lai virpo apaļumus...nu, process tur garš.
Nez vai vajag pirkt tik sarežģītu dampi......pie tam, ja pat nezini, kā ar to var pabraukt.
Tu domā to Daimleru? Tas ir pilnīgi cits stāsts, cita klase. S-Type tāds 5er BMW un MB E klases aparāc ir. Patēriņus arī nav vērts salīdzināt, jo tam Daimleram ir kompresormotors, bet te cilvēks incējas (visdrīzāk) par tāpat gana jaudīgiem atmosfēriskajiem.
Ir sēdēts tādā kādus 150km pie ruļļiem. s-type bija, gadu nepateikšu, dzinējs 3.0. Sēdēt viņā ērti, lēnām ripināt ir nepieklājīgi, ātri braukt sanāks dārgi (sodi+degviela). Taupīgs viņš nav nekādā gadījumā, man teica, ka apmēram pilsētā 20+ (varētu būt zemāk, bet īpašniece brauc no rīta uz centru pāri vantiniekam un vakarā pa valdemāra ielu atpakaļ uz pārdaugavu), ārpus pilsētas 13 litros iekļaujas. Cipari ļoti aptuveni no nepārāk uzticama avota.
Patika visādi elektroniskie nieciņi un apdares kvalitāte.
Nepatika daudz kas, jo fords ar savu lētumu ir visu sapī... Ir sēdēts blakussēdētāja sēdeklī jaguārā XJ (soveren) kāda 92. gada ar 4.0 dzinēju un tas bija daudz patīkamāks. Karoč no jaunajiem lētā gala jaguariem nav ko daudz gaidīt, jo arī viņi ir sākuši taupīt uz visu kas iespējams. Īpaši vēlētos izcelt stock signalizāciju, kura pat nejēdz pati aizvērt ciet vaļā atstātus logus.
Par servisiem info nav. Tikai manas domas un nelielā pieredze pāris stundas pavadot jaguāru sabiedrībā.
Patika visādi elektroniskie nieciņi un apdares kvalitāte.
Nepatika daudz kas, jo fords ar savu lētumu ir visu sapī... Ir sēdēts blakussēdētāja sēdeklī jaguārā XJ (soveren) kāda 92. gada ar 4.0 dzinēju un tas bija daudz patīkamāks. Karoč no jaunajiem lētā gala jaguariem nav ko daudz gaidīt, jo arī viņi ir sākuši taupīt uz visu kas iespējams.
vipsaar diivaini tad ir laba apdares kvalitaate un tomeer leeti. Tad kas tiesi nepatika? plastmasains salons grabona vai kas cits?
Esi pārliecināts, ka S-type ir mondeo? Man domāt X-type bija mondeo. No tā arī radās, ka nav RWD, bet sākumā AWD un beigās jau pat versijas ar pliku FWD.
S-type tomēr itkā cita klase, RWD un nesalīdzināmi jaudīgāki bīdeļi (vai tikai nebija pieejams arī 4.0 ar kompresoru) nekā citiem auto uz mondeo platformas.
IMO, ja Jaguar jau kaadu laicinju ir forda iipasumaa, kaada rutka peec neizmantot jau esosaas platformas Tikai atkal IMO no regulaarajaam piekares daljaam, bremzeem u.c. siikumiem atkal nekas nederees, jo dzineeju tilpumi ir citi-attieciigi detalas mazliet citas...un specifiskaas virtsbuuves daljas, salona siikumi (nemaz nerunaajot par elektroniku, bail pat iedomaaties) maksaas ojojoj....
Paardot viegli nebuus, par ikdienas masiinu arii taa ka neizmantosi...
S-tipam, nav paredzēts ne 4.2, ne kompresors.... 4.2 versiju "Zinit" jau saka razot no 2002.gada,ar 300zs,bet supercharged versija ar 390zs.............Pat tagad pa aptuveni 45.000Ls ir noperkams 4.2 V8 Supercharched R
Cik zinu pēc nostāstiem Rīgā labo tikai 2 servisos. Detaļas praktiski visas jāpasūta. Plīst reti, konforts iekšā SUPER. Bet kad saplīst -- cenas vienkārši kosmoss. Cik zinu detaļas viņš centās no ebay pasūtīt. Ar visu sūtīšanu bija krietni lētāk kā iekš LV. Līdz ar to auto katrs remonts ievilkās nedeļām, pat mēnešiem. (bija gadījumi kad ne to pasūtīja/ne tas atnāca vai ka vēl kāds sīkums bija vajadzīgs) Ja nekļudos par vārstu vāka blīves maiņu servisā pāris gadi atpakaļ tika prasīts 200 vai 300 ls.....
Nevajag te murgotaju bars jaukt X-TYPE AR S-TYPE! Arguments ir tads kad S-TYPE kop$ 2002.gada ir noperkama ar 4.2 motoriem. Lai tas rieksts tur mekle 2001.gado,es neko nesaku par to.....Anglija piemeram Jaguarus lidz 2000.gadam razotus,iznjemot retos var nopirkt burtiski pa sviestmaizi........ piemeram 98.gada XJ V8 atrodami dazkart par pat pa 1500Ls..minuss tik tads,kad Lv neviens tos neregistres,ja nu vienigi izpardodot kadam $rotam pa daljam....
Nezinu daudz par shiem auto, bet nesen te runajos ar gudriem viriem, gan par modeli XJ8 un man teica, ka piegades no ASV esot labi sakartotas un detalas (pa loti samerigam naudinam) esot pasutamas un nakot aptuveni lidz 2 nedelam!
Isteniba domaju, ka tev lietderigi aizbraukt pie dilera un iespejams tur pie servisa uzjautat, kas interese, domaju, ka diez vai negribes ar tevi runat.
user rakstīja: lieta tāda - doma pirkt Jaguar S-Type ~2001 gada.
kādas atsauksmes?
Rīgā daudz servisi, kuros tos remontē? un vai nav tā, ka aizvedu uz servisu nomainīt kaut kādas tilta bukses un jāgaida pusgads, kad atkal tikšu pie mašīnas?
kādas remontu un rezerves daļu cenas?
kas parasti nobrūk un vai arī ir kaut kas, kas nekad nenobrūk?
Lētāk būs taisīt jaguar servisā stabu (ja nemaldos) ielā... Jaguārs labs auto, bet neapmierina apdares materiālu kvalitāte un nelielā graboņa, kas nav pat lētākajiem BMW...
vajag info - Jaguar S-Type !??!
lieta tāda - doma pirkt Jaguar S-Type ~2001 gada.
kādas atsauksmes?
Rīgā daudz servisi, kuros tos remontē? un vai nav tā, ka aizvedu uz servisu nomainīt kaut kādas tilta bukses un jāgaida pusgads, kad atkal tikšu pie mašīnas?
kādas remontu un rezerves daļu cenas?
kas parasti nobrūk un vai arī ir kaut kas, kas nekad nenobrūk?
kā ar patēriņu 3.0 un 4.0 dzinējiem?