Sveiki, ir domā iegādāties mammai auto, noskatīts ir SEAT IBIZA (kas it kā nāk uz VW polo bāzes), bet nezinu - kādu izvēlēties benzīnu vai dīzeli. Abi 1.4 l, nobraukums vienāds, benzīnnieks 2009.g., dīzelis - 2010.g. Uzzvanīju painteresēties SEAT dīlerim (Autohalle) - viņš teica, ka ar 3-cilindru turbo dīzeļu dzinējiem mēdz būt problēmas, sīkāk neko nepaskaidrojot (piedāvāja iegādāties jaunu ), uzzvanīju Auto-Īle, kas teica, ka Polo dzinējiem, t.i. 1.4tdi 3-cilindrīgajiem, neesot novērotas nekādas problēmas. Ko varat pateikt no Jūsu pieredzes!?
Ozz rakstīja: man bija diizelvolvo 940 ar R6 fofaagena biideli, ieliku termostatu kurš paredzeets ziemeļvalstiim (skantech taadu piedaavaa) un saaka man puust siltu jau peec 5 minuuteem...
Savējam termostatu mainījis neesmu, bet laikam jau ir vien ziemeļnieks kopš dzimšanas. Kad pirmajā ziemā saskāros ar relatīvi vājo sildīšanu, pirmā doma bija tieši par šo - un nekā. Lielais apkures loks absolūti ledains, bet siltums tik un tā ir tik, cik ir.
'jaunie' -tiešās iesmidzes , pumpjasprauslu degvielsliežu un , jupisviņuzinvēlkādi brīnumi , bez papildsildīšanas , paši nesilst neuxja
Katrs ražotājs ar to cīnās kā nu grib
TDIgolpam bij 3 elektrosildsveces dzeses sistēmā ,dti xreno ar tas pac abas grabažas ,uz vietas stāvot , neuxja fiksi nesila , bet gaitā bij gana ātri piesildāmi +- 1km un bij 'karsti'
taxšto , ja kāds ziemā salst nost , tas nau konstruktīvs defekc , bet gan 'dabīgs' nolietojums kuru var ārstēt 2ejādi -pa dārgo un pa lēto piem. Golpam tās tosolsveces bij jāpasūta(kautkas ap l spacmit/gab) (ne nax uj ,bet jāpasūta ) kangai bij viss mezgls (ap ls100) jāmaina utt . Bēēt , abiem tika piemeklētas ,līdzīgu izmēru, NGK kvēlsveces
TDIOTS rakstīja: 'jaunie' -tiešās iesmidzes , pumpjasprauslu degvielsliežu un , jupisviņuzinvēlkādi brīnumi , bez papildsildīšanas , paši nesilst neuxja
Katrs ražotājs ar to cīnās kā nu grib
TDIgolpam bij 3 elektrosildsveces dzeses sistēmā ,dti xreno ar tas pac abas grabažas ,uz vietas stāvot , neuxja fiksi nesila , bet gaitā bij gana ātri piesildāmi +- 1km un bij 'karsti'
taxšto , ja kāds ziemā salst nost , tas nau konstruktīvs defekc , bet gan 'dabīgs' nolietojums kuru var ārstēt 2ejādi -pa dārgo un pa lēto piem. Golpam tās tosolsveces bij jāpasūta(kautkas ap l spacmit/gab) (ne nax uj ,bet jāpasūta ) kangai bij viss mezgls (ap ls100) jāmaina utt . Bēēt , abiem tika piemeklētas ,līdzīgu izmēru, NGK kvēlsveces
un ar bij/ir labi diezgan
Ops.. pat nezināju par sildsvecēm dzeses sistēmā .
Ja te kāds zinātu kaut elementārā līmenī dīzeļa darbības principu un būtību, tad nepļurinātu visādas muļķības par siltumu un termostatu maiņām. Tur vispār nav nekā kopīga - siltums dīzelī ziemā rodas tikai pie slodzes. Nav slodzes - nav siltuma.
i_edgars rakstīja: Ja te kāds zinātu kaut elementārā līmenī dīzeļa darbības principu un būtību, tad nepļurinātu visādas muļķības par siltumu un termostatu maiņām. Tur vispār nav nekā kopīga - siltums dīzelī ziemā rodas tikai pie slodzes. Nav slodzes - nav siltuma.
Ja pareizi atceros tad Tev ir skorpis tikai nepamanīju ..dīzelis vai benzīns .
i_edgars rakstīja: Ja te kāds zinātu kaut elementārā līmenī dīzeļa darbības principu un būtību, tad nepļurinātu visādas muļķības par siltumu un termostatu maiņām. Tur vispār nav nekā kopīga - siltums dīzelī ziemā rodas tikai pie slodzes. Nav slodzes - nav siltuma.
tas ka tu zini tos' elementāros principus ' , nenozīmē to ,ka daudzi citi ,šī dinamiskā fortāla , apviesotāji , nezin ko stipri vairāk par 'elementārajiem principiem ' .
TDIOTS pēc gudrās spriedelēšanas ap aukstu dīzeļauto salonu un "ziemeļu" varianta termostatu izskatās, ka augstākais ko zina ir 2 X 2, i ta droši ka ne visi.
"ziemeļu" varianta termostats ir kārtējais treknais batons ko targaši sprauž vientiešu austiņās.
i_edgars rakstīja: TDIOTS pēc gudrās spriedelēšanas ap aukstu dīzeļauto salonu un "ziemeļu" varianta termostatu izskatās, ka augstākais ko zina ir 2 X 2, i ta droši ka ne visi.
"ziemeļu" varianta termostats ir kārtējais treknais batons ko targaši sprauž vientiešu austiņās.
To, ka 1,4 TDI rullee, liekas, saprot visi... Taapeec gaidaam un ceram uz riitvakaru, lai Saeimas deputaati nokljuutu bezdarbniekos un izjustu, ko tas noziimee!
VWfans rakstīja: To, ka 1,4 TDI rullee, liekas, saprot visi... Taapeec gaidaam un ceram uz riitvakaru, lai Saeimas deputaati nokljuutu bezdarbniekos un izjustu, ko tas noziimee!
Tu tokš esi jau gana liels onkuls , bet tici anekdotei-exdeputāc bezdarbnieks ?!
Termostati ir nopērkami ar dažādām atvēršanās temperatūrām vienam un tam pašam modelim. Tagad izskaidro tā elementāri kāpēc tā? Arī akumulatoriem skābes blīvums atšķiras Z vai D variantā ko tā?
Kanibaals, termostats ar palielinātu atvēršanās temperatūru, it sevišķi dīzelim nepaaugstina tā uzsilšanas ātrumu! Dīzeli pie -20 bez slodzes var darbināt kaut mēnesi, bet šis tā arī nesasniegs darba temperatūru. Ne ar kādu termostatu, nedz arī bez tā.
i_edgars rakstīja: Kanibaals, termostats ar palielinātu atvēršanās temperatūru, it sevišķi dīzelim nepaaugstina tā uzsilšanas ātrumu! Dīzeli pie -20 bez slodzes var darbināt kaut mēnesi, bet šis tā arī nesasniegs darba temperatūru. Ne ar kādu termostatu, nedz arī bez tā.
1.4tdi - 3 cilindri - ņem, neņemt!?
Sveiki, ir domā iegādāties mammai auto, noskatīts ir SEAT IBIZA (kas it kā nāk uz VW polo bāzes), bet nezinu - kādu izvēlēties benzīnu vai dīzeli. Abi 1.4 l, nobraukums vienāds, benzīnnieks 2009.g., dīzelis - 2010.g. Uzzvanīju painteresēties SEAT dīlerim (Autohalle) - viņš teica, ka ar 3-cilindru turbo dīzeļu dzinējiem mēdz būt problēmas, sīkāk neko nepaskaidrojot (piedāvāja iegādāties jaunu ), uzzvanīju Auto-Īle, kas teica, ka Polo dzinējiem, t.i. 1.4tdi 3-cilindrīgajiem, neesot novērotas nekādas problēmas. Ko varat pateikt no Jūsu pieredzes!?