Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.
taadu, lai vienmeer raadiijums buutu plusaa. Taapeec jau oficiaalos meeriijumos aatrumu utt. meera ar GPS paliidziibu (muusdienaas) vai sevishkji preciizi - ar optiku
Kanibaals rakstīja: >Spidometra kļūda līdz +10% ir pat jauniem auto no salona. Zaruljom bija testējuši kaudzi jauno auto uz šo parametru - kļūdas bija no +1 līdz +10%.
Tu domā, ka spidomteru nevar uztaisīt precīzaku? Tā kļūda ir speciāli braucējiem par labu, spidometrs mānās rādot lielāku ātrumu nekā patiesībā, lai umņiki saliekot neatbilstošus riepu izmērus pēc tam nesūdzās, ka sodus norāvuši. Diezvai jaunam auto spidometrs rādīs mazāk nekā patiesībā.
Viss beidzās laimīgi tikai tāpēc ka braucu ar 95km/h uz spido un ar reālo braukšanas ātrumu kaut kur 85km/h.
Mazais ātrums deva iespēju pat pēdējā brīdī pamanot stirnu, uzspiest uz bremzēm, samazināt ātrumu kaut kur līdz 50km/h un pariežot nedaudz stūri, "aizlaist" stirnas abas reizes gar auto sānu...
Morāle: CSN noteikumi nav no zila gaisa "izzīsti", bet patiesībā droši vien "rakstīti ar asinīm".
Morāle - tu biji pie stūres pārguris, tavam auto ir steidami jāmaina bremzes vai riepas vai arī ir jāiegādājas brilles. Spidometrs ar 10 km/h kļūdu zem 100km/h ātruma arī liek aizdomāties par tava auto tehnisko stāvokli - vai vispār ir nojausma par pareizo riepu izmēru, jeb ir uzliktas lētākās pie Vaņas iepirktās apmēram derīgās?
Tu dīvains neesi?
Kāds sakars bremzēm riepām un visam citam, kad stirna no ceļmalas krūmiem vienkārši uzskrien virsū uz ceļa Tava auto priekšā naktī lietus laikā?
P.S. Auto tajā rītā starp citu kā reiz tieši bija iekš TA. Bremzes un riepas ir lieliskas.
Spidometra kļūda līdz +10% ir pat jauniem auto no salona. Zaruljom bija testējuši kaudzi jauno auto uz šo parametru - kļūdas bija no +1 līdz +10%.
starp citu TA nepārbauda bremžu lieliskumu - bet to darbības vienmērīgumu....
gribi teikt ka ar vienmērīgiem bet nebremzējošiem riteņiem iziesi TA
Viss beidzās laimīgi tikai tāpēc ka braucu ar 95km/h uz spido un ar reālo braukšanas ātrumu kaut kur 85km/h.
Mazais ātrums deva iespēju pat pēdējā brīdī pamanot stirnu, uzspiest uz bremzēm, samazināt ātrumu kaut kur līdz 50km/h un pariežot nedaudz stūri, "aizlaist" stirnas abas reizes gar auto sānu...
Morāle: CSN noteikumi nav no zila gaisa "izzīsti", bet patiesībā droši vien "rakstīti ar asinīm".
Morāle - tu biji pie stūres pārguris, tavam auto ir steidami jāmaina bremzes vai riepas vai arī ir jāiegādājas brilles. Spidometrs ar 10 km/h kļūdu zem 100km/h ātruma arī liek aizdomāties par tava auto tehnisko stāvokli - vai vispār ir nojausma par pareizo riepu izmēru, jeb ir uzliktas lētākās pie Vaņas iepirktās apmēram derīgās?
Tu dīvains neesi?
Kāds sakars bremzēm riepām un visam citam, kad stirna no ceļmalas krūmiem vienkārši uzskrien virsū uz ceļa Tava auto priekšā naktī lietus laikā?
P.S. Auto tajā rītā starp citu kā reiz tieši bija iekš TA. Bremzes un riepas ir lieliskas.
Spidometra kļūda līdz +10% ir pat jauniem auto no salona. Zaruljom bija testējuši kaudzi jauno auto uz šo parametru - kļūdas bija no +1 līdz +10%.
Piedod, laikam jau pa tiešo jāsaka. Caur puķītēm par sarežģītu. Morāles NAV. Jebkuru faktu var interpretēt pēc vēlēšanās. Brauc kā tev ir droši un nejāj prātu un dzīvi citiem. Tas arī viss.
P.S. Stirna NEKAD "tā vienkārši" neuzskrien. Vajag arī mazliet pazīt dzīvnieku dabu.
Viss beidzās laimīgi tikai tāpēc ka braucu ar 95km/h uz spido un ar reālo braukšanas ātrumu kaut kur 85km/h.
Mazais ātrums deva iespēju pat pēdējā brīdī pamanot stirnu, uzspiest uz bremzēm, samazināt ātrumu kaut kur līdz 50km/h un pariežot nedaudz stūri, \"aizlaist\" stirnas abas reizes gar auto sānu...
Morāle: CSN noteikumi nav no zila gaisa \"izzīsti\", bet patiesībā droši vien \"rakstīti ar asinīm\".
Morāle - tu biji pie stūres pārguris, tavam auto ir steidami jāmaina bremzes vai riepas vai arī ir jāiegādājas brilles. Spidometrs ar 10 km/h kļūdu zem 100km/h ātruma arī liek aizdomāties par tava auto tehnisko stāvokli - vai vispār ir nojausma par pareizo riepu izmēru, jeb ir uzliktas lētākās pie Vaņas iepirktās apmēram derīgās?
Tu dīvains neesi?
Kāds sakars bremzēm riepām un visam citam, kad stirna no ceļmalas krūmiem vienkārši uzskrien virsū uz ceļa Tava auto priekšā naktī lietus laikā?
P.S. Auto tajā rītā starp citu kā reiz tieši bija iekš TA. Bremzes un riepas ir lieliskas.
Spidometra kļūda līdz +10% ir pat jauniem auto no salona. Zaruljom bija testējuši kaudzi jauno auto uz šo parametru - kļūdas bija no +1 līdz +10%.
starp citu TA nepārbauda bremžu lieliskumu - bet to darbības vienmērīgumu....
gribi teikt ka ar vienmērīgiem bet nebremzējošiem riteņiem iziesi TA
lasi protokolu.... ja galīgi nav konstatēta bremzēšana - tad protams ka nevar...
401. Darba bremzes - priekšējā ass:
401.1. Nedarbojas vispār, nedarbojas vienā pusē. X X
401.2. Nepietiekama darbība, neatbremzējas. X
401.3. Darbības nevienmērīgums starp vienas ass riteņiem vairāk par 30%. X
402. Darba bremzes - pakaļējā ass:
402.1. Nedarbojas vispār, nedarbojas vienā pusē. X X
402.2. Nepietiekama darbība, neatbremzējas. X
402.3. Darbības nevienmērīgums starp vienas ass riteņiem vairāk par 30%. X
Sretsked rakstīja: Te novērojumi PLL 'faniem' Citāts no viena portāla.
'Vakardien pati biju Sapņu fabrikā, redzēju visu "kuhņu" no otras ekrāna puses. Sistēma sekojoša - 6 politisko spēku pārstāvji, 6 atbalsta grupas. Katra atbalstīja savu pārstāvi. Ņemot vērā lielo ažiotāžu, pieļaujamais cilvēku skaits - 50 katrai partijai/partiju apvienībai. Tikai sēžot zālē ļoti labi var redzēt, kurš kuru atbalsta. Matemātikas zināšanas dižās nebija nepieciešamas, lai saskaitītu, ka PLL atbalstītāji bija pāri 70, atļauto 50 vietā. Pat apsargi (totālie buļļi) bija politiski angažēti. Ja kaut ko neatļautu darīja PLL atbalstītāji, protams "pievēra acis". Toties Vienības atbalstītājus tirdīja nepārtraukti, vienu pat piesolīja ārā mest'
Rīgā vienotībai nav ko meklēt...
Tas būtu apmēram tas pats, ja deksters ierastos villā Marta un sāktu kačāt pravas...
principā var izprast cilvēku izvēli balsot par vienotību, par sc, par zzs, par vl, pat par pp un citiem. bet tos, kas balsos par pll izprast nav iespējams. ir jābūt vai nu totālam deģenerātam, lai nobalsotu par par šito mudaku brandžu, vai arī vienkārši ir apsolīta kaut maza vietiņa pie siles.
Nebūt ne - tu un vēl daži domubiedri pēdējā laikā piebalso Zivtiņam, ka ātruma pārsniegšana ir lielākais ļaunums. Tā ātruma, kas kaut kur uz papīra rakstīts, nevis tā, ko nosaka veselais saprāts. Viss pārējais, vispirms jau sākot ar rēķināšanaos un cieņu pret cietiem satiksmes dalībniekiem, tiek aizmirsts.
anonimikis rakstīja: principā var izprast cilvēku izvēli balsot par vienotību, par sc, par zzs, par vl, pat par pp un citiem. bet tos, kas balsos par pll izprast nav iespējams. ir jābūt vai nu totālam deģenerātam, lai nobalsotu par par šito mudaku brandžu, vai arī vienkārši ir apsolīta kaut maza vietiņa pie siles.
Gauss rakstīja: Kurā sekundes daļā seene iepazīst to stirnas dabu:
www.youtube.com/...
Ne jau šajā video - ja tur būtu kaut nedaudz lielāka izšķirtspēja, tu droši varētu pārliecināties, ka stirna bija redzama PIRMS tā izleca uz ceļa - īpaši jau pirmajam braucējam.
Un par to, ka pamācošs - jā, protams, šeit ātrums ir DAUDZ par lielu - moto šādos līkumos nedod iespēju vēl papildus ceļam vērot arī ceļmalas.
Visatļautība
Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.