Ir radusies ideja pārbūvēt kādu vecu šrotu pamestu lauku ceļu rallijam. Bet, lai pirmās kļūdas gadījumā nesanāktu uzreiz nosisties, ir vēlme iemetināt drošības karkasu- t.s. dugas. Diemžēl pagaidām nekādas pieredzes šajā lietā nav, kā arī netā uz ātro nevarēju uzrakt ko derīgu, tad nu vēršos pie "speciālistiem" ar lūgumu ieteikt kādu risinājumu- konstrukcija, atbilstošākā materiāla izvēle, u.t.t. Būtu labi, ja kāds varētu piespēlēt sakarīgu shēmu vai vismaz normāli apstāstīt, kā labāk šīs lietas darīt.
Manuprāt, ka neprofesionāli pēc "draugu ieteikumiem" un pēc "internetā atrastiem rasējumiem" iemetinats karkass var drīzāk izraisīt pretēju efektu, avārijas gadījumā salokotiesvai ieduroties visnepiemērotākajās vietās un leņķos.
Nezinu, cik precīzas ir šīs baumas, bet karkasa iemetināšana homologācijai maksā no 1k Ls
Ja pēc tam nav nepieciešama homologācija, kā tas ir šinī gadījumā, tad droši vien var iztikt arī lētāk, tikai par kvalitāti un darbu veicēju zināšanām es laikam nebūtu īpaši drošs.
Bucefals rakstīja: Manuprāt, ka neprofesionāli pēc "draugu ieteikumiem" un pēc "internetā atrastiem rasējumiem" iemetinats karkass var drīzāk izraisīt pretēju efektu, avārijas gadījumā salokotiesvai ieduroties visnepiemērotākajās vietās un leņķos.
jeps LAF lapaa vajadzeetu buut ar visiem caurulju biezumiem utml. lietaam. To pashu noteikti var samekleet ari FIA lapaas ar visiem raseejumiem. No turienes arii visi autosportisti un komandas to info njem.
Bet taa Latvijaa laikam tikai 2 -3 kantori bija sertficeeti droshiibas karkasu metinaashanai.
Un veel ielas auto nedriikst buut droshibas karkass, preteeja gadiijuam tu apskati neiziesi. Taatad ir 3 varianti - ir jaapiedalaas kaut kaadas LAF sertificeetaas sacensiibas vismaz paaris reizhu gadaa, kaartiigi taas dugas janosleepj zem apshuvuma ( nestaados gan priekshaa kaa to var izdariit ?!?!), jaabrauka bez tehniskaas apskates.
shrots prieksha gaashanas pa laukiem + dugas pec LAF standarta tas neiet kopaa. parak dargs prasakums prieksh krumu gonkas.
es piemeram nopirku veco sincro passatu (1:1 ar veco kvatru) prieksh krumu gonkas tikko. ari bija doma par buri un pannu, bet tad parekjinaju un letak sanak imprezu lizingaa iekjert, pamaksaat un pavasarii paardot.
paremonteshu piekari, uzlikshu jedzigas riepas un buus ok prieksh ezera un varbut kadam vietejam sacensibam.
TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri
Nedēļas nogalē pagāzēju ar ikdienas auto. Kaifs normāls, tik pēc tam aizdomājos, ka beigas pie tādiem ātrumiem (atsevišķos posmos līdz 140) kļūdas gadījumā varētu būt letālas. Tad nu gruntenes frēzēšanai vajadzētu kādu citu transportu, kam drošība būtu pāris solīšus augstāka
andzha rakstīja: TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri
muaaaaahaaaahaaaaa.....
pie 140 km/h Tev galvaa iešausies taa golfa izpuuteejs...
kmoon, veciit....tad jau uzreiz dari taa, lai buutu ar garantiju, lai peec tam pie manis traumaas nenonaac un man uz taviem salauztajiem kaulinjiem nebuutu jaaskataas
andzha rakstīja: TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri
muaaaaahaaaahaaaaa.....
pie 140 km/h Tev galvaa iešausies taa golfa izpuuteejs...
kmoon, veciit....tad jau uzreiz dari taa, lai buutu ar garantiju, lai peec tam pie manis traumaas nenonaac un man uz taviem salauztajiem kaulinjiem nebuutu jaaskataas
golf2, plee
nu tad sameklee sev kaadu 740 volvo...
+
labi bamperi
cieti dzelzhi
motors nenaak salonaa
RWD
tik aatri nemaz neiet
nu nezinu es uz 130km/h esmu ielicis gravi 1mo golfu un apmetis 4 kulenjus. virsbuve toreiz vismaz tik traki nedeformeejaas un visiem 4 kuri ieksha sedeja un bija piespradzejusies nekas nebija. bet nu katra zinja tas laikam kaa paveicaas. isteniba nebus nekadas atshkjiribas vai tas bus 740 volvo vai 2 golfs, atliek vien izslidet no jostam un pietiks ar 30 km/h un puskuleni lai parlauztu sprandu. tad jau labak ielikt sporta sedekli un labas jostas nevis dugas. pietam nu es nezinu vai vajadzeetu taa un pa taadaam vietaam braukt kur pastav iespeja iestadit kokaa uz 100 km/h, katra zina es to negribetu izbaudiit. tad jau labak no sakuma patrenejos pa ezeru vai pa kadu trasi kur max kuulenis var sanaakt. kautkur taa uz dullo nesaaties uz 140 km/h pa koplietoshanas celjiem ir ljoti stulbi.
Es piekriitu Shiirim, jo ja ieliksi ar savi 50+ km/h saaniski kokaa ar vadiitaaj pusi, ar visu droshiibas karkasu un sporta seedekli un daudzpunktu jostaam bus ziepes. Taa kaa droshaak jau buus protams ar to visu neka bez, bet paljauties uz to ka izdziivosi iisti nevar, driizaak var cereet, ka paveiksies un nekas taads nenotiks.
andzha rakstīja: Nedēļas nogalē pagāzēju ar ikdienas auto. Kaifs normāls, tik pēc tam aizdomājos, ka beigas pie tādiem ātrumiem (atsevišķos posmos līdz 140) kļūdas gadījumā varētu būt letālas. Tad nu gruntenes frēzēšanai vajadzētu kādu citu transportu, kam drošība būtu pāris solīšus augstāka
tak nopērc normālu kompi, stūri, pedāļus, uzliec makreju
un trenņejies uz nebēdu
p.n.
katram gadījumam vari savam galdam aplikt riņķī "dugas" no vecām saruulētām avīzēm
andzha rakstīja: Nedēļas nogalē pagāzēju ar ikdienas auto. Kaifs normāls, tik pēc tam aizdomājos, ka beigas pie tādiem ātrumiem (atsevišķos posmos līdz 140) kļūdas gadījumā varētu būt letālas. Tad nu gruntenes frēzēšanai vajadzētu kādu citu transportu, kam drošība būtu pāris solīšus augstāka
tak nopērc normālu kompi, stūri, pedāļus, uzliec makreju
un trenņejies uz nebēdu
p.n.
katram gadījumam vari savam galdam aplikt riņķī "dugas" no vecām saruulētām avīzēm
WALA rakstīja: Es piekriitu Shiirim, jo ja ieliksi ar savi 50+ km/h saaniski kokaa ar vadiitaaj pusi, ar visu droshiibas karkasu un sporta seedekli un daudzpunktu jostaam bus ziepes. Taa kaa droshaak jau buus protams ar to visu neka bez, bet paljauties uz to ka izdziivosi iisti nevar, driizaak var cereet, ka paveiksies un nekas taads nenotiks.
Bija gadījums pagājušogad uz ledus Talsu rajonā, bija paņemts 6 žigulis nokaušanai un uz ledus trase izveidota un tad nu vienā no braucieniem līkums nesanāca kā ieplānots un ar ātrumu ap 30 - 50 km/h ar vadītāja pusi diezgan spēcīgi ievilku stāvošā Ford Transit, sajūtas nebija no labākajām, stoika pienāca pie krēsla klāt, pasažieris sēdēja man klēpī, kāja nedaudz sāpīga un izbiris šofera durvju logs (ar galvu izsitu vai pats izsprāga nezinu). Kopš šī brīža ļoti skeptiski izturos pret gonkošanu pa koplietošanas ceļiem un publiskām vietām.
andzha rakstīja: TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri
muaaaaahaaaahaaaaa.....
pie 140 km/h Tev galvaa iešausies taa golfa izpuuteejs...
kmoon, veciit....tad jau uzreiz dari taa, lai buutu ar garantiju, lai peec tam pie manis traumaas nenonaac un man uz taviem salauztajiem kaulinjiem nebuutu jaaskataas
Volvo jau nu gan baigais auto,ar ko trenēties pa lauku ceļiem Tas pats Golf 2 ir gana labs. Un kāpēc izpūtējam būtu salonā jānāk??? Nesmu neko tādu redzējis.
Baisulis rakstīja: Volvo jau nu gan baigais auto,ar ko trenēties pa lauku ceļiem Tas pats Golf 2 ir gana labs. Un kāpēc izpūtējam būtu salonā jānāk??? Nesmu neko tādu redzējis.
Nju ja no šiem abiem jāizvēlas, es tomēr ņemtu volvo
Drošības karkass
Ir radusies ideja pārbūvēt kādu vecu šrotu pamestu lauku ceļu rallijam. Bet, lai pirmās kļūdas gadījumā nesanāktu uzreiz nosisties, ir vēlme iemetināt drošības karkasu- t.s. dugas. Diemžēl pagaidām nekādas pieredzes šajā lietā nav, kā arī netā uz ātro nevarēju uzrakt ko derīgu, tad nu vēršos pie "speciālistiem" ar lūgumu ieteikt kādu risinājumu- konstrukcija, atbilstošākā materiāla izvēle, u.t.t. Būtu labi, ja kāds varētu piespēlēt sakarīgu shēmu vai vismaz normāli apstāstīt, kā labāk šīs lietas darīt.
Jau iepriekš paldies!!