Pēdējo gadu laikā ir VAIRĀKKĀRT remontēc Deglava ielas satiksmes pārvads. Mainīja visu segumu - bija apgrūtināta transporta kustība vienā un tad otra virzienā un pēc šī "lieliskā" remota tika vēlāk atsevišķi remontētas ???? laidumu izplešanās šuvju vietas.
Jautājums - atjaunojot asfaltbetona segumu nevarēja uzreiz to izdarīt? Ja izdarīja slikti, tad kas maksāja par šo salaiduma vietu remontu? Un šis remonts acīmredzami ir bijis bezjēdzīgs, jo pārvads pārvērties par maztramplīniņu joslu, kur šie te paši tramplīniņi vainagojas ar bedrēm.
Kad, kas un par kādiem līdzekļiem savedīs to kārtībā? Un kāpēc vairākus gadus pēc kārtas ir jātraucē satiksmes plūsma dēļ vairākkārtīgiem atkārtotiem ceļa seguma remontiem???
Derētu ieviest kādu feinu lietu - katram asfalta pārracējam pēc bedres aizklāšanas ar asfaltbetona segumu uzpūst ar krāsu - kas ir bedri racis un kas ir atbildīgs par ielāpu un ta kvalitāti. Parastā krāsa ar, kuru krāsoja CHA būtu pietiekama, lai noturētos dažus mēnešus un pazuztu nebūtībā pēc kāda laika, toties tautai būu zināmi savi varoņi un kontaktinformācija, kur izteikt pateicības, atzinību un ierosinājumus...
Vecmiilgraavja tiltam arii taas šuves remonteeja.rudeni...
marta saakumaa izluuza gabals.aizsmeereeja atkal ciet. tagad atkal ir caurumi
jaapiebilst ka Vecmiilgraavja tilta salaidumi ir remonteeti peec Deglava tilta parauga- taads kaartiigs klucis miniatuura guļošā policista formaa uzlipinaats.
kaut gan, ja man ir jaaizveelas starp Kalnciema vai Vanšu un Salu tilta salaidumiem, kas reaali ir vagas (grāvji, aizas, Marianu dziļvagas) vai to kunkuci- man tas kunkucis liekas daudz miermiiliigaaks nekaa vaga ar dzelzs švelleri iekšā.
PN- tauta par Deglava tiltu sacepaas jau pagaajušo vai pat aizpagaajušo gadu, bet ir OK...tie salaidumi turas...
PN- tauta par Deglava tiltu sacepaas jau pagaajušo vai pat aizpagaajušo gadu, bet ir OK...tie salaidumi turas...
Tur jau tie sūdi, ka tieši tur, kur jāripo ritenim vairāki salaidumu "gulošie policisti" ir vainagojušies ar tādām kā dziļvagām vietā, kur bija jābūt augstākajai korei - tākā par to, ka tie izturējuši var runāt nu jau tikai pagātnes formā...
Kaksis rakstīja: Var jau braukt ar ferārī pa pludmali un sūdzēties ka nevar pabraukt...
Pilsētas maģistrālajās ielās jāut iespējai nelaužot un nebojājot piekari izbraukt ar latvijā sertificētu standarta auto.
A par tevi kaksīt - muļķis pat Dievu lūdzot pamanīsies pieri sasist.
davaj, uzraksti veel to, ka nav nevienas tramvaja sliežu klaatnes šķērsošanas vietas, kura nefistu piekari taapat kaa tiltu šuves...
Par šo man vispār trūkst vārdu - Jebkura eiropas pilsētā, kurā ir dzimbulis tikai pievērsot uzmanību ceļa segumam var secināt, ka esi šķērsojis džimbuļsliedes, pie mums tie bezmaz ir satiksmes apgrūtinātāji, kuru klātbūtne noteikta ar LVS normatīviem.
Skaistakie piemēri Krustabaznīcas/Ropažu krusts un Bauskas/Skaistkalnes krusti...
Kaksis rakstīja: Mani tās deformācijas šuves uztrauc daudz mazāk nekā dienvidnieka ieliekums.
Atkārtoju vēlreiz, vajag izvēlēties atbilstošu auto. Tas atrisina visas problēmas. Lieli riteņi + labs klīrenss = bedres pie kājas.
Dienvidnieka ieliekums ir galvās. Un žurnālistu tuvplānā pievilktajos uzņēmumos. Fotografējot pēc tādas metodes, jebkurš ceļš vai tilts izskatās kā ar mīklas rulli taisīts.
Par bedrēm. Ok, pērkam visi K-700 un ceļus nevajadzēs pēc definīcijas. Tikai tad lūdzu arī akcīzi degvielai un citus nodokļus atceļam/nemaksājam.
Kaksis rakstīja: Mani tās deformācijas šuves uztrauc daudz mazāk nekā dienvidnieka ieliekums.
Atkārtoju vēlreiz, vajag izvēlēties atbilstošu auto. Tas atrisina visas problēmas. Lieli riteņi + labs klīrenss = bedres pie kājas.
Dienvidnieka ieliekums ir galvās. Un žurnālistu tuvplānā pievilktajos uzņēmumos. Fotografējot pēc tādas metodes, jebkurš ceļš vai tilts izskatās kā ar mīklas rulli taisīts.
Par bedrēm. Ok, pērkam visi K-700 un ceļus nevajadzēs pēc definīcijas. Tikai tad lūdzu arī akcīzi degvielai un citus nodokļus atceļam/nemaksājam.
nee, nu pareizi- labaak ir ar šopu visus negludumus un celuliitus notušēt lai auditorijai ir pie kaa aci pamielot.
ja ir kaut kaada kuinja- veelos par TO zinaat nevis nezinaat...
Ideots rakstīja: sen jau ir doma, ka lielākajiem LV autoklubiem jāapvienojas kādā organizācījā un aktīvi, kopā ar mēdijiem, jāprasa šo varoņu -ceļu izvarotāju paskaidrojumi un atbildība.
Es jau padomāju, ka apvienosiesties, pirksiet lāpstas un opim kabināsiet veltni priekšā.
Es arī esmu par ceļu izvarotāju ņemšanu pie dziesmas. Bet par to izvarotāju, kuri tos ceļus sajāj ar pārkrautām kravām, neatbilstošām riepām, brauc aizlieguma zonās.
Jā jā - "tehnoloģiski pareizi" izgatavotās sabtrans pieturvietas asfalta plastilīna abrās izdangā aizlieguma zonā iebraukušie mežvedēji ar šipenēm jūnija vidū, nevis pats sabtrans, kam tās ielas būvētas...
Ceļu remontu/rekonstrukcijas kvalitāte ir atbilstoša, nevis nekvalitatīva, vai ne?
Ceļus pārrok knapi noasfaltētus avārijas dienesti un citas instances. Un pēc tam saved kārtībā savus rakumus - ta ka pat neviens nezina, ka tur ir rakts...
Derētu ieviest kādu feinu lietu - katram asfalta pārracējam pēc bedres aizklāšanas ar asfaltbetona segumu uzpūst ar krāsu uz ielāpa:
1. kas ir bedri racis un kas ir atbildīgs par ielāpu un tā kvalitāti.
2. Kas bedri pieņēmis kā labi aiztaisītu!
Parastā krāsa ar, kuru krāsoja CHA būtu pietiekama, lai noturētos dažus mēnešus un pazuztu nebūtībā pēc kāda laika, toties tautai būtu zināmi savi varoņi un kontaktinformācija, kur izteikt pateicības, atzinību un ierosinājumus...
Kaksis rakstīja: Kā jau teicu, vieglāk ir nopirkt atbilstošu auto un aizmirst sliktos ceļus.
Nuja - ja kāds mēģina pavest tavu smuko sievu, labāk ir to samainīt pret briesmīgu grāmatvedi un būši mierīgs, ka neviens pat nemēģinās...
Pavedējam ta uzšausi, bet alfu tik uz tolmetu.
Nekas nav mūžīgs (arī tev kaksīt, būš iespēja atdusēties kapu kalniņā pēc kāda laika), bet atteikties no sev tīkamām lietām, tikai tādēļ, ka ir kakši - nav īsti gudri...
Līdzīgu varu teikt par Vecmilgrāvja tiltu, tur Latvijas tilti par 47 t.lvl taisīja šuvju remontu. Šogad tas viss jau ir vaļā. vai tad garantiju nedod.
Palaidniex rakstīja: Pēdējo gadu laikā ir VAIRĀKKĀRT remontēc Deglava ielas satiksmes pārvads. Mainīja visu segumu - bija apgrūtināta transporta kustība vienā un tad otra virzienā un pēc šī "lieliskā" remota tika vēlāk atsevišķi remontētas ???? laidumu izplešanās šuvju vietas.
Jautājums - atjaunojot asfaltbetona segumu nevarēja uzreiz to izdarīt? Ja izdarīja slikti, tad kas maksāja par šo salaiduma vietu remontu? Un šis remonts acīmredzami ir bijis bezjēdzīgs, jo pārvads pārvērties par maztramplīniņu joslu, kur šie te paši tramplīniņi vainagojas ar bedrēm.
Kad, kas un par kādiem līdzekļiem savedīs to kārtībā? Un kāpēc vairākus gadus pēc kārtas ir jātraucē satiksmes plūsma dēļ vairākkārtīgiem atkārtotiem ceļa seguma remontiem???
Mani aizvien vairāk pārņem doma, ka tās bedres, ja nebūtu pieņemti attiecīgi normatīvi, vispār neviens neraktu ciet! Nekad un nekā!
Tagad ir normatīvs, ka tā tas ir jādara, tikai piemirsuši pierakstīt, kādas ir kvalitātes prasības pret darbiem un cik ilgi paveiktajam darbam ir jāstāv ar nemainīgu kvalitāti (naivi cerot, ka tik ilgi, cik jāstāv pārraktajam asfaltam, pirms tas bija pārrakts)
Ceļu remontu kvalitāte
Pēdējo gadu laikā ir VAIRĀKKĀRT remontēc Deglava ielas satiksmes pārvads. Mainīja visu segumu - bija apgrūtināta transporta kustība vienā un tad otra virzienā un pēc šī "lieliskā" remota tika vēlāk atsevišķi remontētas ???? laidumu izplešanās šuvju vietas.
Jautājums - atjaunojot asfaltbetona segumu nevarēja uzreiz to izdarīt? Ja izdarīja slikti, tad kas maksāja par šo salaiduma vietu remontu? Un šis remonts acīmredzami ir bijis bezjēdzīgs, jo pārvads pārvērties par maztramplīniņu joslu, kur šie te paši tramplīniņi vainagojas ar bedrēm.
Kad, kas un par kādiem līdzekļiem savedīs to kārtībā? Un kāpēc vairākus gadus pēc kārtas ir jātraucē satiksmes plūsma dēļ vairākkārtīgiem atkārtotiem ceļa seguma remontiem???
P.S.
Šāda satura vēstule iesūtīta arī satdepam