Es vēlos nomainīt eļļu savam auto Audi A6 2.4 1997 gada, tātad jautājums ir sekojoš, kāda eļļa būtu viss otimālākā šim auto? Neiet runa par to kāda būtu lētākā vai dārgākā, bet servisā jautājot ceņšas iesmērēt dārgāko kas viņiem ir uz vietas. Un 3 dažādos servisos iesaka 3 dažādas eļļas, tāpēc arī netieku gudrs kas labāk.
Lej dajebkādu 5W40 - kvalitātē atšķirības nav, skanīgākajiem zīmoliem piemaksāsi vien par nosaukumu. Un galvenais netici tiem austrumu gudrajiem, kuri apgalvo, ka ar dārgāko eļļu varēsi bez bēdu cukāt 25-30 kkm.
_PN_ rakstīja: Audi nav nekas īpašs, lai tam būtu speciāla eļļa. Lej to pašu 5W40 sintētiku un miers. Kautko no brendiem Castrol, Mobil. Īstenībā neesmu pamanījis starpību starp kautkādu maximas carlube pa 3 Ls/litrā un Mobil pa 7 Ls/litrā.
Ja pirms tam lietota pussintētika tad pārejot uz sintētiku var sākt suloties saļņiki-ja nebrauksi raļļos tad pilnīgi pietiek ar pussintētiku.
_PN_ rakstīja: Audi nav nekas īpašs, lai tam būtu speciāla eļļa. Lej to pašu 5W40 sintētiku un miers. Kautko no brendiem Castrol, Mobil. Īstenībā neesmu pamanījis starpību starp kautkādu maximas carlube pa 3 Ls/litrā un Mobil pa 7 Ls/litrā.
Ja pirms tam lietota pussintētika tad pārejot uz sintētiku var sākt suloties saļņiki-ja nebrauksi raļļos tad pilnīgi pietiek ar pussintētiku.
Renaultiem varbut tie saļņiki ar sak sulot bet normaliem auto ir pokuj
Nu shitiem gada gaajumiem nekaadas zvaigznes no debesiim nav jaagraabj - pilniigi pietiks ar kaadu 1/2 sinteetiku, SAE 10W-40, turklaat njemot veeraa , ka tas auto sen vairs nav jauns. API klase - SG vai SH , nekas modiigaaks tais gados nebija un sho gadu konstrukcijas agregaatam nav arii vajadziigs. Es vareetu ieteikt to pashu populaaro Texaco Havoline Extra 10W-40, ljoti labi straadaa sho gadu dzineejos, arii cenas zinjaa bezmaz vai budzheta variants.
Nesakiet viss - brendam IR noziime. Pēc vismaz 15 gadu (kops briivaa tirgus utt.) pieredzes esmu nonaacis liidz Castrol. Par ellaam kadreiz bija labs tests AutoRevju un mana pieredze saka to pasu. Tatad nemam razotaja datus pec specifikacijas un no lidzigajiem labakaa izvele ir Castrol. P.S. Nekad neesmu bijis si brenda parstavis vai ipasi pilnvarota persona ))
superb rakstīja: Nesakiet viss - brendam IR noziime. ....
tagad būs tā - ko kurš lieto - to slavē...
uz mani ar tas attiecas...
un ja pēkšņi rodas pārliecība, ka nav nozīmes brendam vai izplatītāja legalitātei, tad ie#is motorā kādu no Krievijas, kontrabandā ievestu, noname eļļu...
_PN_ rakstīja: Audi nav nekas īpašs, lai tam būtu speciāla eļļa. Lej to pašu 5W40 sintētiku un miers. Kautko no brendiem Castrol, Mobil. Īstenībā neesmu pamanījis starpību starp kautkādu maximas carlube pa 3 Ls/litrā un Mobil pa 7 Ls/litrā.
Ja pirms tam lietota pussintētika tad pārejot uz sintētiku var sākt suloties saļņiki-ja nebrauksi raļļos tad pilnīgi pietiek ar pussintētiku.
Renaultiem varbut tie saļņiki ar sak sulot bet normaliem auto ir pokuj
Paldies par informāciju-apsvēršu kā variantu mainot vienpadsmit gadus vecu autiņu kuram eļļu vēl nekur nedzen pret tikpat vecu bet kārtīgu autiņu kuram eļļu NEKAD nedzīs.
Yetti rakstīja: LiquiMoly pussintētiku ar molibdēna piedevu...
MOS2-LEICHTLAUF 10W-40
6ā pozīcija no augšas:
www.liqui-moly.lv/...
Ja Castrol nāk no amerikas tad gan var būt ziepes,ja brauksi virs 150km/st.Ja pēc noteikumiem tad viss kārtībā. Tā bij kad vienam gāzējam ielējām amerikas Castrol ,sintētiku!!!
juha rakstīja: Lej dajebkādu 5W40 - kvalitātē atšķirības nav, skanīgākajiem zīmoliem piemaksāsi vien par nosaukumu. Un galvenais netici tiem austrumu gudrajiem, kuri apgalvo, ka ar dārgāko eļļu varēsi bez bēdu cukāt 25-30 kkm.
Man te viena sieviešu kārtas paziņa savam vācu 3-burtu auto bija ielējusi Castrol sintētiku- satiku šo pēc gada, prasu kā auto un tā, ši saka ka viss ir labi, bet kad tad tā eļļa atkal būs? Es saku, nu reizi 10000km tā kā būtu jāmaina, ši saka, bet es jau gadu braucu un man nekād uzraksti neparādās un nekādas lampiņas arī nedegot........... būs jau 24000km...
Bet neko, aizdzinām uz sevi, motoram viss kārtībniekā. Par laimi.
juha rakstīja: Lej dajebkādu 5W40 - kvalitātē atšķirības nav, skanīgākajiem zīmoliem piemaksāsi vien par nosaukumu. Un galvenais netici tiem austrumu gudrajiem, kuri apgalvo, ka ar dārgāko eļļu varēsi bez bēdu cukāt 25-30 kkm.
Man te viena sieviešu kārtas paziņa savam vācu 3-burtu auto bija ielējusi Castrol sintētiku- satiku šo pēc gada, prasu kā auto un tā, ši saka ka viss ir labi, bet kad tad tā eļļa atkal būs? Es saku, nu reizi 10000km tā kā būtu jāmaina, ši saka, bet es jau gadu braucu un man nekād uzraksti neparādās un nekādas lampiņas arī nedegot........... būs jau 24000km...
Bet neko, aizdzinām uz sevi, motoram viss kārtībniekā. Par laimi.
Tas nekas. Jelgavas Latvenergo esot bijis viens kekss, kurš ar jaunu darpa golpu ar oriģinālo eļļu bez maiņām nocukājis vairāk par 90000. A šamais tāds tipāžs, kurš, kamēr mašīna ripo, tikmēr brauc, bet termins "apkope" ir tāds pasvešs. To, ka eļļa nav mainīta nokonstatējuši tikai tad, kad šamais pie mehāniķiem aizdevies, jo sajūgs bija paguvis izbeigties. Kad jautāju, kā iespējams nepilnos 100 kkm nobeigt sajūgu pilnīgi jaunam auto, tad izrādījās, ka šoferītim ir tāds paradums, apstāties pie sarkanā luksofora, ielikt pirmajā ātrumā un gaidīt zaļo ar izspiestu sajūgu. Bet braukā šis lielākoties pa pilsētu.
Motoru izskaloja, ielēja jaunu eļļu, un golps ripoja tālāk. Par turpmāko šīs mašīnas likteni gan man infas nav.
Jautājums - vai ir zināma pieredze ar sintētisko eļļu "Q8". It kā Kuveitas, bet pārliecības nav. Varbūt zināmi "+" un "-".
--------------------------------------------
Brends Q8 savulaik dabuuja starptautisku balvu, jo brenda nosaukums skaneeja taapat, kaa valsts, kuraa to razho (Kjuueit). Razho vinjas gan pie araabiem, gan Eiropaa, galvenokaart Beneluksa un Skandinaavijas valstiis.Tur arii vinjas ir sameeraa populaaras. Par kvalitaati neko sliktu teikt nevar, jo kuveitieshi savulaik sapirka vismodernaakaas tehnolpgjijas un vinju nafta ir gana augstas kvalitaates.Q8 ellas figuree visu moderno automobilju elloshanas kartees. Taa ka, ja par pienjemamu cenu var dabuut, peerc droshi.
Paldies, par labo ziņu. Mēnesi atpakaļ mainot (kārtējo reizi) motoreļļu tika šāda ielieta. Līdz šim tika izmantotas citas, nebija info par šo un uzticējos sev zināmajam mehāniķim. Acīmredzot izvēle pareiza.
juha rakstīja: Lej dajebkādu 5W40 - kvalitātē atšķirības nav, skanīgākajiem zīmoliem piemaksāsi vien par nosaukumu. Un galvenais netici tiem austrumu gudrajiem, kuri apgalvo, ka ar dārgāko eļļu varēsi bez bēdu cukāt 25-30 kkm.
Man te viena sieviešu kārtas paziņa savam vācu 3-burtu auto bija ielējusi Castrol sintētiku- satiku šo pēc gada, prasu kā auto un tā, ši saka ka viss ir labi, bet kad tad tā eļļa atkal būs? Es saku, nu reizi 10000km tā kā būtu jāmaina, ši saka, bet es jau gadu braucu un man nekād uzraksti neparādās un nekādas lampiņas arī nedegot........... būs jau 24000km...
Bet neko, aizdzinām uz sevi, motoram viss kārtībniekā. Par laimi.
Priekš kam tad jālej sintētika, kas manāmi dārgāka par pussintētiku - lai biežāk mainītu? Ja normālam motoram pussintētikai ir 15k, un ar sintētiku vairāk, cik tad bieži tam bembim pussintētiku jāmaina?
Paradoxāli bet pabrauktiem motoriem (virs 200 000) karstā vasarā tiek rekomendēts liet dārgo mobil rally formula 5W-50,jo tā saglabā augstu viskozitāti pie 100 grādiem un augstāk. liqui moly arī dārgajā galā ir analogs. Ielejot parastu šķidru sintētiku, kas vairāk domāta ziemai,lielā karstumā stāvot korķos padilušam motoram var nokristies eļlas spiediens.
Tieshi tikpat labi vasaras laikaa var liet arii stipri leetaaku variantu - piemeeram TEXACO HAVOLINE EXTRA 15W-50, un nebuus nekaadu probleemu. Paarbaudiits praksee Un ne jau uz ielas auto, bet uz daudzsimtzirgu saciikshu auto...
Automašīnas eļļa
Es vēlos nomainīt eļļu savam auto Audi A6 2.4 1997 gada, tātad jautājums ir sekojoš, kāda eļļa būtu viss otimālākā šim auto? Neiet runa par to kāda būtu lētākā vai dārgākā, bet servisā jautājot ceņšas iesmērēt dārgāko kas viņiem ir uz vietas. Un 3 dažādos servisos iesaka 3 dažādas eļļas, tāpēc arī netieku gudrs kas labāk.
Jau iepriekš paldies par atbildi.