cap rakstīja: Es domāju, cien. autorei ira viss skaidrs. T.i., jāpērk nojāts Saabs, jānomaina sarkanais bloks, un tad būs rpm un nm štokos.
Par subj. - pārsežoties no veca oooo uz nullīti whatever (ekstrēmos gadījumus a-la VAZ2109 neizskatīsim )- gan jau autorei viss būs ok. Pieklājīgi braucot, būs viņš gan ekonomisks, gan komfortabls, gan smuks, gan stabils.
A ja pavisam nopietni - novēlu viņai atrast sev normālu veci, kas piešķirs viņai normālu Lexusu, un lieta darīta. Par ietaupītiem 10k vēl pieklājīgs šoppings sanāks. Kaut kur Europā.
Teorētiski pareizi.
Bet praktiski....Mērfija likumi darbojas pilnā sparā. Un Lexus vietā trāpās vecis ar vēl vecāku audi.......
Kindzulis rakstīja: atljaushos piebilst- motoriisha rpm un nm attieciibas ar kaabu labojamas ir...
Motoram ir savas raksturlīknes, kas nedaudz ir maināmas ar čipa palīdzību, bet principā ir konstruktīvi noteiktas un nav maināmas. Ar kārbas palīdzību ir maināma šo raksturlīkņu attieciba pret km/h.
Laikam neesi pamanījis, ka ļurboķīselim var izdarīt ko vairāk par čipsošanu, un tad arī tās līknes mainās ļoti vareni
Kindzulis rakstīja: atljaushos piebilst- motoriisha rpm un nm attieciibas ar kaabu labojamas ir...
Motoram ir savas raksturlīknes, kas nedaudz ir maināmas ar čipa palīdzību, bet principā ir konstruktīvi noteiktas un nav maināmas. Ar kārbas palīdzību ir maināma šo raksturlīkņu attieciba pret km/h.
Laikam neesi pamanījis, ka ļurboķīselim var izdarīt ko vairāk par čipsošanu, un tad arī tās līknes mainās ļoti vareni
Neesmu gan. Pastāsti varbūt, ko vēl ir iespējams darīt, nemainot motora konstrukciju...
Kindzulis rakstīja: atljaushos piebilst- motoriisha rpm un nm attieciibas ar kaabu labojamas ir...
Motoram ir savas raksturlīknes, kas nedaudz ir maināmas ar čipa palīdzību, bet principā ir konstruktīvi noteiktas un nav maināmas. Ar kārbas palīdzību ir maināma šo raksturlīkņu attieciba pret km/h.
Laikam neesi pamanījis, ka ļurboķīselim var izdarīt ko vairāk par čipsošanu, un tad arī tās līknes mainās ļoti vareni
ja izber pelnutrauku un iztiira bagāžnieku tad dinamika krietni uzlabojas, jaa gan...
autorei-
krietni vien padomaatu, vai kaadu naudinju neieguldiit tam audim gaazes iekaartaa, savest kaartiibaa un tuvaakos 3 gadeļus mizotu beedu nezinot...
jebkuras automasiinas pirkums ir zinaams risks, un nopeerkot kaut ko, nav svariigi par tuukstoti vai 10 tuukstošiem, remonts var gadiities.jaunaakai masiinai tas buus daargaaks jo vairaak elektronikas, mazaak blekju utt...
Peerc citronu C5! Par 10000 var atrast arii peedeejaa modelja, droshi vien. Eerts, ekonomisks bez gala(ar diizeli). Un vismaz mashiina, nevis geci un citi hundai! Jaunu par taadu summu neko labu nedabuut.
Nu ko var d=st, ja auto nav pabijis idiota rokās, nav bijis firmas auto un nav nokļuvusi avarijā/ applūdis utml, tad principā nav lielas starpības kādu auto paņems par šo naudu, protams tas nebūš S -klases mersis ar pēcpuses ventilēšanu taču ļoti labs pārvietošanās līdzeklis gan. Vislētākā pēdējā Octavia ir vairākas reizes pārāka par 90-to sākuma Audi. Iespējamas arī Fabia, vienkāºši vēļ nav bijusi iespēja ar jamo pabraukt.
Toyota Yaris ar nav ne vainas ( izbraukāju LT ar tādu pat ātrumos līdz 150 km/h) tiesa panelis paciets un pasažieri sūdzējās ka nevarot uzstutēt ērti kājas uz priekšas paneļa. Focusam ar ne vaines, labāks par manu 200kkm nogājušo pirmo Avensi utt. Respektīvi jebkurš pēdējo gadu auto būs krietni pārāks par 10 un vairāk gadu vecu auto, izņemot varbūt cilvēkus kas kolekcionē vecos auto
WALA rakstīja: Nu ko var d=st, ja auto nav pabijis idiota rokās, nav bijis firmas auto un nav nokļuvusi avarijā/ applūdis utml, tad principā nav lielas starpības kādu auto paņems par šo naudu, ....
varbuut dabuus auto izsleedzot peedejos divus, bet pirmais nav nosakaams..varbuut taaads idiots ir braucis, ka nu tikai!
WALA rakstīja: Toyota Yaris ar nav ne vainas ( izbraukāju LT ar tādu pat ātrumos līdz 150 km/h) tiesa panelis paciets un pasažieri sūdzējās ka nevarot uzstutēt ērti kājas uz priekšas paneļa. Focusam ar ne vaines, labāks par manu 200kkm nogājušo pirmo Avensi utt. Respektīvi jebkurš pēdējo gadu auto būs krietni pārāks par 10 un vairāk gadu vecu auto, izņemot varbūt cilvēkus kas kolekcionē vecos auto
Tāpat var teikt, ka 2006.gada Opel-Meriva ir patīkamāka par 1992.gada Volkswagen-Vento ar parasto 1,8 litru benzīna motoru. 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6, ja labā stāvoklī uzturēts, gan neatpaliek no Opel-Merivas.
Bet no visiem auto, ar kuriem esmu braucis vismaz 100 km, viskomfortablākais bija 2007.gada Mercedes C-200 Kompressor ar automātisko ātrumkārbu un 40 tūkstošu km nobraukumu. Nedaudz mazāks komforts - 2007.gada Hondai-FR-V ar automātisko ātrumkārbu un 25 tūkstošu km nobraukumu.
WALA rakstīja: Toyota Yaris ar nav ne vainas ( izbraukāju LT ar tādu pat ātrumos līdz 150 km/h) tiesa panelis paciets un pasažieri sūdzējās ka nevarot uzstutēt ērti kājas uz priekšas paneļa. Focusam ar ne vaines, labāks par manu 200kkm nogājušo pirmo Avensi utt. Respektīvi jebkurš pēdējo gadu auto būs krietni pārāks par 10 un vairāk gadu vecu auto, izņemot varbūt cilvēkus kas kolekcionē vecos auto
Tāpat var teikt, ka 2006.gada Opel-Meriva ir patīkamāka par 1992.gada Volkswagen-Vento ar parasto 1,8 litru benzīna motoru. 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6, ja labā stāvoklī uzturēts, gan neatpaliek no Opel-Merivas.
Bet no visiem auto, ar kuriem esmu braucis vismaz 100 km, viskomfortablākais bija 2007.gada Mercedes C-200 Kompressor ar automātisko ātrumkārbu un 40 tūkstošu km nobraukumu. Nedaudz mazāks komforts - 2007.gada Hondai-FR-V ar automātisko ātrumkārbu un 25 tūkstošu km nobraukumu.
Ja man būtu neierobežoti līdzekļi es ņemtu sev jaunu AUDI, vai SAAB, VOLVO,MERCEDES, LEXUS.
VWfans rakstīja: 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6, ja labā stāvoklī uzturēts, gan neatpaliek no Opel-Merivas.
Nu, un cik maksā vecs, bet labi uzturēts Vento un cik svaiga Meriva? Vento droši pieskaitam vēl kaut kādu summu remontdarbiem, lai viss būtu otļično savests kārtībā un tāpat sanāks lētāks, vai ne? Cik soļaras var ieliet pa šo starpību un cik kilometrus nobraukt? Cik maksās apkopes svaigai Merivai un cik padsmit gadus vecajam Vento? Vecajam Vento kasko vispār vajag? Cik liela ir ķīseļpatēriņa atšķirība - 5.2 vs. 6.2? Cik procentus no savas sākotnējās summas zaudē tava jaunā Meriva ik mēnesi?
Vari pat neatbildēt - tie tik tā, retoriski jautājumi. Bet ideja vienkārša - joprojām nesaprotu jēgu pirkt jaunu sūdmobīli no salona, kurš pēc pāris gadiem maksā pusi no savas summas. Visās reklāmās skandina - kāpēc maksās vairāk, ja var dabūt to un to par to pašu cenu? Un tu lūk saki, ka vecs Vento neatpaliek no Merivas komforta ziņā. Un zini - piekritīšu. Ja jau tik ļoti piedomā pie nenormālas ekonomijas, tad pareizi rēķinot sanāk, ka izdevīgāk ir tomēr ar palietotu auto braukt. T.i. nevis tikai braukt, bet arī pierēķināt iegādes un uzturēšanas izmaksas klāt. Tas, protams, nenozīmē, ka jābrauc padsmit gadus vecu auto, nu, kaut to pašu Vento. Nebūt nē. Brauc kaut ar to pašu Merivu, ja jau tik ļoti patīk, tikai pastāsti, kāpēc nevar pirkt divus gadus pabrauktu un par krietni pieklājīgāku ciparu? Vai arī tu tomēr neuzticies šī mazā monstra izturībai un baidies, ka kāds cits īpašnieks būs paspējis pa diviem gadiem nokaut to vāģi līdz nepazīšanai?
Un tās bailes palūrēt uz "dārgākiem" brendiem mani arī dažkārt dzen izmisumā. Izklausās pēc tipiskā vidusmēra letiņu mietpilsoņa - ko nu es, kam ta man tādu mersi/volvo/saabu/bmw/etc, man jau pietiek reku ar šito geculīti, manas vajadzības apmierina, manu pakaļu transportē. C`mon, braukšanai ir jābūt ērtai! Autiņam ir jābūt ņipram - ne baigam gonkojamam, bet dinamiskam un viegli vadāmam. Tas nav tikai komforta vārdā, bet arī drošības. Un drošība pirmā vietā, piekāst ekonomiju! Nu neturēs tie getzuļa un merivas dzelži to, ko var izturēt cits autiņš. Lai visuvarenie debesu spēki liedz iespēju to pārbaudīt, taču jābūt gatavam uz visādiem mēsliem. Attiecīgi - es labāk ņemu palietotu vecāku autiņu, bet labas šķirnes, nevis kaut kādu kartona kaste, kas nošpaktelēta un nokrāsota. Savedu kārtībā un braucu dziedādams. Un izmaksas neatšķiras.
edijz rakstīja: Un tu lūk saki, ka vecs Vento neatpaliek no Merivas komforta ziņā. Un zini - piekritīšu.
Es teicu, ka Vento ar parastajiem motoriem atpaliek. Neatpaliek vienīgi Vento flagmanis ar VR6 motoru, kurš uz ceļa uzvedas daudz pārliecinošāk nekā parastie Vento.
Tu gribēji teikt - ar VR6 var agresīvi izpildīties, kas ar citiem tik labi nesanāk? Vienādas komplektācijas četru cilindru venta no VR6 atšķiras tikai ar vājākām bremzēm un smagāku purnu - baidos ka tas pats 1.8 uz ceļa turas labāk Bet nu tas tā, venta ir izkropļots trešais golfs
Kindzulis rakstīja: atljaushos piebilst- motoriisha rpm un nm attieciibas ar kaabu labojamas ir...
Motoram ir savas raksturlīknes, kas nedaudz ir maināmas ar čipa palīdzību, bet principā ir konstruktīvi noteiktas un nav maināmas. Ar kārbas palīdzību ir maināma šo raksturlīkņu attieciba pret km/h.
Laikam neesi pamanījis, ka ļurboķīselim var izdarīt ko vairāk par čipsošanu, un tad arī tās līknes mainās ļoti vareni
Neesmu gan. Pastāsti varbūt, ko vēl ir iespējams darīt, nemainot motora konstrukciju...
"Jautājumam" labs tonis
sprauslas, ļurba, vadības bloks [dubultojot jaudu diez vai veco var sačipsot ], var jau vēl kaut ko sadomāt, kaut vai pieklājīgāku izpūtēju...
Chankaishi rakstīja: Peerc citronu C5! Par 10000 var atrast arii peedeejaa modelja, droshi vien. Eerts, ekonomisks bez gala(ar diizeli). Un vismaz mashiina, nevis geci un citi hundai! Jaunu par taadu summu neko labu nedabuut.
muahaha nu tad beidzot kāds pieminēja to pseido mašīnu citronu
viss ir +-jauki no arpuses, bet iekšā pretīgs plastmasas salons, neko ekonomisks tas nav, remonti ir bieži
bet apakšā mūs sagaida ``tehnoloģiski``izcili izdomātā c5 piekare
Tu esi kljuudainu aizspriedumu varaa! Mashiina ir viena no patiikamaakajaam, ar kaadu naacies braukt. 2l diizelis ekonomisks, pilniigi pietiekosha jauda. Brauciens Riiga-Shaulji-Palanga-Liepaaja-Riiga izmaksaaja ap 25ls degvielaa. Piekare ideaala, nav sarezhgjiita remontaa un Latvijas celji nav tai biistami. Drausmiigaa franchu elektronika darbojas ne sliktaak par citaam.
WALA rakstīja: Toyota Yaris ar nav ne vainas ( izbraukāju LT ar tādu pat ātrumos līdz 150 km/h) tiesa panelis paciets un pasažieri sūdzējās ka nevarot uzstutēt ērti kājas uz priekšas paneļa. Focusam ar ne vaines, labāks par manu 200kkm nogājušo pirmo Avensi utt. Respektīvi jebkurš pēdējo gadu auto būs krietni pārāks par 10 un vairāk gadu vecu auto, izņemot varbūt cilvēkus kas kolekcionē vecos auto
Tāpat var teikt, ka 2006.gada Opel-Meriva ir patīkamāka par 1992.gada Volkswagen-Vento ar parasto 1,8 litru benzīna motoru. 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6, ja labā stāvoklī uzturēts, gan neatpaliek no Opel-Merivas.
Bet no visiem auto, ar kuriem esmu braucis vismaz 100 km, viskomfortablākais bija 2007.gada Mercedes C-200 Kompressor ar automātisko ātrumkārbu un 40 tūkstošu km nobraukumu. Nedaudz mazāks komforts - 2007.gada Hondai-FR-V ar automātisko ātrumkārbu un 25 tūkstošu km nobraukumu.
Ja man būtu neierobežoti līdzekļi es ņemtu sev jaunu AUDI, vai SAAB, VOLVO,MERCEDES, LEXUS.
Patreiz tikai to, ko varu atļauties.
viens silts padoms - PEERC AUTO, KURU TU VARI ATLJAUTIES UZTUREET, NEVIS VARI ATLJAUTIES NOPIRKT. Markai un modelim te ir otrshkiriiga noziime - tas jau kaa pashai patiik un kaadas ir prioritaates.
sprauslas, ļurba, vadības bloks [dubultojot jaudu diez vai veco var sačipsot ], var jau vēl kaut ko sadomāt, kaut vai pieklājīgāku izpūtēju...
Kādas tieši sprauslas tu plāno mainīt pjezo-commonrailam nemainot motora konstrukciju? Diez vai arī turbīnas un izpūtēja maiņa iekļaujas zem konstrukcijas nemainīšanas. Un par vadības bloku - tas ir pilnībā programmējams - SAAB "čipošana" notiek ar kabeli un datoru, nevis kautkāda piedēkļa piespraušanu.
Kādu mašīnu uzvēlēties?
Dalieties pieredzē, kādu auto labāk pirkt(ņemšu uz līzinga), vajag ekonomisku(apsveru iespēju par dīzeli).Naudiņās līdz 10 t eirām.Kādi varianti?