Vai kāds no zinošajiem mersistiem varētu pastāstīt par kādu nelielu meršu darbnicu, kur varētu saremontēt vienu elektro logu pacēlāju, samainīt apgaismojumu salona paneļa ventilacijas slēdžiem, paveikt arī citus sīkus remontdarbus.
IkdienasViesis rakstīja: Vai kāds no zinošajiem mersistiem varētu pastāstīt par kādu nelielu meršu darbnicu, kur varētu saremontēt vienu elektro logu pacēlāju, samainīt apgaismojumu salona paneļa ventilacijas slēdžiem, paveikt arī citus sīkus remontdarbus.
pie zoļika tirgus , gar dzelzceļu un pa labi . SZ zinās konkrētak
nu tas itkā nau galigais šaraškinkantoris , kad ko vajadzēja -sataisija labi un preiskuranc ar bij pieņemams , gadus 7 gan nau bijušas nekādas štelles ar šamo .... ,
vienk.I.V. dzivojās pa Zoliku un tas kantoris ira Zolikā
IkdienasViesis rakstīja: Vai kāds no zinošajiem mersistiem varētu pastāstīt par kādu nelielu meršu darbnicu, kur varētu saremontēt vienu elektro logu pacēlāju, samainīt apgaismojumu salona paneļa ventilacijas slēdžiem, paveikt arī citus sīkus remontdarbus.
Jelgavas ielā MB serviss, kas uzelektrību specializējas.
Paldies meršu zinātājiem par atsaucību. Droši vien sazināšos ar RICHI par to pacēlāju. Problema tur ir sekojoša - labo priekšējo durvju pacēlājs "rauj apkārt", kad stikls atrodas pašā augšejā aizvērtā pozicijā. Līdz ar to, tam ir tendence visu laiku atkrist uz leju par 4-5 mm, bet motoriņš strādā pa "tukšo". Kad ar roku to stiklu pabīda uz leju, citos līmeņos viss darbojas. Droši vien, kaut kādi "robi" ir parauti. Vaļā neko neesmo vēris un pētījis.
IkdienasViesis rakstīja: Paldies meršu zinātājiem par atsaucību. Droši vien sazināšos ar RICHI par to pacēlāju. Problema tur ir sekojoša - labo priekšējo durvju pacēlājs "rauj apkārt", kad stikls atrodas pašā augšejā aizvērtā pozicijā. Līdz ar to, tam ir tendence visu laiku atkrist uz leju par 4-5 mm, bet motoriņš strādā pa "tukšo". Kad ar roku to stiklu pabīda uz leju, citos līmeņos viss darbojas. Droši vien, kaut kādi "robi" ir parauti. Vaļā neko neesmo vēris un pētījis.
Es dodu 80% , ka svarka atlīmējusies... man šitā patās bija...
IkdienasViesis rakstīja: Paldies meršu zinātājiem par atsaucību. Droši vien sazināšos ar RICHI par to pacēlāju. Problema tur ir sekojoša - labo priekšējo durvju pacēlājs "rauj apkārt", kad stikls atrodas pašā augšejā aizvērtā pozicijā. Līdz ar to, tam ir tendence visu laiku atkrist uz leju par 4-5 mm, bet motoriņš strādā pa "tukšo". Kad ar roku to stiklu pabīda uz leju, citos līmeņos viss darbojas. Droši vien, kaut kādi "robi" ir parauti. Vaļā neko neesmo vēris un pētījis.
Pēdējie divi zobi aprauti -tā gadās -var uzmetināt -tjipa pa dārgo kruto vai vienkārši atrast mehānismu cik atceros pastrādājot biš ar smadzenēm var pārlikt no jebkura loga. (pasažieru logi nav tik draņķīgā stāvoklī)
Taga tikai nedricini to motorinju, var nosvilināt - ta meklēsi kā muļķis pa pusi rīgas
Ideots rakstīja: labi,ka ar šādu pašdarbību nevar sabojāt arī motoriņam zobus p.s. Ja nu kas, man ir 2 motoriņi un visu var atrast. Tātad lietots mehānisms- turēs uz gadiem 2,ja nepareizi ieregulēsi, tad mazāk.
Ups pardon, taga aizgāja - cilvēkam savs bizness -motoriņi lieki
Ja pērk lietotu -tad tikai pilnā komplektā - jo 90% masīnu vadītāja mehānisms ir beigts , a motoriņi vēl dzīvi. kopā ~30Ls atsevišķi motoriņš ~15-20Ls ...a zobratu čo ta nema. Tas tā informācijai.
hvz... nenolieku tavas metinaataaja speejas (nesenaa autolistes spama ietekmee) bet... ieteiktu tev arii Ideota zinaashanas njemt veraa... ir diezgan pamatotas aizdomas...ka shis cilveeks MB paarzin ...ar visaam nianseem
Man savukārt ir pamatotas aizdomas, ka zinu, kas ir šis cilvēks, un esmu pārliecināts, ka viņš vācu valodu pārzina labāk par mani, bet par vecu lūžņu remontiem domā kā Daimler AG dīleris.
Tulkot kā - ģenerātors nestrādā - aizbrauc uz Domeniksu vai Roli, nopērc bosch original.
Vārdu sakot, nopērc jaunu auto, tad problēmas nebūs
man nav fetišs visus sūtīt uz Domenikss, TUFu vai Bosch centru.
Esmu diezgan vācis infu un pats personīgi izjājies piem. ar C124 b/u stiklu pacēlāju mehānismiem jau 3 reizes un man nācās secināt, ka skopais maksā 2reiz.
Nu, atkal pēkšņi manam mersītim jauna vecuma "zaraza" parādījās - kreisās pakaļējās riteņa arkas zonā sāka pilēt benzīns. Iespējams, kāds bojājums degvielas cauruļvadā. Sīkāk pētījis šobrīd neko neesmu - noliku auto pie sētas. Bet, varbūt kāds no zinošiem mersistiem var man pastāstīt - kādi tur tie degvielas cauruļvadi : metāla vai melnās gofrētās gumijas ? Gribētu pats mājās saremontēt, ar pilošu vadu diezgan riskanti varētu būt uz servisu braukt.
man nav fetišs visus sūtīt uz Domenikss, TUFu vai Bosch centru.
Esmu diezgan vācis infu un pats personīgi izjājies piem. ar C124 b/u stiklu pacēlāju mehānismiem jau 3 reizes un man nācās secināt, ka skopais maksā 2reiz.
bizness vai zinies.
nu pļā.... mērcēdesa taču tik kruta tačka
a izrādās viņai logu pacēlāji plīst vēl trakāk kā sāba logu pacēlāja slavenais šķēru mehānisms
atlīmējas svarkas un izrādās, ka jāregulē sazobe
nu pļā, ja renaultam kaukas tāds būtu, tad viņi vispār nespētu nevienu tačku pārdot
IkdienasViesis rakstīja: Nu, atkal pēkšņi manam mersītim jauna vecuma "zaraza" parādījās - kreisās pakaļējās riteņa arkas zonā sāka pilēt benzīns. Iespējams, kāds bojājums degvielas cauruļvadā. Sīkāk pētījis šobrīd neko neesmu - noliku auto pie sētas. Bet, varbūt kāds no zinošiem mersistiem var man pastāstīt - kādi tur tie degvielas cauruļvadi : metāla vai melnās gofrētās gumijas ? Gribētu pats mājās saremontēt, ar pilošu vadu diezgan riskanti varētu būt uz servisu braukt.
tā kaite gadījumā neparādījās pēc bākas pieliešanai līdz lūpai?
Par sīkiem remontiem mersim w-124
Vai kāds no zinošajiem mersistiem varētu pastāstīt par kādu nelielu meršu darbnicu, kur varētu saremontēt vienu elektro logu pacēlāju, samainīt apgaismojumu salona paneļa ventilacijas slēdžiem, paveikt arī citus sīkus remontdarbus.