Visatļautība

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.

Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..43
Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Tiem kas pārbrauc pāri nepārtrauktai līnijai un kur apdzīt aizliegts ja tiek apdzītas 3 vai vai vairāk mašīnas vienā reizē jāpiemēro tāds pats sods kā par slekpkavības mēģinājumu.

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

te vispar lielakaa dalja izskatas,ka juutas kaa tajaa izteicienaa:visi,kas brauc lenak par mani ir bremzes,bet tie kas atrak ir atsaldenji,tikai es viens te tads paraeizais! netraucejiet citiem parvietoties (atrak un lenak) un citi to laus darit ari jums! bremzes un lidotaji uz celiem ir gan DE gan EE,nevajag paarspileet,ka mes te tik unikaali,pie tam bojaagajeju skaits samazinas,nevis palielinaas!

Lenakos apdzenu,atrakajiem ljauju lidot,bet sodi jau ta mums ir kosmiski!Celus gan atbalstu,ka vajadzetu palabot!

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

dzonij-007,nesapratu? ko tad darit,ja uz cela ir kolchoznieku salidojums-erti iekartoties 30cm no pedeja bampera un no Rigas lidz Plaavinam braukt ar priekshaa braucoshaa traktora 30km/h,lai norakstiitos,ja kads nomet uz 25m/h? nevajag jau bazt visu viena maisaa,celi ir domati,lai brauktu,nevis raapotu!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja:

...bet sodi jau ta mums ir kosmiski!Celus gan atbalstu,ka vajadzetu palabot!

Ja salīdizina ar Krieviju, tad toč ir kosmiski.

offtopikam - 6dien skatījies pa HTB raidījumu Glavnaja Doroga. Vienā sižetā rādīja, kā tiek pārkāpti CSN un kādus sodus piemēro. Bija viens zellis maršrutnieks ar Gazeli, kas cilvēku paºpilns neapstājās pie STOP zīmes - sods 50 rubļi jeb 1 Ls. Otrs zellis apdzina vietā, kur nav atļauts apdzīt - sods 1 Ls. Par apstāšanaos/stāvēšanu vietā, kur tas nav atļauts - 2 Ls jeb vismaz 3 reizes lētāk nekā maksas stāvvieta. Nu kā lai nepārkāpj noteikumus???

Otrs sižets bija par braucienu uz Rīgu. tad nu stāstīja, cik ļoti korekti te visi brauc - kā iesle'dz pagriezienu, tā uzreiz apstājas un palaiž. Vienīgais, no kā esot jābaidās, tie ir gājēji, jo tie, redz, iedomājas šķērsot gājēju pārēju, pat nerespektējot šoferus

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja: dzonij-007,nesapratu? ko tad darit,ja uz cela ir kolchoznieku salidojums-erti iekartoties 30cm no pedeja bampera un no Rigas lidz Plaavinam braukt ar priekshaa braucoshaa traktora 30km/h,lai norakstiitos,ja kads nomet uz 25m/h? nevajag jau bazt visu viena maisaa,celi ir domati,lai brauktu,nevis raapotu!

paga vai ta no rīgas līdz pļaviņam viscaur ir aizliegts apdzīt???

Protams ka katrai normai jābūt izņēmumam, kuru iespējams atsevišķi izskatīt bet es biju domājis standarta situāciju: kolonaa 2 smagie vai 1 vieglais (vai cita kombinācija) kas brauc pret kalnu vai līkumu un kuru apdzens atsaldēts kas? Nu vislielākā iespēja jau ka BMW un kas notiek ja pretī kāds brauc? Vadītājam jau poh.! jo viņs apdzina ar domu ka ja jau kāds pretī brauks tad tā jau būs viņa problēma ne mana un gan jau pavāksies malā vai grāvī vai arī gan jau kādam no kolonnas kļūs manis žēl un ielaidīs starpā

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Nevar piekrist, ka tikai sodu paugstināšana pievērsīs Latvijas autoraucējus CSN ievērošanai. Visefetīvākais līdzeklis ir soda neizbēgamība- ikreiz kad Tu kaut ko pārkāp, Tev piemēro sodu. Pie tam policija to spēj normāli atbilsoši tiesiskas valsts principiem pierādīt, bez policista argumentiem "a es redzēju, kā Tu pārbrauci pie STOP zīmes neapstājoties".

Piemēram, Rīgas centrā transportlīdzekļa novietošana neatļautā vietā uz gandrīz vienmēr beidzas ar 10 LVL maksāšanu...Tas izraisai domāšanu, kāpēc gan tā ir un pēc piektās reizes autovadītājs sāk domāt, ko darīt, lai nemaksātu...

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kāds būiks pāridarījums notiek sabiedrībai, kur cilvēki ņemot vērā ceļa apstākļus un kvalitāti brauc biku virs 60 km/h pilsēta pie atļautajiem 50? Kāpēc tādās vietās uzstāda CP ekipāžu nevis zīmi 70 km/h? Piemērs? Dzelzavas ielas jaunizbūvētais pagarinājums līdz Ulbrokas ielai

Kāpēc vadītājam braukt ātrāk par atļautajiem, ja tas ir nekomfortabli un nepatīkami? Pie kam dīvaini, kāpēc tādās vietās pie tik dīvainas kvalitātes asfaltbetona seguma un ceļa konfigurācijas brīžiem nav īsti gurdi braukt pat 50... Piemērs? Krustipils iela - šaura, līkumaina, BEDRAINA cilvēki gar ielu malām, bet 70 ir atļauts...

Vēl vajag piemērus?

Kāpēc pa Vanšu tiltu virzienā uz Jūrmalu var braukt 70, bet uz centru 50? Argumentācija (satdep) - neesot kur palikt tilta otrā pusē un esot stūķi... Stūķi pēc 10 vakarā??? Naktī??? Nu ja ir stūķis tad neviens pat to s 50 nevar pabraukt. Bet kāpēc pārējā laikā 50???

Vai nevar 50 ieviest no Latvijas Bankas?

Toties drosmīgā CP ekipāža vēlākā vakara stundā uzmēra ātrumu tilta vidū > 50 un izdrāž...

Pilņīgi piekrītu!

Tomēr ir arī domājoši cilvēki mūsu starpā!

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Vispār pinīgas muļķības šāda pieeja.

Nejau maģiskie ātruma cipariņi nosaka kad ir labi - kad slikti. Daudzās vietās 75km.h ir daudz sliktāk kā citur 120km/h.

Nejau ātrums nosaka to vai konkrētajā gadījumā tu brauc droši vai bīstami. Turklāt nevietā un nejēgā salikti ātruma ierobežojumi tikai bojā visu ideju. Nu kas mainījās 1nas nedēļas laikā starp Ķegumu un Lielvārdi lai tagat tur būtu jābrauc ar 70??

VWfans rakstīja:

Pareizi, tikai ar nežēlīgiem sodiem un policijas klātbūtnes vietu dažādošanu var izdresēt izlaidušos Latvijas šoferus. Viņu galviņās ar ir jāiedzen doma, ka labi ir braukt ar 85-90 km/h un slikti ir braukt ar 100-110 km/h!

lai nu kaa, bet sodus gan vajag pieckaarshot. tas disciplinees daudzus. zinaamaa meeraa, protams, arii papildinaas negodiigo milichu kabatas, bet tas jau cits jautaajums.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kāds būiks pāridarījums notiek sabiedrībai, kur cilvēki ņemot vērā ceļa apstākļus un kvalitāti brauc biku virs 60 km/h pilsēta pie atļautajiem 50? Kāpēc tādās vietās uzstāda CP ekipāžu nevis zīmi 70 km/h? Piemērs? Dzelzavas ielas jaunizbūvētais pagarinājums līdz Ulbrokas ielai

Kāpēc vadītājam braukt ātrāk par atļautajiem, ja tas ir nekomfortabli un nepatīkami? Pie kam dīvaini, kāpēc tādās vietās pie tik dīvainas kvalitātes asfaltbetona seguma un ceļa konfigurācijas brīžiem nav īsti gurdi braukt pat 50... Piemērs? Krustipils iela - šaura, līkumaina, BEDRAINA cilvēki gar ielu malām, bet 70 ir atļauts...

Vēl vajag piemērus?

Kāpēc pa Vanšu tiltu virzienā uz Jūrmalu var braukt 70, bet uz centru 50? Argumentācija (satdep) - neesot kur palikt tilta otrā pusē un esot stūķi... Stūķi pēc 10 vakarā??? Naktī??? Nu ja ir stūķis tad neviens pat to s 50 nevar pabraukt. Bet kāpēc pārējā laikā 50???

Vai nevar 50 ieviest no Latvijas Bankas?

Toties drosmīgā CP ekipāža vēlākā vakara stundā uzmēra ātrumu tilta vidū > 50 un izdrāž...

Pilņīgi piekrītu!

Tomēr ir arī domājoši cilvēki mūsu starpā!

Jautājums patiesībā ir dziļi filozofisks no valsts un tiesību teorijas viedokļa:

Vai persona var nepildīt acīmredzami netaisnīgus normatīvos aktus un noteikumus?

Šajā gadījumā par netaisnīgu sabiedrība uzskata ātruma ierobežojumu 50 km/ uz vanšu tilta centra virzienā.

Vai sabiedrība var izdarīt apsvērumus publikās varas institūciju vietā un atdzīt šo ierobežojumu par netaisnīgu un savas dabiskās tiesības par augstākstāvošām par valsts iestāžu izdoto regulējumu, kurš patiesībā izdots pašas tautas vārdā, normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā?

Ja sabiedrība visu vērtēs pati, vai neiestāsies anarhija? Ja sabiedrība neko nevērtētu neko pati, vai Eiropā joprojām nepastāvētu absolūtā monarhija?

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

saakaam ar praatam neaptveramiem 95km/h, kas padara dziivi nebudaamu, turpinam par Eiropas politiskaas iekaartas naakotnes attiistiibas viizijaam, kas taalaak?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

mx_black rakstīja: saakaam ar praatam neaptveramiem 95km/h, kas padara dziivi nebudaamu, turpinam par Eiropas politiskaas iekaartas naakotnes attiistiibas viizijaam, kas taalaak?

Tālāk? Pavilkšu visus atpakaļ. Es saprotu tos kuriem ir jaudīgi aparāti un gribās lidināties. Es nesprotu tos kuri brauc ar peugeot 107 vai Fiat Punto ar 135 vai cik tur šauriem cīsiņiem uz 160 km/h. Masa nekāda, saķere ar ceļu tāda ka gaisa vilnis no vārnas spārna vēziena spēj sašupot šo mazo škibletu nerunāsim par fūrēm kuru gaisa virpulis var noslaucīt no ceļa. Nu kāpēc jālidinās ar tādiem maziem aparātiem????

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

te jau vwfans kliedza, ka landcruiseri braucot paaraak aatri, cayennes vadot narkomaani, es arii esmu briesmonis (lai gan V850 nav no tiem vieglaakajiem un mazjaudiigajiem)...

neiet jau runa par mashiinas tipu - esmu redzeejis `95 g 740 BMW, kursh bija taadaa staavoklii, ka man ar vinju pat tos 95km/h buutu bail braukt - ritenji ar trim skruuveem pieskruuveeti, piekare klab un grab utt...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

elbee rakstīja:

VWfans rakstīja:

Pareizi, tikai ar nežēlīgiem sodiem un policijas klātbūtnes vietu dažādošanu var izdresēt izlaidušos Latvijas šoferus. Viņu galviņās ar ir jāiedzen doma, ka labi ir braukt ar 85-90 km/h un slikti ir braukt ar 100-110 km/h!

lai nu kaa, bet sodus gan vajag pieckaarshot. tas disciplinees daudzus. zinaamaa meeraa, protams, arii papildinaas negodiigo milichu kabatas, bet tas jau cits jautaajums.

.... nav vaardu. noorganizee veel Zivtinja atbalsta fondu un briivpraatiigo aatrumkontroleetaaju vieniibu, kuriem izdaliit automaatus un atljaut shaut uz kukuljdeveejiem.

30% pieaudzis kaut kas tur. par cik % ir pieaugusi satiksmes intensitaate? par cik % ir samazinaajusies celju kvalitaate? kaa es varu zinaat, ka te ir biistami apdziit, ja uz celja nav neviena apziimeejuma, nav neviena atstarotaaja? kas tas vispaar taads par celju, pa kuru man jaabrauc ar 85 km/h ar mashiinu, kas ir konstrueeta komfortabliem un droshiem 130 km/h? kaapeec peec taadiem izbraucieniem man jaamina amortizatori un reizi gadaa? par ko es, tu un visi paareejie maksaa celju nodokli, akciizes nodokli?

bet tas viss *******, seedeet *******a un pist paareejos, lai visiem slikti, lai visiem ******* liela un vienaada. iists latvietis!

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu jebkura statistika ir parspilets burbulis.Es ari lidoju atri bet daru to neriskejot.10 gados neviena paša kraša.Jaskatas ko citi dara un ja liekas ka varetu no sanu ceļa kads lekt ara uzliec kaju jau uz bremžu pedaļa.Reizes piecas tada veida esmu izvairijies no sadursmes.ja fans neluretu rinķi ka tauriņi lidinas un ka puķes zied tad ari viņs varetu pabraukt atrak.Bet neatbalstu atsaldeņus protams

Reto Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Pilnigi piekritu jebkura statistika ir parspilets burbulis.

Šajā gadījumā nevis burbulis, bet apzināta falsifikācija, ko CP organizēti veic savās interesēs, lai tikai kāds neiedomātos, ka varbūt tai vajadzētu kontrolēt arī citu CSN punktu pārkāpumus.

Tas taču ir tik vienkārši - KATRĀ avārijas protokolā ierakstīt frāzi: "nepareiza braukšanas ātruma izvēle" un pēc tam skaļi bazūnēt par briesmīgo statistiku.

unloco Reģ.: 09.09.2005
0 0 Atbildēt

Ellee rataa...aizbraukshu uz Latviju,vairs braukt nejeegshu(Jau paspeejis pierast pie relakseetas,mieriigas"Nelatviskas"braukshanas)!

Laikam tagad ir taa...brauc pret kalnu un domaa-kaadu labu papildinaajumu veel testamentam izdomaat,jo kalna galaa izraadiisies ka pretii,pa tavu joslu(dzen pret kalnu)lido kaads"zemu lidojoshais latvietis"...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

unloco rakstīja: ...jo kalna galaa izraadiisies ka pretii,pa tavu joslu(dzen pret kalnu)lido kaads"zemu lidojoshais latvietis"...

Paradoksālākais ir tas ka zemu lidojošā agregāta pilots ir tik aprobežots ka domā ka viņš ir vienīgais kas lidinās virs šosejas, bet nekādi nevar pieļaut iespēju ka pretim vai nu pa savu vai nu pa viņa joslu var nākt kāds krutāks agregāts ar 2 rubļi pulkstenī kurš arī domā ka ir vienīgais pilots uz ceļa.

unloco Reģ.: 09.09.2005
0 0 Atbildēt

Man gan ir instinktu liimenii,braucot pret kalnu,pavilkt,cik nu var"pa labi",bet nuuuuuuu....

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Pavisam nesens notikums: Ventspils šoseja nedaudz aiz Smārdes pagrieziena kur zīme 70, piekdienas vakars brauc kolona +/- 90-100 it kā viss OK te pēkšņi pirms man priekšā braucošās mašīnas viens diezgan strauji bremzē iemesls pretim brauc CP līdzīgs auto . Braukt kolonā Latvijā ir bīstami tieši autovadītāju neadekvātās ricības dēļ tāpēc es labāk izvēlos turēties tālāk no šādiem veidojumiem protams kur tas ir iespējams.

VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

Yukki rakstīja: dzonij-007,nesapratu? ko tad darit,ja uz cela ir kolchoznieku salidojums-erti iekartoties 30cm no pedeja bampera un no Rigas lidz Plaavinam braukt ar priekshaa braucoshaa traktora 30km/h,lai norakstiitos,ja kads nomet uz 25m/h? nevajag jau bazt visu viena maisaa,celi ir domati,lai brauktu,nevis raapotu!

paga vai ta no rīgas līdz pļaviņam viscaur ir aizliegts apdzīt???

Protams ka katrai normai jābūt izņēmumam, kuru iespējams atsevišķi izskatīt bet es biju domājis standarta situāciju: kolonaa 2 smagie vai 1 vieglais (vai cita kombinācija) kas brauc pret kalnu vai līkumu un kuru apdzens atsaldēts kas? Nu vislielākā iespēja jau ka BMW un kas notiek ja pretī kāds brauc? Vadītājam jau poh.! jo viņs apdzina ar domu ka ja jau kāds pretī brauks tad tā jau būs viņa problēma ne mana un gan jau pavāksies malā vai grāvī vai arī gan jau kādam no kolonnas kļūs manis žēl un ielaidīs starpā

Lūk šo es nesaprotu latviešu tautā, kā var veidoties uz šosejas kolona, kurā nevar ielīst?

Vai tad pareizaajiem zēniem noteikumos nav ierakstīts, ka jābruac ar drošu disanci? Tas taču būtu jāsaprot katram pareizajam vadītājam, ka braucot kaut ar 80 km atstarpei vajadzētu būt vismaz 20 metriem lai būtu droša braukšana. Bet to jau pareizie vadītāji nesaprot, ka viņi taisa bīstamu stuāciju uz ceļa.

CyberGhost Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

rt rakstīja: un tiešām kāds var apgalvot, ka nekad nekad nav ātri braucis pa lv šosejām lielākus gabalus? tiešām? varbūt vienkārši piemirsies?!

ātri varbūt ne tiešā nozīmē >200, bet nu.. uz auto izturības robežas

visi tak bijām jauni un dumji. vienkārši dažiem nepaveicās, vai arī daži ir vēl nedaudz dumjāki nekā pārējie.

P.S. lai gan ir iegādāts radardetektors, sāku braukt arvien prātīgāk un prātīgāk, laikam vecums nenāk viens

P.P.S. pilsētā detektoru nelietoju, jo ārtumu nepārkāpju. gājēji un riteņbraucēji ir neprognozējami atsaldeņi...

Tie kam vajadzētu atzīties, jau sen vairs nav starp mums...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

VWBraucejs rakstīja: Lūk šo es nesaprotu latviešu tautā, kā var veidoties uz šosejas kolona, kurā nevar ielīst?

Vai tad pareizaajiem zēniem noteikumos nav ierakstīts, ka jābruac ar drošu disanci? Tas taču būtu jāsaprot katram pareizajam vadītājam, ka braucot kaut ar 80 km atstarpei vajadzētu būt vismaz 20 metriem lai būtu droša braukšana. Bet to jau pareizie vadītāji nesaprot, ka viņi taisa bīstamu stuāciju uz ceļa.

Atbalstīts. Ja uzskati sevi par pareizu tad esi tik laipns un ievēro visus noteikumus nevis tikai sev izdevīgos.

Reto Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

VWBraucejs rakstīja: Vai tad pareizaajiem zēniem noteikumos nav ierakstīts, ka jābruac ar drošu disanci?

Tie pareizie zēni CSN mācījušies no Limuzīna Jāņu nakts krāsā - "kad es braucu ar maksimālo atļauto, nevienam nav mani jāapdzen!"

Par kādu gan distanci Tu runā, ja šajā valstī nemērā tiek sludināts, ka pie visām nelaimēm vainīgi tikai ātrums un agresivitāte. Tikko uz D-pils šosejas četri cilvēki norakstījās - tīri dēļ distances neievērošanas, un kas? Par distanci ne vārda, bet uzreiz atrada "āzi" kam agresīvu braukšanu piesiet!

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

ja tas taisniba.Nu un vinam ari neko nepiespriedis jo viņs nebij iesaistits sadursme.ta vispar bij treša mašina rinda,ta ir ka neievero distanci.Zel to cilveku,bet...

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Vispār distances "ievērošana" ir nopietna problēma. Esmu brauci ar dažiem kuri sēž dažu metrus no priekšējās mašinas, kaut gan ātrums >100 km/h. Un galvenais - kaut gan teicu vairākas reizes ka tas īsti prātīgi nav - pilnīgi neņem vērā. Daži man ir mēģinajuši iestāstīt ka ~5m distance ir pilnīgi pietiekama visos apsākļos un vairāk nemaz nevajag....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..43
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti