Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.
Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.
Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.
Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.
Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.
Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.
Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.
Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.
Te jau drusku topiks sagājis dēlī bet gribētu zināt, kā tur īsti ir, pie tā VEF tilta Kādas joslas, zīmes, kur aiziet 1.josla, kapēc 2. josla it kā pret ķieģeli u.t.t.
Es tagad sāku uztraukties, kā ir otrā pusē, nobraucot no tilta pie VEFa. Vai tur arī ir līkums un pirmājosla no tilta aiziet pirmajā uz Brīvības ielas, vai tomēr otrajā. Un kā ir vēl gabaliņu tālāk, kur divas joslas aiziet trijās? Vai tur sliedes aiziet trešajā jsolā vai tupikā? Vai arī tur ir līkums? Varbūt otrā josla aiziet trešajā vai abās?
Nortel rakstīja: Es tagad sāku uztraukties, kā ir otrā pusē, nobraucot no tilta pie VEFa. Vai tur arī ir līkums un pirmājosla no tilta aiziet pirmajā uz Brīvības ielas, vai tomēr otrajā. Un kā ir vēl gabaliņu tālāk, kur divas joslas aiziet trijās? Vai tur sliedes aiziet trešajā jsolā vai tupikā? Vai arī tur ir līkums? Varbūt otrā josla aiziet trešajā vai abās?
ak rakstīja: Tu tāds jocīgs ,brmbrmm,, visādus punktus citēt zini, bet nesaproti, kādas viekārši, nemainot virzienu, braucot ir attiecības. Varbūt teorētiķis
+1
izklausās pēc teorētiķa.
ja kāds pa priekšu brauc pa čakeni, tad viņu drīkst tikai apdzīt, nekādā gadījumā ne apsteigt, ja tas izrādās kāds mērglis kas brauc 36 km/h tad nu gaidi kamēr pretējā josla gana tukša apdzīšanai, jo apsteigt nevari, kaut joslas platums to pieļauj, citādi, ja apsteidzamais paraus stūri pa kreisi nebūsi vainīgs tikai tad, ja būši iebraucis pretējā joslā...
Umņiks ibio!
Nē nu skaidrs, ka vienmēr jāskatās pēc situācijas, nev nekāds prieks izraisīt sadursmi un tad pakāst laiku, kaut vai neesi vainīgs, es tikai gribēju vērst uzmanību, ka tomēr ir tā, ka faktiski labajā pusē braucošajam ir priekšroka (ko apliecina arī vairāki negadījumu protokoli), bet ikdienā jau ir tā, ka brauc kā pierasts, nemaz par CSN neiedziļinoties - brauc cieši blakām divās rindās pa vienu joslu, brauc neievērojot distanci utt - šajās situācijās sanāk tikai paļauties uz to, ka priekšā, blakus braucošais piedomā arī par tevi, jo ja nu jamam kāds šķērslis uzrodas (bedres, bedres, bedres) , tad nevar to vainot, ka savas joslas ietvaros tas bedri apbrauc.
pie kam - joslu skaitu nosaka pēc konkrētajā situāceijā platākā transporetlīdzekļa uz ceļa
tas attiecas, gasn uz Biķernieku mežu, gan uz Čaka/Valdemāra ielām
Ja brauc troļļux un tas joslā var sastāties tikai vienu reizi un diviem vietas nau - tad priekš troļļuka ir ! josla
bet ja turpat brauc tikai vieglie un blakus var sastādies divi vieglie - tad ir divas joslas, līdz ar to vienam jābrauc max tuvu apmalei.
Tiko čals te uz C kategoriju lika un šie jautajumi tika cilāti.
Un piemērā uz Valdeķu ielas sekojošs manevrs - Apsteidzam/apdzenam kādu, paliekam max tuvu pie sadalošās līnijas, bet saglabājot joslu un piebremzējam, ja apsteigtais nones labo spoguli - jams vainīgs, jo pēc noteikumiem blakus var sastāties 2 vāģi, līdz ar to divas joslas priekš vieglajiem (tas ir šaurākais tr. līdzeklis kas iespējams joslu noteikšanas ziņā) un vainīgais nav braucis gana tuvu apmalei - lasi pa kanalizācijas sistēmas bedrēm...
Nortel rakstīja: Es tagad sāku uztraukties, kā ir otrā pusē, nobraucot no tilta pie VEFa. Vai tur arī ir līkums un pirmājosla no tilta aiziet pirmajā uz Brīvības ielas, vai tomēr otrajā. Un kā ir vēl gabaliņu tālāk, kur divas joslas aiziet trijās? Vai tur sliedes aiziet trešajā jsolā vai tupikā? Vai arī tur ir līkums? Varbūt otrā josla aiziet trešajā vai abās?
Nav par ko uztraukties - tur no pirmās joslas tu vari turpināt arī pa otro - darbojas pirmās joslas priekšrocība, ka no labās puses tev neviens garām nebrauc, bet savukār tiem, kas brauc pa tramvaja sliedēm tur gan ir līdzīgi kā pierms tilta pa otro joslu braucošajiem - jāskatās, vai pārkārtojoties nepatraucēs kādam no pirmās joslas.
ak rakstīja: Tu tāds jocīgs ,brmbrmm,, visādus punktus citēt zini, bet nesaproti, kādas viekārši, nemainot virzienu, braucot ir attiecības. Varbūt teorētiķis
+1
izklausās pēc teorētiķa.
ja kāds pa priekšu brauc pa čakeni, tad viņu drīkst tikai apdzīt, nekādā gadījumā ne apsteigt, ja tas izrādās kāds mērglis kas brauc 36 km/h tad nu gaidi kamēr pretējā josla gana tukša apdzīšanai, jo apsteigt nevari, kaut joslas platums to pieļauj, citādi, ja apsteidzamais paraus stūri pa kreisi nebūsi vainīgs tikai tad, ja būši iebraucis pretējā joslā...
Umņiks ibio!
Nē nu skaidrs, ka vienmēr jāskatās pēc situācijas, nev nekāds prieks izraisīt sadursmi un tad pakāst laiku, kaut vai neesi vainīgs, es tikai gribēju vērst uzmanību, ka tomēr ir tā, ka faktiski labajā pusē braucošajam ir priekšroka (ko apliecina arī vairāki negadījumu protokoli), bet ikdienā jau ir tā, ka brauc kā pierasts, nemaz par CSN neiedziļinoties - brauc cieši blakām divās rindās pa vienu joslu, brauc neievērojot distanci utt - šajās situācijās sanāk tikai paļauties uz to, ka priekšā, blakus braucošais piedomā arī par tevi, jo ja nu jamam kāds šķērslis uzrodas (bedres, bedres, bedres) , tad nevar to vainot, ka savas joslas ietvaros tas bedri apbrauc.
pēc tgiko saņemtās izsmeļošās infas priekš vieglajiem uz čakenes ir 4 joslas troļļukiem divas tāpēc tur ir raustītā līnija.
Ja kašķis starp vieglajiem - CP var traktēt, ka kāds nav braucis pietiekami tuvu labajai malai...
Nortel rakstīja: Tad svītru garums ir trīs reizes mazāks vai pārsniedz par trīs reizēm atstarpju garumu starp tām? Tu katru reizi citē vienu un to pašu punktu savādāk. Savi noteikumi? Plosts...?
Tu speciāli tā vai tikai izliecies?
Tur svītru garums vispirms (kvartāla vidū) ir trīsreiz īsāks, bet, tuvojoties krustojumam, tās paliek pa trīsreiz garākām, lai brīdinātu, ka tuvojas nepārtrauktā.
pēc tgiko saņemtās izsmeļošās infas priekš vieglajiem uz čakenes ir 4 joslas troļļukiem divas tāpēc tur ir raustītā līnija.
Ja kašķis starp vieglajiem - CP var traktēt, ka kāds nav braucis pietiekami tuvu labajai malai...
NAV tur 4 joslas! Jo, ja būtu, tad tur būtu jābūt arī 2 nepārtrauktām līnijām pa vidu. Palasiet vairāk par horizontālajiem apzīmējumiem -
921.ceļa apzīmējums - dubulta nepārtraukta līnija - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar četrām vai vairāk braukšanas joslām;
922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;
1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa
apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;
Ja uz Čakenes var vieglie automobiļi sabraukt 4 rindās, troļļuki, moš trijās.
Tāpēc CHA tiek likts atbilstoši tur ietilpstošajam troļļuku skaitam, nevis vieglo auto skaitam. Bet tākā vieglie tur satilpst 4 joslās - tad CSN , kuros iesasitīti vieglie, tiks ņemts vērā noteikumu punkts Nr 1.7.
Palaidniex rakstīja: 1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa
apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;
Ja uz Čakenes var vieglie automobiļi sabraukt 4 rindās, troļļuki, moš trijās.
Tāpēc CHA tiek likts atbilstoši tur ietilpstošajam troļļuku skaitam, nevis vieglo auto skaitam. Bet tākā vieglie tur satilpst 4 joslās - tad CSN , kuros iesasitīti vieglie, tiks ņemts vērā noteikumu punkts Nr 1.7.
Joslu platums tiek noteikts atbilstoši LVS EN (vienotajam eiropas normatīvam) un tajās aprēķina formulās Solaris vai Škodas troļuku platumi nu nekādi nefigurē .
ak rakstīja: Te jau drusku topiks sagājis dēlī bet gribētu zināt, kā tur īsti ir, pie tā VEF tilta Kādas joslas, zīmes, kur aiziet 1.josla, kapēc 2. josla it kā pret ķieģeli u.t.t.
Atkārtošos jau kurā topikā, šādas situācijas nosaka punkts:
91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet [b]braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta[/b], ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no [b]labās puses[/b].
Pilnīgi un galīgi nepiekrītu. Tur pat zīmē uzzīmēts, ka nav iespējams saglabāt taisnvirziena kustību 1. joslā. Tas kura pusē sašaurinās brauktuve, tam arī jādomā par pārkārtošanos uz citu joslu. Un es jau iepriekš esmu iemetis no CSDD trafaretu grāmatiņas izvilkumu, kur tas tiek apstiprināts. Ja nebūtu zīmes, tad varētu bļaustīties par savu labo pusi.
Uzbraukšana uz VEF tilta
... no centra puses.
Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.
Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.
Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.
Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.
Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.
Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.
Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.
Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.