Atsauksmes par Audi A8

Huligaans Reģ.: 01.04.2006

Padalaties kam bijusi pieredze. 2003. 2004. gads

 
1 2
endurists Reģ.: 13.12.2007
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

endurists rakstīja:

TDI rakstīja:

RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...

Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...

No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...

vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???

pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju

vai tā ir ???

ok , bet incanti xunaj kajotas V6 eļļu nerija + bija jutami ņiprāks par audī V6 , kurš gan sprāgobis ira gan eļļu rij

P.S. dabestākais autos būtu -A6 būda ar kajotas V6 matõru un aut.karbu .

Klau, vai nevēlies pie logopēda pieteikties, varu kādu labu pameklēt!

iesper seu starp kajām un norauj ar savu endūrõ uz mutes , teu kļūs vieglāk

ja nesanāk ar pirmo reizi , turpini tik ilgi , līdz sāksi just uzlabojumus

Nekas personīgs, tik nedaudz jocīgi liekas, ka pieaudzis "mužiks" raksta 11 gadīgu meitenīšu stilā.

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Pareizi, Motoroller!

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja: TDI - a Tu viņus abus (Audu un Koijotu) jaunus no salona ņēmi, kad salīdzināji? Pieļauju, ka lietotu vāģu gadījumā var būt milzīga atšķirība, kā autiņi ir tikuši kauti līdz nonākuši Tavās rokās...

kojotu jaunu , 6us gadus un 22okkm lietoju .

A6Q 4gadigu no šveicārijas , moš paizjāc , xvz bet ne jau es ar viņu braucu , man tik sanāķ viņu 'vākt'

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 1 Atbildēt

2 endurists : nekas personisks , bet man ir bariņš ar meitenītēm + 'po žizņi' riebjās gramatika gribi gramatiku - nelien neta komentos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TDI Reģ.: 29.01.2002
1 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja: Pareizi, Motoroller!

+1

BET:

man pers. pouxj uz eļļas $$ , mani besī pac fakc + procedūra

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja:

TDI rakstīja:

RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...

Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...

No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...

vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???

pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju

vai tā ir ???

Jā - ēd viņš eļļiņu. It īpaši, ja akseleratora pedālis ilgi kavējas piekļāvies tepiķītim Bet kas par to? 300 zs V8 motoram tas ir tikai normāli... Un ne jau tādēļ, ka nobraukts...

Par izdilšanu - tikai tad, ja brauc bez eļļas vai ar sliktu (laikā nenomainītu) eļļu ilgu laiku... Kapitalku tiešām netaisa blokam, jo alu bloks ar spec. apstrādātām cilindru virsmāmbez čaulām... Bet līdz tai kapitalkai nemaz nav jānonāk - kā jau teicu - barojam ar eļļu savlaicīgi un ies mūžīgi

Kuram pēdējajos 25 gados ražotam audi bīdelim vispār ir bloks ar čaulām? Bet par kaut kādu mūžību - nolaidies uz zemes, pat vislabākā eļļa nenovērš berzi uz cilindru sienām un tāpēc agrāk vai vēlāk pienāk brīdis, kad spraugas paliek pārāk lielas - virzuļi un gredzeni nopērkami tikai oriģinālā izmēra, kā lasīts, tādēļ, ka tas alumīnija bloks ir tik saspiesti uztaisīts, ka tur vienkārši nevar izslīpēt remontizmēru... Cita lieta, ka normāli braucot tas resurss ir diezgan liels, kā arī - dzirdēts ka pat ar eļļas strebienu 1l/1k km vēl ejot normāli Cita lieta, ļoti ticams, ka īpašnieks varēs regulāri lambdas mainīt

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Ja nebūtu kur naudu likt un ziemas b'tu kā senākos laikos nekā labāka par A8 nav, bet tikai pie nteikuma, ka jauns !!!!!!!!!!!!!!!!

Ja viņam nav garantijas un virs 3 gadiem, paldies

p.s. pečkas radiators izjuka 6 gadīgam 200 niekam tālajā 95 gadā

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

endurists rakstīja:...

Nekas personīgs, tik nedaudz jocīgi liekas, ka pieaudzis "mužiks" raksta 11 gadīgu meitenīšu stilā.

mēģini aprast....

endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

Man 98. gada audi A8 4.2 peec 220k km saaka riit 1l/100km.

bet tam motoram resurss taa kaa taa ir stipri virs 300k

2003. gada 3.7 nerija neko, nu attieciigi no vienas mainjas liidz otrai (15k) nekaadu probleemu nebija (70000-95000km).

Pilniigi piekriitu lielaakajai daljai viedoklju par shii auto izciliibu un probleemaam ar servisa izmaksaam. A8 var pirkt ja to vari atljauties.

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

... Bet par kaut kādu mūžību - nolaidies uz zemes, pat vislabākā eļļa nenovērš berzi uz cilindru sienām un tāpēc agrāk vai vēlāk pienāk brīdis, kad spraugas paliek pārāk lielas - virzuļi un gredzeni nopērkami tikai oriģinālā izmēra, kā lasīts, tādēļ, ka tas alumīnija bloks ir tik saspiesti uztaisīts, ka tur vienkārši nevar izslīpēt remontizmēru... Cita lieta, ka normāli braucot tas resurss ir diezgan liels, kā arī - dzirdēts ka pat ar eļļas strebienu 1l/1k km vēl ejot normāli Cita lieta, ļoti ticams, ka īpašnieks varēs regulāri lambdas mainīt

Da ne jau par mūžību absolūtos lielumos ir runa - viss ir relatīvs... Salīdzinot ar citiem dzinējiem, šim ir milzīga resursa rezerve Un eļļu V8 vai W12 ēd tikai pie lielām slodzēm/apgriezieniem, jo tā tam konstruktīvi jābūt.. Pirmkārt - cilindru sienas notur eļļu uz sevis, lai gredzeni pa tām slīdētu, tādēļ tā eļļa, kas pie sieniņām, nonāk degkamerā... Pie 1000 rpm tātad tā eļļa nonāk x mg/min., bet pie 7000 rpm attiecīgi 7x vairāk tajā pašā laika vienībā... Ja "strebienu", braucot rāmi nemaz nevar piefiksēt, tad to jau mana, ja brauc pārsvarā dinamiski... un dinamiku šie motorīši pieļauj pietiekami iespaidīgu Un vēl - pie augstām slodzēm samērā daudz atgāzu tiek iepūstas gar virzuļiem karterī... Tās tad arī parauj eļļas šļakatas caur kartera vēdināšanu ieplūdē, kā rezultātā arī pieilgstoši lielām slodzēm palielinās eļļas patēriņš...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja: dabestākais autos būtu -A6 būda ar kajotas V6 matõru un aut.karbu .

Kas tev traucē paaicināt msh ar viņa čaklajām rokām un sakraut šitādu lego

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

TDI rakstīja: dabestākais autos būtu -A6 būda ar kajotas V6 matõru un aut.karbu .

Kas tev traucē paaicināt msh ar viņa čaklajām rokām un sakraut šitādu lego

aga , no tādiem ''visu zinu , visu varu ' , jaturās 196km ( Rīga -Liepāja ) attālumā

P.S. vispār gadsimta projekts būtu Voyagers ar Camry agregātiem

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti