Motors pilnīgi noteikti par vārgu šitai bundžai, lai normāli brauktu ar B Ômi, pie tam caravānu, vismaz 2.2 vajag. Apdzenot nevar iemīt, pat ja tikai vadītājs iekšā sēž, kur nu, ja vēl kāds.
Sakarīga motora/masas attiecība ir 2 litru A Omegām.
Tas ir tas, ko man vajag - plašu, ērtu utt. Vienīgais biedē lielais noskrējiens un zemā cena...kaut gan tieši tādēļ arī varētu būt tik zema cena - dēļ lielā nobraukuma!
Šitam rūsa jāskatās. Un vai nav uz kantori bijis reģistrēts kā darba ēzelīts.
Manai mātei šitāds ir - tikai sedans un 2002. gada. Brauc jau gadu - kreņķi nekādu. Detaļas visai lētas. Piekare izturīga. Bet auto arī tika pirkts maksimāli pakots ar minimālu nobraukumu par 6x lielāku ciparu.
Man s ieteikums - auzved to auto, lai džeki izkrata uz pacēlāja, nomēra kompresiju, paskatās vai nav eļļa tosolā un otrādi - un ja viss apmierina un viss tai mašīnai darbojas - ņem ciet. Ierēķini pāris simtus negaidītiem remontiem un viss būs ok.
AlphaDog rakstīja: Tas ir tas, ko man vajag - plašu, ērtu utt. Vienīgais biedē lielais noskrējiens un zemā cena...kaut gan tieši tādēļ arī varētu būt tik zema cena - dēļ lielā nobraukuma!
Par ērtumu un plašumu jau nu nav ko teikt, iekšā kā busā .
Vieta kājām ir pat divmetrīgiem rumpīšiem. Tik tie 300k ir atbaidoši.
Bet par zemo cenu - tika jau teikts, ka kkādi smukuma defekti tā kā esot.
smart235 rakstīja: Nav, nav griesti 300 k, vnk jābūt gatavam jebkurā mirklī ķerties pie remontiem /lasi-ieguldīt naudu, kā arī nebraukt tajā laikā.../.
Parādi man kaut vienu ķerru no pārdošanas sludinājumiem ar uzrādīto noskrējienu ap 150 kkm, kurai nav jāiegulda remontos.
smart235 rakstīja: Nav, nav griesti 300 k, vnk jābūt gatavam jebkurā mirklī ķerties pie remontiem /lasi-ieguldīt naudu, kā arī nebraukt tajā laikā.../.
Parādi man kaut vienu ķerru no pārdošanas sludinājumiem ar uzrādīto noskrējienu ap 150 kkm, kurai nav jāiegulda remontos.
Reāli gribi redzēt, ja? Nav runa par to, ka vispār nav jāiegulda remontos, runa ir par to, cik ilgi braukt bez remonta.
smart235 rakstīja: Nav, nav griesti 300 k, vnk jābūt gatavam jebkurā mirklī ķerties pie remontiem /lasi-ieguldīt naudu, kā arī nebraukt tajā laikā.../.
Parādi man kaut vienu ķerru no pārdošanas sludinājumiem ar uzrādīto noskrējienu ap 150 kkm, kurai nav jāiegulda remontos.
Reāli gribi redzēt, ja? Nav runa par to, ka vispār nav jāiegulda remontos, runa ir par to, cik ilgi braukt bez remonta.
Zini, ir redzeeti fiati, kuriem izbirst pakaljeejais logs arii izbraucot pa salona durviim
To neviens nekad nezinaas un nepateiks- cik ilgi nobrauksi bez remonta
smart235 rakstīja: Nav, nav griesti 300 k, vnk jābūt gatavam jebkurā mirklī ķerties pie remontiem /lasi-ieguldīt naudu, kā arī nebraukt tajā laikā.../.
Parādi man kaut vienu ķerru no pārdošanas sludinājumiem ar uzrādīto noskrējienu ap 150 kkm, kurai nav jāiegulda remontos.
Reāli gribi redzēt, ja? Nav runa par to, ka vispār nav jāiegulda remontos, runa ir par to, cik ilgi braukt bez remonta.
Zini, ir redzeeti fiati, kuriem izbirst pakaljeejais logs arii izbraucot pa salona durviim
To neviens nekad nezinaas un nepateiks- cik ilgi nobrauksi bez remonta
Ir arī peugeoti, kuriem izkrīt pakaļējais logs , gan ne pa salona durvīm izbraucot.
Protams, ka var gadīties visādi, bet netaisos te matus skaldīt, tas, ko gribēju teikt, ir, ka pie 300 k remonta drīza iespējamība ir leilāka, nekā, teiksim, pie 200 k.
man tieshi par shito omegu ir palicis iespaids ka baigi nekvalitativa grabazha. bija vienam chomam tada ar izslaveto bmw dizeli. lielaku gemaru biju redzejis tikai pie zviedriem.
Shiirs rakstīja: man tieshi par shito omegu ir palicis iespaids ka baigi nekvalitativa grabazha. bija vienam chomam tada ar izslaveto bmw dizeli. lielaku gemaru biju redzejis tikai pie zviedriem.
es kā reiz esmu testējis tādu ar 2.5 bmw dīzeli /nobraukums ap 250 k/; cēliena nekāda.
Shiirs rakstīja: man tieshi par shito omegu ir palicis iespaids ka baigi nekvalitativa grabazha. bija vienam chomam tada ar izslaveto bmw dizeli. lielaku gemaru biju redzejis tikai pie zviedriem.
es kā reiz esmu testējis tādu ar 2.5 bmw dīzeli /nobraukums ap 250 k/; cēliena nekāda.
nu b..in, ko var pljuutiit duriki, kam pashiem taada autinja nav bijis! Prieksh TO gadu diizeljiem vinjai bij ljoti labs ceeliens.
Benziinieks gan vareetu buut knapulis.
Bija divas lietas, kas mani kaitinaaja- vinjaam ruusa meedz uzmesties taadaas nestandarta vietaas- uz durviim, un gar logu stikliem. Taam buutu jaapieveersh uzmaniiba. Apakshaa un atsperu vietaas ka a omegai ruusa netika noveerota.
Otra lieta- gaismas. Pilniigi droshi autinjam ar taadu noskreejienu dabuusi mainiit lukturus, bet nu to jau var nokauleet.Veel ik pa briidim (kaadiem 20k) mira nost stabilizatoru atsaites, bet nu taas maksaa saliidzinoshi kapeikas, da i nomainiit nav gruuti.Tas taa, iisumaa. Katraa gadiijumaa pa to naudu neko dizhi labaaku nedabuusi, un izveele nav slikta.
bet kas attiecas uz to konkrēto dīzeli, kuru minēju, var jau būt, ka tieši tas bija s***, citi varbūt labāki.
Bet vispār jau laikam ka offtopic atkal panesās, jautājiens bija par "benzīns/gāze 2 litri". Un te toč, ka šito B bundžu divlitrinieks nevelk peitiekami, salīdzinājumā ar A bundžu. Un nevelk tā vienkāršā iemesla pēc, ka svars lielāks, da viss.
Opel Omega univers., 1996.g., 2.0