Centis_Nuudele rakstīja: Brmmbrmmm, parādi man tādu kvēlsveci kura 5 sekundēs spēj uzsildīt līdz , piemēram, -15 grādiem atdzisušu vairāku kg smagu alumīnija kluci...
Tu kaut ko jauc. Es neko tādu neapgalvoju. Domāts bija, ka 5 sek laikā tā svece ir jau sakarsēta tik tālu, ka pati vairs karstāka nepaliek, bet gan sāk sildīt apkārt esošos objektus.
Skaidrs, ka bezgalīga pretestība nozīmē pārdegušu sveci. Es prasīju, cik ir jābūt pretestībai, lai būtu skaidrs, ka svece ir darba kārtībā? Vai tas būtu visos pārējos gadījumos?
Centis_Nuudele rakstīja: Brmmbrmmm, parādi man tādu kvēlsveci kura 5 sekundēs spēj uzsildīt līdz , piemēram, -15 grādiem atdzisušu vairāku kg smagu alumīnija kluci...
Tu kaut ko jauc. Es neko tādu neapgalvoju. Domāts bija, ka 5 sek laikā tā svece ir jau sakarsēta tik tālu, ka pati vairs karstāka nepaliek, bet gan sāk sildīt apkārt esošos objektus.
Skaidrs, ka bezgalīga pretestība nozīmē pārdegušu sveci. Es prasīju, cik ir jābūt pretestībai, lai būtu skaidrs, ka svece ir darba kārtībā? Vai tas būtu visos pārējos gadījumos?
Neesmu interesējies par kvēlsveču pretestībām, bet domāju ka nekas savādāks kā jebkuram elektriskam sildelementam tur nav...tātad maksimums pāris omi.
N.B. Sāc ar aķi , tas krāms it kā vel 'griež' , bet starta stravas var nepietikt -par ko arī liecina infa panelī.
Ja ? Un kā, interesanti, vecs aķis,kurš švaki griež, ietekmē to,ka pēc tomēr ar to pašu aķi iedarbināts dzinējs strādā 10 sek ne uz visiem stroķiem, bet tad pēķšņi uz visiem ??????????????
Tedi,kā tur ir ?
ir diezgan uxjova bukte maza ,bet strīpaini riebīga
Centis_Nuudele rakstīja: Manam bumbierim, benzīnniekam, nosēdās aķis....vispirms sāka gļukot āra gaisa termometrs, pēc tam "uzkārās" lukturu korektors un tikai pēc tam atteicās griezties starteris.
Tā kā varbūt ir iespējams, ka sakarā ar nepietiekošu smadzeņu barošanas spriegumu kvēlsveces nesilst pienācīgi, bet starteri vēl pagriezt var.
nau vērc šito mēģinat deksim iestāstīt šam , uz Lambo , tā nau bijis
Centis_Nuudele rakstīja: Brmmbrmmm, parādi man tādu kvēlsveci kura 5 sekundēs spēj uzsildīt līdz , piemēram, -15 grādiem atdzisušu vairāku kg smagu alumīnija kluci...
Tu kaut ko jauc. Es neko tādu neapgalvoju. Domāts bija, ka 5 sek laikā tā svece ir jau sakarsēta tik tālu, ka pati vairs karstāka nepaliek, bet gan sāk sildīt apkārt esošos objektus.
Skaidrs, ka bezgalīga pretestība nozīmē pārdegušu sveci. Es prasīju, cik ir jābūt pretestībai, lai būtu skaidrs, ka svece ir darba kārtībā? Vai tas būtu visos pārējos gadījumos?
Saki ? Tu esi to kvēlsveci turējis rokā,kad tā silst ?? Zini, viņai ir termo izolācija Un 5 sek to noturēt rokā aiz vietas, kur ir vītne nav problēmu. Un nekādu galvu kvēlsvece NESILDA.
Ja nu tu tās sabāz ausīs un pieslēdz pie 12 V aķīša....tad silda galvu.
Esmu turējis. Atkārtoju vēlreiz - izglītojošie materiāli atrodami pamatskolas fizikas kursā. Starp Zemi un Sauli arī pa vidam ir telpa bez matērijas, kas siltumu nevada, bet nezkādā veidā siltumu tomēr saņemam!
bij mums tas sūūc iekaltis un iesprēgājis , brīžīem piesūca gaisu dzinejam zuda jauda + pielaist bij uxjova aizgāju uz EA un pajautāju esot jāsagatavo ls140 un jāpasūta
nu tas 'pasūtiju' šamos un arī 'bumbieri' nauxj , izravējām to tri peru naxx , uzinstalējām dīzeļšļauciņu 'vulgaris' un viss notiekās -reno 'lec' ,brauc + krietns sanis iesipc
Centis_Nuudele rakstīja: Manam bumbierim, benzīnniekam, nosēdās aķis....vispirms sāka gļukot āra gaisa termometrs, pēc tam "uzkārās" lukturu korektors un tikai pēc tam atteicās griezties starteris.
Tā kā varbūt ir iespējams, ka sakarā ar nepietiekošu smadzeņu barošanas spriegumu kvēlsveces nesilst pienācīgi, bet starteri vēl pagriezt var.
nau vērc šito mēģinat deksim iestāstīt šam , uz Lambo , tā nau bijis
Ne ne, tu pastāsti, kā nosēdies aķis ietekmē to,ka motors pēc iedarbināšanas 10 sek raustās un tad sāk strādāt normāli.
ir ta kad startee tad nav nekadu dzivibas pazimju bet pec 3-4 reizes pielec liidzko sak griezt starteri, bet tad uz max 10 sek nedarbojas kads no cilindiriem
Es jau nesaku, ka kvēlsveces neuzsilst pietiekoši tāpēc ka aķis iet uz galu.....es to minēju tikai kā varbūtību, jo man nekāda dārzeņa pēc nav bijusi vajadzība iedziļināties kāmaunreiļa dīzelī.
Nu tak jāsamēra tās sveces un nodegušās jānomaina, ja gļuks turpinās tad jāmaina aķi.
Pirms mainīt kvēlsveces pa xxx latiem un aķi dīzelim pa xxx latiem- pamēģini savai mizai pieslēgt normālu aķi/uzlādēt esošo un pārbaudīt kā tad auto pielec no rītiem. Ne velti Tev tas errors uz ekrāna parādās par nepietiekamu strāvas jaudu.
Cik zinu tagad sū**a laikos nevienam nav tik daudz $$$ lai aiz nekuj darīt mainītu autiņam visu pēc kārtas ko iAuto speciālisti iesaka.
Ja ar uzlādētu esošo aķi/pievienotu citu labu akumulatoru auto pielec OK- tad nomaiņi aķi (pārbaudi līemeni, uzlādē esošo) Ja joprojām pielec sūdīgi- dzen uz servi lai skatās sveces, lai skatās vai nav ECU kļudas salasījis, kā ģenerators lādē u.t.t.
īsāk , slinkums man te raimondismoties , bet pieredze ir tāda ( ar 1,9TDI un 1,9DTi ) ka 'pielaižot' ar pusdzīvu aķi , dzinējs 'kratās' kā uz 3,5'stobriem' tik 'ietu' . pēc aķa nomaiņas , sveces uzsilst ātri ,pielec no 2āā 'abarota' un nekas vairs 'nekratās'.
japcar rakstīja: Pirms mainīt kvēlsveces pa xxx latiem un aķi dīzelim pa xxx latiem- pamēģini savai mizai pieslēgt normālu aķi/uzlādēt esošo un pārbaudīt kā tad auto pielec no rītiem. Ne velti Tev tas errors uz ekrāna parādās par nepietiekamu strāvas jaudu.
Cik zinu tagad sū**a laikos nevienam nav tik daudz $$$ lai aiz nekuj darīt mainītu autiņam visu pēc kārtas ko iAuto speciālisti iesaka.
Ja ar uzlādētu esošo aķi/pievienotu citu labu akumulatoru auto pielec OK- tad nomaiņi aķi (pārbaudi līemeni, uzlādē esošo) Ja joprojām pielec sūdīgi- dzen uz servi lai skatās sveces, lai skatās vai nav ECU kļudas salasījis, kā ģenerators lādē u.t.t.
kādi XXX lati? kvēlsvece maksā dažus latus.... pie Sviestca....
TDIOTS rakstīja: īsāk , slinkums man te raimondismoties , bet pieredze ir tāda ( ar 1,9TDI un 1,9DTi ) ka 'pielaižot' ar pusdzīvu aķi , dzinējs 'kratās' kā uz 3,5'stobriem' tik 'ietu' . pēc aķa nomaiņas , sveces uzsilst ātri ,pielec no 2āā 'abarota' un nekas vairs 'nekratās'.
Ja aķis būs spējīgs _15 grādos iegriezt dzinēju, viņš spēs pirms tam arī sveces uzsildīt. Ja vien tās ir silt spējīgas.
manam audi, un arii caravellai 2.5 bosch razhojumi izmaksaa ap 6-7ls. iisteniibaa ja grib ietaupiit vienmeer var parakaaties pa katalogiem un piemekleet letakus analogus nezaudeejot kvalitati. nesen jaucot galvu, radaas doma pameginaat citas, garaakas sveces, peec izmeriem atradu ka var dabuut iekshaa no viena cita VAG dizelja, auto bija pateiciigs, pie nedaudz lielakas jaudas, svecei ir daudz lielaaka siltumatdeve, liidz ar to arii austais starts labaaks
Tas ta ,starp citu: tāds pats volvo dizelis 04 gada, tikai s40, akits mums ari vel nav mainits no dzimsanas, pec 3 dienas pastavesanas grieza ka uz spragsanu, bet pec 4 sek pieleca. Un pec pieleksanas apmeram pusminuti ruc ar tadu ka krakskesanu/grabesanu, ta skali, jocigi, pec tam aiziet normali. Un ir diezgan lieli dūmi sakuma. Ar to gribeju tikai pateikt, ka ar aķīti, kas knapi griež var pielaist, ja pārējais ir ok
Slinkais rakstīja: manam audi, un arii caravellai 2.5 bosch razhojumi izmaksaa ap 6-7ls. iisteniibaa ja grib ietaupiit vienmeer var parakaaties pa katalogiem un piemekleet letakus analogus nezaudeejot kvalitati. nesen jaucot galvu, radaas doma pameginaat citas, garaakas sveces, peec izmeriem atradu ka var dabuut iekshaa no viena cita VAG dizelja, auto bija pateiciigs, pie nedaudz lielakas jaudas, svecei ir daudz lielaaka siltumatdeve, liidz ar to arii austais starts labaaks
pirms jaunāgada , Leinõdā , bij superduprangebõts pa ls1,7 gab.
es gan negriibetu katru ritu domaat, pieleks vai nee. dizelim 5 gadu akjis jau ir zem jautaiena lielos minusos. pie gurdenas starteshanas dizelis var vispaar nepielekt, atshkiribaa no benziina. klabeshana vareetu buut no sliktiem kompensatoriem un nepareiza ieshprices momenta
Boš, Beru utt maksā sākot no 7 Ls un uz augšu. Ķīnas un Čehu ap 2,5 Ls. Ķīnas nosprāgs pirmajā sezonā, bet čehu iet tīri labi.
Pie motora kratīšanās pēc palaišanas var būt simts un viens iemestls, bet pamatā tas ir starteris griež motoru nedaudz par lēnu kā tam jābūt - aķis, švaki savienojumi, starteris (var būt pilns ar mēsliem, sauss, sukas pa īsu, utt), vēl neliels gaisa daudzums degvielas sistēmā, ko sūknis izsņem par pāris sekundēm, vēl sprauslas netur spiedienu - čurā (bet tad arī sprausla strādās skaļi).
5 gadi aķis nenozīmē ka ir obligāti jāmaina! Jāskatās kā tas tur. Man vācu Motorkraft godam nokalpoja 7 gadi uz dīeli, pie kam sāku just ka sprāgst nost tikai pie -30 grādiem, vai ja nedēļu mašīnu nekustināju. Dēla vāģi ir Varta Silver, bet 3. sezonā jau sāk prasīt uzlādi - tātad mēsls!! Man ir lēts Slovēņu variants, bet 3 sezonas iet bez uzlādes. Ak jā abi auto praktiski iet bulku vāģa režīmā- starts, 5 min brauciens, stop, utt.
Volvo V50 2004 gada 2.0 dizelis nelec
lieta sekojosha
2004 gada 2.0 common rail dizelis
tagad pienakusi auksta ziema, kura nav nemaz tik auksta,bet auto katru ritu negrib lekt ar pirmo valjaa
parasti pielec ar tresho vai ceturto reizi
startesana notiek ta uzsildu kvelsveci un griezhu kadas 5 sek, ja nepielec darbibu atkartoju lidz pielec. Kadas ir iespejamas problemas ??
un arii kad pielec dzird ka nedarbojas visi cilindri, bet pec 10 sek viss aiziet normali
ir kads kursh var ko ieteikt ???