Vai tautai ir pieredze, ka gultnis gaudo un tad apklust? Situācija sekojoša, astrai G sāka gaudot lielais dārgais aizmugures gultnis. Ņemot vērā, ka tuvākajā laikā tālāks ceļš braucams nolēmu nomainīt to monstru un miers. Atradu netā gultni, braucu pakaļ, gultni nopirku, bet atpakaļceļā iebraucu nopirkt ziemas riepas. Izbraucu no servisa un priecājos kādas klusas riepeles nopircis, a tad apjaušu ka gulnis kluss, nav kur piesieties. Sāku pētīt aizmugurējās riepas, nekāda speciāla nelīdzena protektora nav, vienīgais pārdevējs bija uzmaucis aizmugurējās riepas kur vienai protektors nevienādi nodilis, tb slīps. Vienīgā versija man ir tāda, ka tā slīpā riepa, kas uzmaukta auto ar pareizu sagāzumu, bet busbeigtu gultni var uztaisīt šitādu joku. Varbūt ir dzirdēti kādi gadījumi, ka šie pieklust pirms nāves
tur viss ir pareizi. normāla prakse, šejienes dažiem santīmtaupītājiem tas ir nepieņemams fakts un kaut kas ārkārtējs.
Te jau ir cilvēki, kas piekrīt, ka var mainīt amjus tikai vienā pusē, likt vecus klučus uz jauniem bremžu diskiem.
Nejauc servisa vēlmi iedzīvoties uz katru sūdu ar santīmpišanu.... Man 4x4 ir otrs disku komplekts ar riepām braukšanai pa sūdiem, tad katru reizi mainot diskus man ģeometrija jāregulē?
Kaksis rakstīja: Normāliem auto iesaka regulēt ģeometriju vismaz reizi pusgadā, dēļ mūsu "taisnajiem" ceļiem.
normāliem auto piekare ir normālā stāvoklī un pat pa bedrēm braucot tur nekas izregulēties nevar.
Noregulē, nobrauc kādus 20 000 km pa "vidējo" Latvijas ceļu un pēc tam uzliec vēlreiz uz tā paša stenda. Skaitļi pateiks pretējo.
nezinu par skaitļiem, bet esu nobraucis jau 60K bez kādas regulēšanas. un braucu uz bedrēm īpaši neskatīdamies, daudz pa jelgavas ielām sanāk. neko, riepas neēd, gultņi negaudo. apskati ar tikko izgāju.
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
cik maksā ja nav noslēpums?
LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
cik maksā ja nav noslēpums?
LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro
LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro
var būt, ka tas ir stulbs stereotips, bet ja man būtu iespēja, tad pirktu Beļģijā...
Kāda nez starpība...
tēlaini - lielāka iespēja nenopirkt tikai SKF kastīti... [/c
šeit savu krējuma karoti ir nosmeluši arī veikali, jo tieši tas pats SKF ar ABS dačiku pie viena tirgoņa maksā 195 eiro, bet pie cita 300. Protams arī no zemākās cenas līdz latvijas cenai ir liela starpība.
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
cik maksā ja nav noslēpums?
LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro
izskatās ka Opel jau sen vairs kā nav lēts auto
Nu dārgs arī nav. Gultnis un vadības bloks ir varbūt vieni no dārgajiem elementiem šim auto, bet viss pārējais ir ļoti pat lēts.
Filtri ir maināmie elementi, hadene vienkārša, bez speciālām gudrībām, pie tam izskatās vienkārši nomaināmi.
Šitas auto man vajadzīgs līdz maijam un tad tiks atdots uz LV, bet man kā pārliecinātam benzīnauto piekritējam jāatzīst, ka degvielas patēriņš cieņas vērts, Apmēram 5,5uz 100, 80% maģistrāle ar ātrumu 130kmh un 20%pilsēta.Vecam auto šitik smuks patēriņš, hmm. Te i auto bija viens uzeris kas jaunai merivai līdzīgus ciparus deklamēja
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
cik maksā ja nav noslēpums?
LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro
Manam Opel Vectra B pakaļējais gultnis ar stupicu uz 5 skrūvēm maksāja Sensonauto 65 Ls plus daži lati par darbu pie čoma(pašam bija lēnis skrūvēt). Uz kasītes bija FAG bet iekšā SKF raksīts.
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
Vai tā rumba ārā nejaucas? T.i. - vai nav iespējams to gultni izpresēt un nomainīt?
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
Vai tā rumba ārā nejaucas? T.i. - vai nav iespējams to gultni izpresēt un nomainīt?
Nu letiņi ir spējīgi uz visu un iespējams, ka varētu pārbūvēt to stupicu tā ka gultni var mainīt , bet vācietis šādu manipulāciju nav paredzējis.
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
cik maksā ja nav noslēpums?
LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro
Manam Opel Vectra B pakaļējais gultnis ar stupicu uz 5 skrūvēm maksāja Sensonauto 65 Ls plus daži lati par darbu pie čoma(pašam bija lēnis skrūvēt). Uz kasītes bija FAG bet iekšā SKF raksīts.
tas pats gultnis vien ir, 5 skrūves jo tev 2 litrīgais. Arī 2 litrīgai astrai ir uz 5 skrūvēm, 1,7 uz 4.
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
Vai tā rumba ārā nejaucas? T.i. - vai nav iespējams to gultni izpresēt un nomainīt?
Izdarīt droši vien to var, jebko var atjaunot. Bet tur vajag LABU meistaru, tāpat jāpērk gultnis pa latiem 20 un jāmaksā virpotājam kādi lati 40-50 par darbu. Jēga ?
Manuprāt, tāda veida auto mezglu uzbūve (kuri turklāt ir pakļauti nolietojumam un ir iepriekš zināms, ka ik pa laikam būs jāmaina) ir tīrākā ļaunprātība no ražotāja puses, kā arī labs iemesls citreiz, izvēloties auto, skatīties uz citu marku/koncernu. Nerunājot par to, ka tā ir resursu izšķērdēšana. Vienīgi baidos, ka mūsdienās reti kuram auto nav šādi uzbūves elementi.
tur viss ir pareizi. normāla prakse, šejienes dažiem santīmtaupītājiem tas ir nepieņemams fakts un kaut kas ārkārtējs.
Te jau ir cilvēki, kas piekrīt, ka var mainīt amjus tikai vienā pusē, likt vecus klučus uz jauniem bremžu diskiem.
Nejauc servisa vēlmi iedzīvoties uz katru sūdu ar santīmpišanu.... Man 4x4 ir otrs disku komplekts ar riepām braukšanai pa sūdiem, tad katru reizi mainot diskus man ģeometrija jāregulē?
Tu nesaprati pareizi.
Vispirms tev jāmauc pa mūsu bedrainajiem ceļiem tā, lai sabuktē diskus. Tad uz šiem sabuktētajiem diskiem jānoregulē savirze. Pēc tam jānopērk jauni diski ar jaunām riepām un savirze jānoregulē uz jaunajiem.
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
Vai tā rumba ārā nejaucas? T.i. - vai nav iespējams to gultni izpresēt un nomainīt?
Izdarīt droši vien to var, jebko var atjaunot. Bet tur vajag LABU meistaru, tāpat jāpērk gultnis pa latiem 20 un jāmaksā virpotājam kādi lati 40-50 par darbu. Jēga ?
Manuprāt, tāda veida auto mezglu uzbūve (kuri turklāt ir pakļauti nolietojumam un ir iepriekš zināms, ka ik pa laikam būs jāmaina) ir tīrākā ļaunprātība no ražotāja puses, kā arī labs iemesls citreiz, izvēloties auto, skatīties uz citu marku/koncernu. Nerunājot par to, ka tā ir resursu izšķērdēšana. Vienīgi baidos, ka mūsdienās reti kuram auto nav šādi uzbūves elementi.
Pats jau beigās nonāci pie pareiza secinājuma, domāju ka ja gribi ko jaunāku par 80 gadu auto, tad auto pirkšana pēc šādiem kritērijiem varētu izvērsties par murgu, jo, ja vienam gultnis mainās kopā ar stupicu, tad citam gaisa filtrs maksā tik cik tas dārgais gultnis + kvēpu filtri + gaisa mērītāji+ šaras kopā ar plauktiem utt.
Domāju, ka neviens jauns vai pasvaigs auto ikdienā nesanāks lētāk kā, piemēram 2 golfs, kas tagad maksā tik cik viena jauna auto apkope pie dīlera, bet diez vai pat tagad atradīsies daudz cilvēku, kas izvēlēsies tik radikālu naudas taupīšanas veidu. Ar to nu mūsdienās jārēķinās, ka auto remots lētāks nepaliks, kaut vai dēļ elektronikas. Man kādu laiku atpakaļ žoklis atkārās, kad 2004.gada japānim sveces gāju pirkt, samaksāju 90 eiro par 4. Atceros, ka kupejai NGK kastīte ar 4 maksāja ap 10 LS. Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.
anonimikis rakstīja: tās platīna sveces iet 100 000 km. tā kā salīdzinājums drusku nekorekts.
arī parastās pa 1,80Ls iet 100 štukas un vairāk.
Kad ar savu auto biju nobraucis jau vairāk kā 100 tk, formāla iemesla dēļ sveces nomainīju uz jaunām -lai gan nenoliegšu, dzinēja darbības uzlabojumus nesajutu nekādus.
opel astra G gultnis
Vai tautai ir pieredze, ka gultnis gaudo un tad apklust? Situācija sekojoša, astrai G sāka gaudot lielais dārgais aizmugures gultnis. Ņemot vērā, ka tuvākajā laikā tālāks ceļš braucams nolēmu nomainīt to monstru un miers. Atradu netā gultni, braucu pakaļ, gultni nopirku, bet atpakaļceļā iebraucu nopirkt ziemas riepas. Izbraucu no servisa un priecājos kādas klusas riepeles nopircis, a tad apjaušu ka gulnis kluss, nav kur piesieties. Sāku pētīt aizmugurējās riepas, nekāda speciāla nelīdzena protektora nav, vienīgais pārdevējs bija uzmaucis aizmugurējās riepas kur vienai protektors nevienādi nodilis, tb slīps. Vienīgā versija man ir tāda, ka tā slīpā riepa, kas uzmaukta auto ar pareizu sagāzumu, bet busbeigtu gultni var uztaisīt šitādu joku. Varbūt ir dzirdēti kādi gadījumi, ka šie pieklust pirms nāves