krishus rakstīja: mass, tev to antenu virs 160 cm vajag? Man tāda (ja nemaldos Midland) garažā mētājas, tik tā ir pie bundžas skrūvējama. Ja vajg- pa 4 Bauskas tumšajiem varu iemainīt!
Davai, sliktāk jau man no tā nepaliks. Stiprinājuma skrūve ir vienāda kā magnētam tā stacionārajam stiprinājumam. Iemet kādu kontaktu.
ja domā skrūvet pie magnēta, tad diez vai... Jāurbj virsbūvē/kabīnē caurums. Vnk massu tai vajag!
Koroč krishus8@inbox.lv , bet ātrākais, kad varēšu piegādāt ir nākam S/Sv, jo garaža Limbazos
OK steigas nav. Pie magnēta nelikšu, man uz jumta ir kronšteins.
Pārnēsājamo testējām. Ir daudz sliktāk, bet kautko paspēt pateikt un sadzirdēt var. Viņai ir cits bonuss - kad brauc tev vēl kāds līdz ar savu mašīnu vai izsniegt komunikācijas uzturēšanai.
Kaspersky rakstīja: Midland? Nu man ir Midland Alan 100 Plus, visizplatītākais modelis fūristu starpā. Galīgs sūds jau nav, cik noproti
Antena ir 150cm, magnēts 13cm. Nu 130-140 esmu braucis, nekas nost nekrīt. Uztver diezgan tālu, to es secinu pēc sarunām ēterā un salīdzinu ar savu atrašanās vietu.
Nākamnedēļ dabūšu pārnēsājamo CB, vot redzēs, vai der lielceļa apstākļiem. Būs jau labi, ja varēs iztikt bez antenas uz jumta
Šitā ir laba, it kā no lētā gala, nav daudz regulēšanas iespēju, bet tai jau no rūpnīcas ir AM + PL. Man ar tāda ir.
krishus rakstīja: Šitai rācijai jau ir visas manis pieminētās regulēšanas:
www.president-electronics.com/...
Un cena ar nav briesmīga.
Krishum taisnība. Normāla \"pionieru\" rācija. Velk apmēram 3 - 4 km.
Runājot par antenu un magnētu, tad atkarīgs - kur uzliksi. Savējo turu uz bagāžnieka un nav ne vainas. Vācijā uz skrienamā ceļa konkrētā antena noturējās pat uz 200km/h
Par antenām un CB - antenai ir vitāli svarīgas trīs lietas, (1)Garums kas dalās ar frekvenci kurā lietojat, tur arī ir tā fīča ar (2) salāgošanu - to salāgo uz tā kanāla kurā jūs vis biežāk sēžat, pārējiem kanāliem tik laba uztveramība nebūs. (3) Antenas novietojums - jumta vidū mākonis būs vienāds uz visām pusēm, jo parastai antenai vajaga "atsvaru" tas ir tā saukto atstarotāju - ja gribi labāk dzirdēt uz aizmuguri pabīdi antenu uz aizmuguri utt... ideālā atstarotāja atiecība ir 1:1 gribu redzēt tadu jumtu kas 180 antenai derētu DD - tas tā teorija Vel nemazāk svarīga ir masa, gan antenai, gan pašai rācijai - neceriet ka no piepīpētāja barota rācija ar magnētisko antenu būs kautkas besīgi OK
P.S. un vel, CB frekvence ir kā zilonis trauku veikalā salīdzinôt ar citām frekvencēm kurās strādā dienesti DDD
Esmu ilgus gadus braucis ar magnētisko antenu uz jumta. Garums ap 80 - 90 cm, pamatnes diametru gan tagad nepateikšu, bet noteikti bija lielāks par 8 cm.
Tā kā tas auto ātrāk par 130 km/h negāja, tad varu apstiprināt ka līdz tādam ātrumam pa līdzenu ceļu antena nost nekrīt. Bet viņai bija tendence slīdēt pa jumtu un nokrist, ja jābrauc pa trepes tipa ceļiem.
Pārnēsājamo testējām. Ir daudz sliktāk, bet kautko paspēt pateikt un sadzirdēt var. Viņai ir cits bonuss - kad brauc tev vēl kāds līdz ar savu mašīnu vai izsniegt komunikācijas uzturēšanai.
Kas par modeli bija?
Noskaidrošu rīt. Nav manējā.
Šodien notestēju, tipa pārnēsājamā Alan 42 multi, no piepīpētāja un ar mazo antenu. Iesākuma gan gāja kā gāja, tomēr beigās rezultāts normāls. Braucot gar Dominantes parku, tas vienu strēķīti aiz ķekavas apļa, ruājos ar fūreniekiem uz HESa. Ir OK.
savulaik DHL a/m bija aprīkotas ar rācijām, antena bija 120-150 cm, magnēts 8-10cm. turējās labi pat pie ātruma 150km/h taisnajos posmos un straujos slaloma manevros, kur ātrumu nefiksējām.
sakaru attālums pa lielai daļai ir atkarīgs no raidītāja jaudas. nezinu kā ar fūrēm, bet mana kabatas rācija(tiesa jūras izpildījumā) bezproblēmām arī Rīgā darbojas 5-8km attālumā.
un par to ka tāluma dzird, bet blakus nē, nav jābrīnās tas ir normāli, radioviļņu izplatīšanās rakstura dēļ. tāpēc bieži izmanto starpstacijas principu, kad trešais, kurš dzird abus, strādā kā starpnieks.
Jums kaut kādi mazi attālumi.Man busā stāv President pa 280 un antēna pa 48+14magnēts ,bet esot uz Krustpils ielas mierīgi dzirdu Ogri,Ķekavu.. Rekords bija,kad braucot uz Saulkrastiem,Ādažos izdzirdēju jautājumu par Stahančika apli.. Varbūt ,ka diezgan izmetu piķi,bet toties darbībā tas sevi attaisno. A nu ,ja vēl pie šī,tad cb rācija bez radardetektora arī ir tikai 50% no drošas braukšanas.
ZZXX rakstīja: Jums kaut kādi mazi attālumi.Man busā stāv President pa 280 un antēna pa 48+14magnēts ,bet esot uz Krustpils ielas mierīgi dzirdu Ogri,Ķekavu.. Rekords bija,kad braucot uz Saulkrastiem,Ādažos izdzirdēju jautājumu par Stahančika apli.. Varbūt ,ka diezgan izmetu piķi,bet toties darbībā tas sevi attaisno. A nu ,ja vēl pie šī,tad cb rācija bez radardetektora arī ir tikai 50% no drošas braukšanas.
Baigi vajag dzirdēt Ādažos Rīgu? Man traucē, ja dzirdu info, kas uz mani neattiecas.
Man jau ar traucē tā nevajadzīgā infa,bet bieži gadās braukt naktīs un agros rītos,kad ir ļoti maz rācij-mašīnu uz ceļiem. Tādā variantā tālā uztveršana var palīdzēt uzzināt par kādu radariņu.
krix rakstīja: savulaik DHL a/m bija aprīkotas ar rācijām, antena bija 120-150 cm, magnēts 8-10cm. turējās labi pat pie ātruma 150km/h taisnajos posmos un straujos slaloma manevros, kur ātrumu nefiksējām.
sakaru attālums pa lielai daļai ir atkarīgs no raidītāja jaudas. nezinu kā ar fūrēm, bet mana kabatas rācija(tiesa jūras izpildījumā) bezproblēmām arī Rīgā darbojas 5-8km attālumā.
un par to ka tāluma dzird, bet blakus nē, nav jābrīnās tas ir normāli, radioviļņu izplatīšanās rakstura dēļ. tāpēc bieži izmanto starpstacijas principu, kad trešais, kurš dzird abus, strādā kā starpnieks.
Dzirdēju, ka štepselējot klāt rāciju nevis caur piepīpētāju bet pie vadiem + masa, uzlabojas raidītāja darbība. Tas ir bullis vai nē?
krishus rakstīja: Bullis Pie piepīpētāja pienāk tādi paši vadi....
OK, nākošais jautājums Kas antenai ir būtiski, cik augstu tā ir virs mašīnas vai cik pati gara. Respektīvi, vai labāk ir īsa antena, bet uz jumta, vai garāka pie auto sāna?
Antena ar magnētu
Sveikiņi,
Ir kādam kāda ideja kādu ātrumu tur antena, kas pie juma stiprināta ar magnētu? Runa ir par rācijas antenu, garums 80 cm, ;saibas DN 8 cm