Vai ir kaut kur LV normatīvajos aktos atrunāts, kas ir elektrovelosipēds un kurā momentā tas kļūst par mopēdu? Zinu, ka, piemēram, ASV ir noteikums , ka jābūt darbojošamies pedāļiem un motora jauda nedrīkst pārsniegt 500W Kā ir pie mums?
Ceļu satiksmes drošības direkcijas Kuldīgas rajona nodaļas priekšnieks Arnis Pinkulis paskaidroja, ka Ceļu satiksmes likums neprasa nedz velosipēdu reģistrāciju, nedz numuru lietošanu.
Savukārt Auto moto biedrībā (ceļu policijas ēkā) katru otrdienu no plkst. 9.00 līdz 11.00 ir iegūstami velosipēdu numuri un vadītāja apliecības, kas pierāda, ka apgūti ceļu satiksmes noteikumi.
A.Pinkulis uzskata, ka numuru izsniegšana nav nopietna. Savukārt velosipēda vadītāja apliecību gan vajadzīga katram satiksmes dalībniekam.
Njā, ar 250W īpaši neatvēzēsies. Ar 4kw gan tīri pieklājīgs mopēds sanāk. Kā reizi balkankāriem ir 4kW motori
Interesanti būtu pastudēt pirmdokumentu, kur šitas aprakstīts, tik nevaru atrast. Bet kaut kādu samopalu piereģistrēt laikam baigais čakars, ja vispār tas iespējams?
Elektrovelosipēdu kategorija
Vai ir kaut kur LV normatīvajos aktos atrunāts, kas ir elektrovelosipēds un kurā momentā tas kļūst par mopēdu? Zinu, ka, piemēram, ASV ir noteikums , ka jābūt darbojošamies pedāļiem un motora jauda nedrīkst pārsniegt 500W Kā ir pie mums?