Volvo v50 priekshejai gultnis

mundinsh Reģ.: 09.09.2002

kaads zin pa cik varetu dabut gultni v50 2.0 dizelim un cik varetu maksat nomaina

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10
uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: uldiskru... Tikai aizmirsi pieminēt, ka tiem pirkstiem 100% bija dažādi ražotāji un, ka to Kemi "Sidem" pēc 3 mēn. vari mest krūmos. Nesaku, ka nav arī nekorektu cenu starpību, bet detaļas identiskums tomēr nav vienīgais kritērijs cenas izveidē.

Nu ko tu, nobraucu es ar to auto vismaz gadu, pārdevu paziņam kas arī nekādas bēdas nepiedzīvoja ar to pirkstu!

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Uldiskru, gribi vizināties ar amūrikāni bet par detaļām maksāt kā eiropietim?

Nu ja neesi lietas kursā, tad tas GMC trackers ir tas pats Suzuki Vitara tikai atšķiras ar emblēmu priekšā/pakaļā ( jau atverot duvis uz statnes ir Suzuki motor company utt . ! Un diez vai Suzuki var pieskaitīt pie Eiropiešiem?????

keikei Reģ.: 08.11.2005
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

uldiskru rakstīja:

blaa blaa par to pashu ko keikei - par to ka suzuki ir gmc un gmc ir suzuki un suzuki ir mocis un viens no mochiem ir suzuki

mani lasot ŠO topiku neinteresē ka suzuki ir gmc un gmc ir suzuki un suzuki ir mocis un viens no mochiem ir suzuki - KAS NOTIEK/NOTIKA AR V50 GULTNI? viena versija ir - ka tas virpojas?!

Mundinsh, atgriezies un atbildi kā viss beidzās

Mundinsh apvainojās uz visiem jau lapā 3ajā man šķiet - tā kā uz atbildi ir naivi cerēt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

uldiskru rakstīja:

msh rakstīja: Uldiskru, gribi vizināties ar amūrikāni bet par detaļām maksāt kā eiropietim?

Nu ja neesi lietas kursā, tad tas GMC trackers ir tas pats Suzuki Vitara tikai atšķiras ar emblēmu priekšā/pakaļā ( jau atverot duvis uz statnes ir Suzuki motor company utt . ! Un diez vai Suzuki var pieskaitīt pie Eiropiešiem?????

Piedod, tajā brīdī nevarēju noticēt, ka GM varētu ražot kaut kādus kvadraciklus, man likās, ka jami ražo tikai mašīnas

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Labdien!

šodien , kā arī 27.12., 29.12. un 30.12. sakarā ar Ziemassvētkiem un Gadumiju visiem Volvo un ne tikai gultņiem, kā arī citām autodetaļām ir brīnumainas Svētku atlaides!!

Nenokavējiet!!

www.spsauto.lv/...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Sanāca neliela sāpe par šo pašu tēmu, tapēc nedaudz atdzīvināšu so topiku Sāpe tāpēc, ka šis pats gultnis tika nomainīts pirms 80000 Volvo s40 auto, un tagad ir beigts. Pirms tam tika pirks un mainīts mūsā, tagad būs pasūtīts SPSā. A jautājums ir tāds: kā domājat, vai tas ir labs nobraukums volvo "oriģinālajam" gultnim par 150 Ls/gab (tada bija cena MM) Piebildīšu, ka pirms tam nevienam no man piederošajiem šrotiem gultņi 100t/km robežās nebeidzās, un maksāja 25-50 Ls/gab par skf ražojumu. Esmu ar mieru maksāt vairāk, par lietu, kas kalpo ilgāk. Bet nekad otrādi Šeit arī neiet runa par prestižu, bet gan parastu kompakt klasi.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Pliks gultnis vai kopā ar rumbu?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tas ir sods par to, ka nepirki uzreiz pie Sviesta gultni!

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Fokusam otrajam kas ir tas pats otrais S40 priekšējie gultņi turās ~60 tūkstošus. Abi divi bija oriģinālie, pie kam SKF tolaik bija dārgāks.

Neņem galīgi lēto jo Comline nogāja apaļus divus tūkstošus.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Absolūti neko nezinot par to gultni - ja pareizi uzlikts un pareizais smērs, klāt netiek mitrums un netīrumi, sāls, tad noteikti jāiet ilgāk. Servisa meistari bijuši ar zemu kvalifikāciju, varbūt pats vainīgs - nenomainīji kādu blīvslēgu vai kas nu tur ir.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Es arī sliecos domāt par nepareizu montāžu un tās nosacījumu neizpildi pilnā apjomā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Sanāca neliela sāpe par šo pašu tēmu, tapēc nedaudz atdzīvināšu so topiku Sāpe tāpēc, ka šis pats gultnis tika nomainīts pirms 80000 Volvo s40 auto, un tagad ir beigts. Pirms tam tika pirks un mainīts mūsā, tagad būs pasūtīts SPSā. A jautājums ir tāds: kā domājat, vai tas ir labs nobraukums volvo "oriģinālajam" gultnim par 150 Ls/gab (tada bija cena MM) Piebildīšu, ka pirms tam nevienam no man piederošajiem šrotiem gultņi 100t/km robežās nebeidzās, un maksāja 25-50 Ls/gab par skf ražojumu. Esmu ar mieru maksāt vairāk, par lietu, kas kalpo ilgāk. Bet nekad otrādi Šeit arī neiet runa par prestižu, bet gan parastu kompakt klasi.

SPSā neņem

viņiem šefs tāds biki pēc pajoliņa izskatās.... itkā jua nekas, bet ja tas gultnis izjuks? ko tad? būs tak neērti nest jamo mainīt

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

hmm.... apē ir par 94 ls SKF vai par 54 kaut kāds proparts

gultnis ir ar visu stupicu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

tjipa šitāds: www.bytdel.se/...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Tas pats ir. Drusku zem 100 Ls SKFs. Nu, piesiet MM nepareizu montāžu pēc šāda noskrējiena nav reāli. Bet toreiz tika mainīti abi priekšējie gandrīz vienā laikā, paskatīsimies, cik ilgi otrais izvilks

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

No otras puses, 80 000 nav maz un pa mūsu ceļu apstākļiem var sasist jebko. It kā jau gultnim būtu jātur ilgāk.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Pietiek ar vienu "labu" bedri un gultņa beigu process var sākties. Tev vienkārši nepaveicās.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Bet ja ta padomā, tad, lai sasistu gultni, ir jāsasit arī disks. Savādāk gumija amortizē, tad bukses, amortizatori, tur līdz gultnim tādu slodzi novest nav kam Lai lodītes izsistu no rindas, ir jāsit metāliski, pa gultņa korpusu. Vai vismaz pa stupicas korpusu. Nu, bet re kur augstāk raksta, ka Fokusa gultņi turot ap 60 000, tie paši jau ir.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Neminēji, kuras paaudzes V40, bet, pēc gultņu piedāvājuma spriežot, otrās - tai gultnis atsevišķi nenāk, jāmaina kopā ar rumbu - malači autoražotāji, labi apguvuši biznesu.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Bet ja ta padomā, tad, lai sasistu gultni, ir jāsasit arī disks. Savādāk gumija amortizē, tad bukses, amortizatori, tur līdz gultnim tādu slodzi novest nav kam Lai lodītes izsistu no rindas, ir jāsit metāliski, pa gultņa korpusu. Vai vismaz pa stupicas korpusu. Nu, bet re kur augstāk raksta, ka Fokusa gultņi turot ap 60 000, tie paši jau ir.

Tas, ka gumijas kaut ko amortizē, nenozīmē, ka trieciens nenonāk arī līdz gultnim, katrs saņem savu tiesu un gultņa gredzeni (korpuss) ir no metāla, un traumēta tiek kāda no gultņu lodītēm, tā arī beigas sākās.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Tas ir S40 pēc 2004. gada.

FashistkayaMraz Reģ.: 22.11.2012
0 0 Atbildēt

Tas taču ir normāli, ka mūsdienu gultņi iet tik maz. No kā tad dzīvotu ražotājs, ja taisītu gultņus, kas iet 300-500k ?

+vēl visi augstāk minētie iemesli - nepareiza montāža, fortūna, bedres un ceļi, utt.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

FashistkayaMraz rakstīja: Tas taču ir normāli, ka mūsdienu gultņi iet tik maz. No kā tad dzīvotu ražotājs, ja taisītu gultņus, kas iet 300-500k ?

+vēl visi augstāk minētie iemesli - nepareiza montāža, fortūna, bedres un ceļi, utt.

Uz kurieni tie gultņi iet ?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

uz priekšu un dažreiz atpakaļ. Pēcāk uz tolmetu un tad jau jauki saripo martenkrāsnī Liepājā

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Bet ja ta padomā, tad, lai sasistu gultni, ir jāsasit arī disks. Savādāk gumija amortizē, tad bukses, amortizatori, tur līdz gultnim tādu slodzi novest nav kam Lai lodītes izsistu no rindas, ir jāsit metāliski, pa gultņa korpusu. Vai vismaz pa stupicas korpusu. Nu, bet re kur augstāk raksta, ka Fokusa gultņi turot ap 60 000, tie paši jau ir.

man bija gadījums, kad pie Jēkabpils Statoila ar sava auto priekšas labo riteni iebraucu vaļējā lietusūdens lūkā ( s*kas metāla zagļi).

Blieziens bija ne pa jokam.

Tajā dienā iekš auto klausījos mūziku un tā arī aizbraucu uz Rīgu . Nākajā dienā piefiksēju nedaudz dzirdamu sitošu skaņu no tās puses riteņa. Domāju disks deformēts, vai kas tamlīdzīgs. Aizbraucu uz servisu - pārbaudīja riepas, diskus, piekari. Viss bija kārtībā - izteica minējumi ka droši vien gultnis. braucot tālāk un neko neremontējot tā sitošā skaņa kļuva arvien skaļāka. Pēc nepilna gada nomainīju to gultni .Kopā ar tādu klabošo gultni nobraucu kādus 20 000 km. Kopš tā gadījuma ar to auto ir nobaukti ~ 210 000km. Gandrīz nekas no piekares tur nav remontēts, - amortiņi, atsperes, bukses, plaukti, amortiņu balsti, stūres stieņi, diski... visas detaļas joprojām ir darba kārtībā. pa šiem 210 000 tajā pusē ir mainīta tikai stabilizatora atsaites apakšējā bukse, stūres pirksts un balšarnīrs , katrs pa reizēm ( laikam tāpēc ka tie tiek pirkti par 5-10 Ls gabalā )

Tā kā lūk reāls gadījums, kad avārijas bedri neizutrēja tieši gultnis, bet pārējām piekares detaļām no tā ne silts ne auksts.

Auto - ne volvo

1.. 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti