Sakarā ar lauku mājas iegādi un tās atrašanās vietu meklējas kāds nebūt 4x4 braucamrīks (vēlams džipveidīgs un paliels) ar šādām pazīmēm:
* nav parketnieks (štengrs rāmis)
* dīzelis (ieteicams manuālais)
* virs 2000.gada, cena līdz 12.5k eur
* piekabes āķis (iespēja pierīkot) ieteicams
Pagaidām noskatīts Nissan Patrol 2001. gada ar 2.8D un vēl ir doma par Forester, bet tam ir benzīns (kas nav mazsvarīgi, jo galamērķis atrodas pietiekami tālu un bieži tiks apmeklēts) un maz vietas kur visādus draņķus sastumt.
Palasījos un sagribējās pakomentēt.Sāksim ar razdatku,part time var pieslēgt mierīgi ripinot pie ~40,ieliec neitrālā un akurāti ieštepselē.Par atslēgšanu,pats izmēģināji,tātad zini.Tas ka vairāk japadod uz aizmuguri saistās ar to ,ka varbūt nav sen slēgti vai vajag iesmērēt.Vispār ieteicams reizi mēnesī ieslēgt un pabraukt.Un 'tā kā tev ir automātiskie habi,tad priecājies ka atslēgšanai nav katreiz jakāpj ārā un jāgriež ar roku.Par ripuļiem,M+S ja liec tad ar rupjāku,tipa uz ziemeņu pusi,tad var ari pa dubļiem labi ari atvilkt(pašam reiz bija Cooper Discovery vai kā viņas tur M+Sinieces),labas visos laikos,mud riepas der tad ja patīk riktīgi kapāt,bet tas jau ir cits stāsts.Un te viens nr.29539250 Armands.Nodarbojas ar Patroļiem,varbūt noderēs.
oi,aizmirsās viena lietiņa,no Y60 modeļa,sadalenē nāk ķēde.Ja uz cieta seguma neizslēgsi 4x4 ,varēsi atri to izstaipīt citādi bez problēmām.Un kamēr nenoraksies,tikmēr nesapratīsi kur ir kaifs.
Vajag ieteikumus par 4x4
Sakarā ar lauku mājas iegādi un tās atrašanās vietu meklējas kāds nebūt 4x4 braucamrīks (vēlams džipveidīgs un paliels) ar šādām pazīmēm:
* nav parketnieks (štengrs rāmis)
* dīzelis (ieteicams manuālais)
* virs 2000.gada, cena līdz 12.5k eur
* piekabes āķis (iespēja pierīkot) ieteicams
Pagaidām noskatīts Nissan Patrol 2001. gada ar 2.8D un vēl ir doma par Forester, bet tam ir benzīns (kas nav mazsvarīgi, jo galamērķis atrodas pietiekami tālu un bieži tiks apmeklēts) un maz vietas kur visādus draņķus sastumt.