ja atjaunotas riepas būtu tik bīstamas, tad tās vispār neļautu tirgot. tad labāk, lai cilvēki pērk atjaunotas, nekā brauc ar galīgi vecām vai vasarenēm.
anonimikis rakstīja: ja atjaunotas riepas būtu tik bīstamas, tad tās vispār neļautu tirgot. tad labāk, lai cilvēki pērk atjaunotas, nekā brauc ar galīgi vecām vai vasarenēm.
p.s. pats pagaidām varu atļauties jaunas
Latvijas apstākļos atjaunotajām riepām nav ne vainas. Un patiešām labāk tādas, nekā galīgi vecas. Bet bīstami paliek tad, kad kāds zemais lidotājs izdomā savai huļigankai tādas uzlikt, un pamēģināt, ka ir braukt uz 180. Vai kaut vai latvietim praktiskajam apzinīgajam, kas noteikumus nepārkāpj, sagribas pamēģināt auto spējas uz bāņa, kad reiz ticis līdz tādam...
Dēls nopirka auto ar pilnīgi jaunām ziemas riepām (T-karketā pirktām) kaut kādām tur Suņhujvčaj.
Pēc pusgada divām izlīda pamatīgs kulaks uz protektora, vēl pēc gada trešajai akal kulaks!
Vasaras riepas es gan neatļaujos navarkas pirkt, bet ziemas vai M+S mierīgi. Taču jāpiezīmē ka līdz šim ir bijušas tikai Vācijā atjaunotās pirktas, un mazlietotas Continental vai Good Year ... un atkal tikai Vācijā pirktas. Tās visas nokalpoja līdz pilnīgam slikam, bez neviena defekta, pie kam atjaunotās nebija nekādu problēmu nobalansēt. Vienu reizi sanāca tā ka uz navarkas vispār nebija atsvari jāliek, bet vienu reizi bij jāusliek buku vairāk par normālo daudzumu.
130 jau nu manuprāt būtu galējā robeža, ko atjaunotajām pieļaut. Ja nemaldos arī ātruma indeksi viņām ir uz to pusi.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Vispaar , taa jau nu nav gan. Atjaunotaas riepas ar aatruma indeksiem S vai T (resp. 170 vai 180) nav nekaads retums, iipashi lielo atjaunotaajfirmu sortimentaa. Un ir arii augstaaki
Vācijā ar tādām brauc pensionāri, jo neviens puslīdz saprātīgs vācietis neriskēs ar to, kas draud, ja šāda riepā pajuks uz bāņa, kaut nedaudz pēc ekspertīzes novērtējuma pārsniedzot indeksā norādīto ātrumu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Nu shai zinjaa visbiezhaak probleemu nav. Un lieto taadas Vaacijaa, Austrijaa aarkaartiigi plashi, saakot ar visaadiem komercauto un beidzot ar auto, kuru iipashniekiem daudz un dikti jaabraukaa, nebuut ne tikai pensionaari
Bet nu latvietim praktiskajam, kas ārpus LV nebrauc, patiešām nav objektīvu iemeslu neietaupīt. Ja nu vienīgi tas, ka atjaunotās riepās ir nedaudz smagākas un grūtāk nobalansējamas.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Zini, shai zinjaa arii laikam ir svariigi, kaada firma un peec kaadas tehnologjijas razhojusi. Lieta taa, ka praktiski visu lielo riepu razhotaaju paspaarnee ir shiis atjaunoshanas firmas. Nu tur piegaajiens ir diezgan nopietns, ieskaitot riepas (nobrauktaa izejmateriaala) caurskati ar rentgenu un veel sazin ko. Kas neatbilst vinju prasiibaam, to paardod atjaunotaajiem, piemeeram, Polijaa utt.. Attieciigi arii rezultaati - manam faaterim uz Vectra 2 staav Vaacijaa atjaunotas "Winter Tact 185/65 - R15 88T", tagad ripos tresho ziemu, atveda vinjam pazinja, kursh no Vaacijas veda sev meebeles. Paprasiija vinjsh faateram "pie vaartiem" 100,-EUR. Vecais baisi apmierinaats - turas labi, rokas labi, ziimeejums liidziigs kaukaadaam GoodYear ziemeneem. Bet galvenais, ka trim riepaam pietika pa viienam minimaalsvarinjam, vienai vajadzeeja divus ... Taa ka laikam jau svariigi, kas atjaunojis, un galvenais - KUR
Nu shai zinjaa visbiezhaak probleemu nav. Un lieto taadas Vaacijaa, Austrijaa aarkaartiigi plashi, saakot ar visaadiem komercauto un beidzot ar auto, kuru iipashniekiem daudz un dikti jaabraukaa, nebuut ne tikai pensionaari
Jā, lieto gan... Joprojām bieži ceļmalā mētājas nolobītas kravas auto mizas. Un draugs nesen laimīgā kārtā palika bez spoguļa, ko gludi nošķērēja pretimbraucošās fūres riepas gabals. Kas būtu noticis, ja tas būtu trāpījis 20cm tālak? Diez vai stikls izturētu triecienu.
Un tie, kam daudz un dikti jābraukā jau nu parasti vērtē savu dzīvību un laiku pietiekami augstu, lai brauktu ātri un droši.
Mefistofels rakstīja: Man pirms dažiem gadiem arī prītīgi iestājās skopums un paņēmu atjaunotās.
Vizmaz guvu mācību, ka nekad vairāk neņemšu.
Nav tā ka viņāb būtu tikai mīnusi - par to, cik labi turējās uz ceļa es pat biju izbrīnīts - tiešām labi, ne sliktāk, kā tagadējās pilnīgi jaunās Gislaved eurofrost2.
Mīnusi - ideāli nobalansēt nav iespējams. Mainīja vairākas reizes, ciešami bija, bet ne ideāli.
Par kvalitāti vis ticamāk laimes spēle - man vienai parādījās pumpa, bet vēl viena nenokā sāka laist gaisu.
Ietaupījums niecīgs, lai čakarētos.
kad sāku braukāt ar auto, pirmos 3 gadus vienmēr ar riepām bija kaut kāda huijna-ta ideāli nevar nobalansēt (protams servisā teikts ka riepas sliktas), ta atsvarui no diskiem krīt nost (da tipa mani lietie diski ir hujovi) , ta gaisu laiž kaut kur.
Nomainīju servisu un, tavu brīnumu, visas problēmas pazuda
Pašlaik ar riepām apkalpojos tikai RVT Ziepniekkalna ielā un nav vairs nekādu bēdu.
Dzīvojot nelielā miestiņā ārpus Rīgas, kur pašvaldība par tādu pasākumu kā ielu kaisīšana nav dzirdējusi vai nevēlas dzirdēt, jēga ir. Pa šoseju, saprotams, grab
Nu, nekaisa, kas tad ir? Priekš sniega ir domāts protektors nevis radzes
Dzīvojot nelielā miestiņā ārpus Rīgas, kur pašvaldība par tādu pasākumu kā ielu kaisīšana nav dzirdējusi vai nevēlas dzirdēt, jēga ir. Pa šoseju, saprotams, grab
Nu, nekaisa, kas tad ir? Priekš sniega ir domāts protektors nevis radzes
eu tauta! nu tad - mans links un koleegas ir ok? ja jus sakat ka atjaunotaas ir ok, es tad njemu... santiimu miilu, un gribu veel iemiileet... 80 Ls par komplektu der... tikko vel 4 diskus pa 4x100 dabuuju pa 40 Ls... 120 Ls un viss ok...
Jā, lieto gan... Joprojām bieži ceļmalā mētājas nolobītas kravas auto mizas. Un draugs nesen laimīgā kārtā palika bez spoguļa, ko gludi nošķērēja pretimbraucošās fūres riepas gabals. Kas būtu noticis, ja tas būtu trāpījis 20cm tālak? Diez vai stikls izturētu triecienu.
------------------------------------------
Tas bija "tur" vai sheit, LV? Shejienes "fuuristi" 100% gadijumu laikam gan meklee visleetaako riepu variantu - HGV riepas ir daargas, arii atjaunotaas. Nu un visleetaakais variants parasti ir kaada vieteejaa vai, piemeeram, leishu kantora produkts. Un tad visaadi briinumi var gadiities...
Un tie, kam daudz un dikti jābraukā jau nu parasti vērtē savu dzīvību un laiku pietiekami augstu, lai brauktu ātri un droši.
-------------------------------------
Neredzu iemeslu, kaapeec to nevareetu dariit ar kvalitatiivi atjaunotaam riepaam. KVALITATIIVI , nevis kaadaa 2. shkjiras kantorii atjaunotaam Arii padomijaa bija atjaunotas riepas, uz kuraam bija iededzinaats aatruma ierobezhojums - driiksteeja izmantot visaadiem "ieksheejiem" transportliidzekljiem un taml.. Taatad peec izcepshanas bij konstatets kaads buutisks defekts.
Dzīvojot nelielā miestiņā ārpus Rīgas, kur pašvaldība par tādu pasākumu kā ielu kaisīšana nav dzirdējusi vai nevēlas dzirdēt, jēga ir. Pa šoseju, saprotams, grab
Nu, nekaisa, kas tad ir? Priekš sniega ir domāts protektors nevis radzes
Sniegu mēdz šķūrēt, bet kaisa parasti LEDU
Manā miestā ir visi iespējamie jaukumi - ziemā pliks ledus uz ielām + reljefs + šaura leņķa pagriezieni
Jā, lieto gan... Joprojām bieži ceļmalā mētājas nolobītas kravas auto mizas. Un draugs nesen laimīgā kārtā palika bez spoguļa, ko gludi nošķērēja pretimbraucošās fūres riepas gabals. Kas būtu noticis, ja tas būtu trāpījis 20cm tālak? Diez vai stikls izturētu triecienu.
------------------------------------------
Tas bija "tur" vai sheit, LV? Shejienes "fuuristi" 100% gadijumu laikam gan meklee visleetaako riepu variantu - HGV riepas ir daargas, arii atjaunotaas. Nu un visleetaakais variants parasti ir kaada vieteejaa vai, piemeeram, leishu kantora produkts. Un tad visaadi briinumi var gadiities...
Un tie, kam daudz un dikti jābraukā jau nu parasti vērtē savu dzīvību un laiku pietiekami augstu, lai brauktu ātri un droši.
-------------------------------------
Neredzu iemeslu, kaapeec to nevareetu dariit ar kvalitatiivi atjaunotaam riepaam. KVALITATIIVI , nevis kaadaa 2. shkjiras kantorii atjaunotaam Arii padomijaa bija atjaunotas riepas, uz kuraam bija iededzinaats aatruma ierobezhojums - driiksteeja izmantot visaadiem "ieksheejiem" transportliidzekljiem un taml.. Taatad peec izcepshanas bij konstatets kaads buutisks defekts.
Tas bija Lietuvā, uz Viabaltica aiz Paņevežas. Fūre šķiet esot bijusi ar Somijas numuru, cik nu ievērots pirms negadījuma - tālāk aizbrauca neapstājoties (visticamāk nemaz nepamanot, ka viena piekabes riepa ir nolobījusies).
Tevis pieminētās KVALITATĪVi atjaunotās riepas maksā tikpat, cik lielo ražotāju meitas uzņēmumu vai ne tik slaveno firmu darinājumi. Šajā gadījumā laikam es tomēr izvēlēšos jaunu Vredestein vai Barum, nekā atjaunotu. Vāciešiem atjaunoto riepu izvēli papildus arī ietekmē ekoloģiskā domāšana. Bet nu man labāk patīk Somu izdomātā utilizācijas metode - malto gumiju jaukt klāt asfaltam
Nu tad ne velti taja pasha faterlandes riepu kantorii www.reifendirekt.lv atjaunotās riepas (Uz topika autora vakadzīgo izmeru) maksa tikpat cik seit letais gals neatjaunotas.
Mans facuks arī braukā ar atjaunotajām ziemenēm, ko pensim vairāk vajag pa laukiem. Ziemas sakuma uzliek jaunu komplektu- 1 gadu nobrauc) CIk atceros no kādiem 3 riepu komplektiem viens komplekts bija izmetams- sāka laist gaisu + pumpas. Tā ka vistīrāka laimes spēle ar tām atjaunotajām.
Ja nemsi atjaunotās no DE- tad Ok
Ja nemsi mazcenas jaunas LV- tad arī labi
Ja nemsi atjaunotās no LV/LT- tad HVZ
bet par cik šeit iAuto lietotāji atzinīgi izteicās par topika autora izvēlēto atjaunoto riepu modeli- tad vari mēģināt droši!
HELP! Atjaunotas riepas