Re kur volvoklubā www.volvoklubs.lv/... autors ir saņēmis ieteikumus, ka jādodas vien uz diagnostiku. Tiem ieteikumiem arī pievienojos. Ja ir vajadzība, varu ieteikt servisus, kas nodarbojās padziļināti ar volvo remontiem
p.s iauto piespamotas 4 lapas ar postiem un vēl nav redzams gals. volvoklubā sarakstīta nepilna 1 lapa, bet autors jau ir sapratis, kas jādara.
ja tajos tavos krutajos servisos gultņus diagnosticē pēc tavas metodes, tad nakui iebāz to spacializāciju sev pas saprati kur
i_edgars rakstīja: ...... vēl sprauslas netur spiedienu - čurā (bet tad arī sprausla strādās skaļi).
.......
nu bļēģ vēl viens eksperts jobstvaimaķarārā
ja komonreila (ierastīts pašā pirmajā postā) sprausla netur spiedienu, tad uz tāfeles sen deg uzraksts "ček inžekšin" tikai tā iemesla dēļ, ka augstpiediena sūknis nespēj uzkačāt spiedienu un to mizu vispar nevar dabūt dziesmā arī velkot....
un padomā kur varētu palikt tā degviela, ko sprausla nespēj noturēt šinā????
brmbrmm rakstīja: Tas, ka pielecot darbojas ne visi cilindri, noteikti nozīmē, ka kāda (viena vai vairākas) kvēlsveces ir pagalam.
Savukārt, ja ar kaut vai vienu darbojošu kvēlsveci pie pirmā starta mēģinājuma nav vispār nekādu dzīvības pazīmju, varētu nozīmēt, ka degvielas iesmidzināšanas moments ir nobīdījies, līdz ar ko dīzelim lai pielektu vajag papildus uzsilt (jo iesmidzināšanas momentā spiediens cilindrā vairs nav pietiekoši liels), uzsilšana tiek panākta griežot motoru ar starteri (gaiss saspiežoties sasilst un pamazām silda virzuļus/cilindrus).
Nezinu, kā Tavam auto, bet cik te pa forumiem citu auto problēmas ir cilātas, tad, ja sadalene ir pieslēgta ar ķēdi, tad tā ar laiku izstaipās un moments nav vairs īstā vietā. Ja zobsiksna- varbūt pārlekusi par kādu zobu?
Vai tad mūsdienu auto motora ECU neatbild par aizdedzes momentu pieregulēšanu?
Neesmu eksperts, bet manuprāt, tas ir atkarīgs attiecībā pret ko ECU regulē to momentu - ja attiecībā pret kloķvārpstas pozīciju, tad izstieptas ķēdes rezultātā imho sanāk, ka ieplūdes vārsts atveras vēlāk un cilindrā ieplūst mazāk gaisa, līdz ar ko tur ir mazāk vielas, ko saspiest, rezultātā ir mazāka kompresija (spiediens) un dīzelis vairs neaizdegas tik viegli. Līdz ar to visu samazinās jauda un palielinās degvielas patēriņš. Kāds znatoks varētu šo pakomentēt!
šodien parunāju ar motoru meistaru, šamais teicās, ja sūknim ir savs kompis, tad pie vienas vietas ķēdes nostiepums, šamais mēra vairtākus sensorus un vēl aukstam motoram, tur esot speciāli veidota aizdedze nobīde par cik tur tiem grādiem. Nu kaut kā tā.
Es varu pateikt savu pieredzi ar auksto rītu dīzeļu piedarbināšanu. Daudz kas atkarīgs no dīzeļa kvalitātes. Vismaz šajā ziemā sanāca tā, ka pildos viena un tajā pašā tankā. Visu laiku ar lekšanu nebija nekādas problēmas. Pielec sekundes laikā. Pirmdien atkal iepildījos tajā pašā tankā un jau nākamajā rītā (un arī aiznākamajā) auto lec sliktāk. Tagad starteri griežu vismaz 2 sekundes.
Skatīšos, kā būs turpmāk, un kā būs pēc nākamās uzpildes.
Fridrihs rakstīja: Es varu pateikt savu pieredzi ar auksto rītu dīzeļu piedarbināšanu. Daudz kas atkarīgs no dīzeļa kvalitātes. Vismaz šajā ziemā sanāca tā, ka pildos viena un tajā pašā tankā. Visu laiku ar lekšanu nebija nekādas problēmas. Pielec sekundes laikā. Pirmdien atkal iepildījos tajā pašā tankā un jau nākamajā rītā (un arī aiznākamajā) auto lec sliktāk. Tagad starteri griežu vismaz 2 sekundes.
Skatīšos, kā būs turpmāk, un kā būs pēc nākamās uzpildes.
interesanta doma, es jau labu laiku, tas ir daudzus gadus pildos Kurbada ielas Statoilā un ar pēdējās nedēļās esmu novērojis šādu motora rīcību. Būs jāpamēģina Neste kamēr pieturās aukstums.
es izvelejos citu celju, laipnie kjiinieshi jau sen razho uber volvo-VAG un citu shrotu dilerstendus diagnostikai maza USB vada izmeraa, ko piesprauzhu savam netbukam un izveicu tieshi taas pashas operacijas. par nieka 20ls katrai markai
i_edgars rakstīja: ...... vēl sprauslas netur spiedienu - čurā (bet tad arī sprausla strādās skaļi).
.......
nu bļēģ vēl viens eksperts jobstvaimaķarārā
ja komonreila (ierastīts pašā pirmajā postā) sprausla netur spiedienu, tad uz tāfeles sen deg uzraksts "ček inžekšin" tikai tā iemesla dēļ, ka augstpiediena sūknis nespēj uzkačāt spiedienu un to mizu vispar nevar dabūt dziesmā arī velkot....
un padomā kur varētu palikt tā degviela, ko sprausla nespēj noturēt šinā????
Neesmu dīzeļu eksperts... .. sprausla var čurāt, bet spiedienu turēt. Kad ciet - tad ciet, bet smidzināšanas vietā taisa strūklu vai tamlīdzīgi. Tikai šo defektu neatradīs neviens elektronikas diagnostikas stends, sprauslas jāņem ārā un jāliek tam paredzētā stendā.
i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele, re ku Tev paskaidroja kas ir čurāšana!!
Nevis man, bet Tev paskaidroja.....un nevis čurāšanu bet "netur spiedienu". Un ja ar netur spiedienu saprot ka sprausla nenoslēdz, tad Pirmajam taisnība par spiedienu reilā.
Man patiesībā vienalga, tikai sarunas uzturēšanai.....
i_edgars rakstīja: Pirmais, nu ko Tu tur bāzies?? Tā pat neko nesajēdz, bet pļerkst vairāk par "Dom sovetov".
tu varētu labāk par močiem parunāt D
tev vispirms vajadzētu nedaudz palasīt un saprast atšķirību starp komonreila un "parasto" dīzeli....
un manuprāt tu nesaproti kas īsti izraisa sprauslas čurāšanu..... -
īsumā es tev pateikšu galveno atšķirību....
parastā dīzeļa gadījumā sprauslai no sūkņa pienāk spiediens (nu ar to jāsaprot degviela zem spiediena) tikai uz brītiņu.... vienu reizi 2 motora apgriezienos....
šis spiediens pirms sprauslas ceļas pakāpeniski.... un sasniedzot noteiktu spiedienu sprausla "atverās" ielaižot pienākušo degvielu cilindrā.... "neturēt spiedienu" šajā gadījumā nozīmē, ka sprausla atveras pie mazāka spiediena...
komonreila gadījumā spiediens uz sprauslu vienkārši IR visu laiku....
Kaksis rakstīja: A nevar to kvēlsveci kā parasto aizdedzes sveci ar pieslēgtu + piemest ar korpusu pie masas um paskatīties vai kvēlo (lec dzirkstele benzīnnieka gadījumā)?
VAR.
Tikai ir jāsipās un jāskrūvē viņa ārā - pasākums diezgan laikietilpīgs
vispār ja jau tiekam tik tālu, ka tā svece ir izskrūvēta ārā, tad točna uzreiz ir jēga skrūvēt iekšā jaunu..... jamā jau ņifigā nemaksā salīdzinot ar to sipšanos -20 grādos ar pie mēles piesalušām plaķenēm....
Centis_Nuudele, Tu vienā vietā saki ka čurā tas ir neveido izsmidzinātā dīzeļa formu, bet otrā jau to ka netur spiedienu!!
Netur spiedienu un čurā ir absolīti dažādas lietas.
Ja sprausla čurā tad neviena elektronika un neviens stends to neredzēs, kamēr cilvēks pats nepaskatīsies uz to izsmidzinātās degvielas formu.
Ja čurā tad pie -20 grādiem dzinējs būs mironis - labākajā gadījumā iesāks strādāt uz 3 cilindriem un raustīsies kamēr čurāšana nepārstāsies vai kamēr motors nedaudz uzsils.
Čurāšana ir visu sprauslu defekts un neatkarīgi no tā kas tajā rada spiedienu rindas vai rotācijas mehāniskais sūknis, vai pjezo utt vai komonroil vai vēl kas...
Vāvuļošana tukšā vietā! Mētājas ar gudrām frāzēm, bet pašiem galvā pilnīga putra.
Volvo V50 2004 gada 2.0 dizelis nelec
lieta sekojosha
2004 gada 2.0 common rail dizelis
tagad pienakusi auksta ziema, kura nav nemaz tik auksta,bet auto katru ritu negrib lekt ar pirmo valjaa
parasti pielec ar tresho vai ceturto reizi
startesana notiek ta uzsildu kvelsveci un griezhu kadas 5 sek, ja nepielec darbibu atkartoju lidz pielec. Kadas ir iespejamas problemas ??
un arii kad pielec dzird ka nedarbojas visi cilindri, bet pec 10 sek viss aiziet normali
ir kads kursh var ko ieteikt ???