1.4tdi - 3 cilindri - ņem, neņemt!?

donis7 Reģ.: 22.03.2009

Sveiki, ir domā iegādāties mammai auto, noskatīts ir SEAT IBIZA (kas it kā nāk uz VW polo bāzes), bet nezinu - kādu izvēlēties benzīnu vai dīzeli. Abi 1.4 l, nobraukums vienāds, benzīnnieks 2009.g., dīzelis - 2010.g. Uzzvanīju painteresēties SEAT dīlerim (Autohalle) - viņš teica, ka ar 3-cilindru turbo dīzeļu dzinējiem mēdz būt problēmas, sīkāk neko nepaskaidrojot (piedāvāja iegādāties jaunu ), uzzvanīju Auto-Īle, kas teica, ka Polo dzinējiem, t.i. 1.4tdi 3-cilindrīgajiem, neesot novērotas nekādas problēmas. Ko varat pateikt no Jūsu pieredzes!?

 
1 2 3 4 5 6 7
brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Ja tas 24tkm noskrējiens ir oriģinālais, tad tam motorītim vēl iet un iet

šaubu nav....tikai pērkot jāpalūdz lai iepriekšējais saimnieks izstāsta ticamu sāgu par tik laba auto pārdošanas iemesliem.

Daudz labus auto pārdod "в связи с отъездом"!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Smieklīgākais pie mums LV (post Soviet Union valstīs patiesībā) ir tas, ka visa Eiropa ar tādiem un līdzīgiem autiņiem brauc, bet mums neder Pie tam tādus braucamos pērk valstīs, kur ir ceļi, pa kuriem legāli atļauts braukt daudz ātrāk nekā pie mums.

Ja tas 24tkm noskrējiens ir oriģinālais, tad tam motorītim vēl iet un iet Es gan ņemtu ļoti pārbaudītu vērtību - 1,9TDi (gan 100% nezinu, vai pašiem pēdējiem VW/AUDI grupas amobīļiem tādus liek). Būs s gan jauda, gan fenomenāla ekonomija. Un tas motors ir nenobraucams.

*******************************************************Perk un veel kaa perk! Piem. USA tadus perk, lai pljautu zaali majaspriekshaa Pa ielaam/celjiem gan brauc ar 4x lielaakiem motoriem, jo tur dzeki ir ``atkodushi`` kas ir kas!

kodēji pļā.... tur beņa galonā maksā lētāk kā te litrā

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu, tik traki nav, litrs sanaak ap 0.48lvl/litraa.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Nu, tik traki nav, litrs sanaak ap 0.48lvl/litraa.

Tik jauki vairs nav-tagad ir ~5$ /galons...Un esot pat naktīs sākuši no bākām sūkt ārā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Nu, tik traki nav, litrs sanaak ap 0.48lvl/litraa.

šodienas cena in los angeles - $3.95 a gallon

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bļē, kā tās cenas ir uzlekušas.... vēl nesen bija 1.5 baksi galonā

ellnino Reģ.: 01.07.2003
0 0 Atbildēt

Nu jau mēnesi ikdienā braucu ar VW polo 05' 1.4 TDI - dienā +- 100 km - Rīga-30km, Pleskavene - 70km (auto pirkts Latvijā jauns - nobraukums 102kkm). Patēriņš ir 5l/100k, nu varbūt ļoti nedaudz zem 5. Jauda pilnīgi pietiek - 80 Zs (sarkanais I), kad iegriešas T patīkams rāviens. Gana ērts, salīdzinoši kluss un pret komfortu ar nav pretenziju, ja nu vienīgi nedaudz cietāks varēja būt. Viens mīnuss - dzinējs paskaļš kamēr tiek līdz 70km/h, pa šoseju nav dzirdams. Dienas kārtībā ir uzlikt čipu - vajadzētu saskriet vēl kādiem 25 ponijiem - čipmeistara solījums.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

vnk incanti ka 1.4 dīzelis ēd kā 1.2 FSI.

es tad ņemu benzīnu-neesmu par skaļumu sūdzējies.

ellnino Reģ.: 01.07.2003
0 0 Atbildēt

1.2 Benzīns ēdīs vairāk kā 1.4 dīzelis, arī jauda 1.2 mazāka.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

donis7 rakstīja:

Dienā viņa nobrauc ap 60km (30km katrā virzienā)

Tad ņem dīzelis pa 30 km paspēs uzsilt pat ja āra gaiss ir - 30.

kasinsh79,

Ar labiem ceļiem un atļautajiem ātrumiem bez ierobežojuma jebkuru dīzeli uzsildīs un kvēpus padzenās, bet ar Latvijas ceļu pārpalikumiem, kur drīz 1. robā tikai varēs braukt nevienu dīzeli nevarēsi uzkarsēt, ja nu vienīgi karstā vasarā!

Mans rav 4 2,2 D ja nieslēdz HETER pat pie maziem plusiem 14 km garumā pilnībā neuzsilst .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Šā gada februārī ( liels sals ) drusku sanāca ar 6 golf 1,4 benzīnu pabraukt , man ēda 6.3 . Man maz pilsēta .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Domāju dīzeļ mazmotoriem nemaz sildītāju neliek standartā ja vien klients nepasūta . Ņemot vērā , ka pērkot mazo auto jau taupa tad nezvai papildus tērēs kaut kur ap 1000 LS priekš sildītāja .

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ellnino rakstīja: Nu jau mēnesi ikdienā braucu ar VW polo 05' 1.4 TDI - dienā +- 100 km - Rīga-30km, Pleskavene - 70km (auto pirkts Latvijā jauns - nobraukums 102kkm). Patēriņš ir 5l/100k, nu varbūt ļoti nedaudz zem 5. Jauda pilnīgi pietiek - 80 Zs (sarkanais I), kad iegriešas T patīkams rāviens. Gana ērts, salīdzinoši kluss un pret komfortu ar nav pretenziju, ja nu vienīgi nedaudz cietāks varēja būt. Viens mīnuss - dzinējs paskaļš kamēr tiek līdz 70km/h, pa šoseju nav dzirdams. Dienas kārtībā ir uzlikt čipu - vajadzētu saskriet vēl kādiem 25 ponijiem - čipmeistara solījums.

ja jau tev tāpat jāgaida kamēr turbīna iegriežas, tad tev čips nav vajadzīgs.... tam motoram tāpat pietiek degvielas....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

i_edgars rakstīja:

donis7 rakstīja:

Dienā viņa nobrauc ap 60km (30km katrā virzienā)

Tad ņem dīzelis pa 30 km paspēs uzsilt pat ja āra gaiss ir - 30.

kasinsh79,

Ar labiem ceļiem un atļautajiem ātrumiem bez ierobežojuma jebkuru dīzeli uzsildīs un kvēpus padzenās, bet ar Latvijas ceļu pārpalikumiem, kur drīz 1. robā tikai varēs braukt nevienu dīzeli nevarēsi uzkarsēt, ja nu vienīgi karstā vasarā!

Mans rav 4 2,2 D ja nieslēdz HETER pat pie maziem plusiem 14 km garumā pilnībā neuzsilst .

Mans 3.0 jau pie -10 ziemā īsajos pārbraucienos liek aizdomāties par autonomo apsildi. Pie -20 šosejā darba temperatūru sasniedz pēc 20+ kilometriem. Tas ir neizbēgams moderno dīzeļu blakusefekts - no degvielas var izdabūt ārā tieši tik enerģiju, cik tajā ir. Attiecīgi visa ekonomija pamatojas tikai un vienīgi uz siltumā iztērētās enerģijas daļas samazināšanu.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Luuk, mans pavecais US cars, jau dod araa karstu gaisu, jo apmeeram peec paaris km nobraukshanas. Jociigi tie jaunie auto, uztaisa tik energoefektiivu, ka , lai nenosaltu jaliek atsevishtja apsilde Viss ekonomija veejaa!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Un kāpēc vējā? Vajag vēl efektīvi nosiltinātu salonu! Jācīnas ar iemeslu, nevis sekām!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Vajag vēl efektīvi nosiltinātu salonu!

Tātad - fufaiku mugurā un velteņus kājās.

Lēti un labi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Un kāpēc vējā? Vajag vēl efektīvi nosiltinātu salonu! Jācīnas ar iemeslu, nevis sekām!

paroc sarkanbaltsarkanā īstenā latviešu vate dara brīnumus

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu tik efektīvi jau arī tie dīzeļi nav, ka nebūtu lieka siltuma. Drīzāk dzesēšanas sistēma neriktīga vai salona radiators smieklīgs. Ziemā termostats jāpamaina uz karstāku.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Vai nebija dīzelim efektivitāte kaut kur uz 50%? Tad jau puse siltuma paliek pāri!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu tik efektīvi jau arī tie dīzeļi nav, ka nebūtu lieka siltuma. Drīzāk dzesēšanas sistēma neriktīga vai salona radiators smieklīgs. Ziemā termostats jāpamaina uz karstāku.

Ir jau lieks... tikai par maz. Ko dos termostata maiņa, ja tas ziemā vispār vaļā neveras?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Vai nebija dīzelim efektivitāte kaut kur uz 50%? Tad jau puse siltuma paliek pāri!

Nu tik daudz vēl nebūs - bet benzīnam efektivitāte ir ~20%, dīzeļiem ~40%. Attiecīgi pie vienādas jaudas benzīnniekam "paliek pāri" vairāk kā 2x lielāks siltuma daudzums. Tajā pat laikā dīzelim ir neizbēgami karstākas izplūdes gāzes, līdz ar to vēl samazinās "savācamā" siltuma daudzums. Te gan var domāt par kautkādu risinājumu no ziemeļpuses karjermašīnām - kam izplūdes gāzes tiek pūstas caur kravas kastes sienām, lai krava nepiesaltu.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Seene

Nu tik daudz vēl nebūs - bet benzīnam efektivitāte ir ~20%, dīzeļiem ~40%. Attiecīgi pie vienādas jaudas benzīnniekam "paliek pāri" vairāk kā 2x lielāks siltuma daudzums. Tajā pat laikā dīzelim ir neizbēgami karstākas izplūdes gāzes, līdz ar to vēl samazinās "savācamā" siltuma daudzums.

===================

Vispār modernākajiem šodienas benzīna dzinējiem efektivitāte sasniedz ~25%, dīzeļiem 50-55%, BET:

te jau pareizi atzīmēja, ka no degvielas var paņemt tik enerģijas, cik tajā ir , attiecīgo procentu, protams, loģiski,

ka no dzinēja, kurš patērē 4.5-5 ltr/100 , reālais siltuma daudzums būs krietni mazāks, kā no dzinēja ar patēriņu,

teiksim 7 ltr/100. Bez tam jau labu laiku autoražotāji

aizraujas ar ļoti maza tilpuma dzesēšanas sistēmām, attiecīgi ar mazu t.s. siltuma inerci. Viss tas kopā arī

"saldē" nost supermoderno autovadītājus un pasažierus.

Tā teikt, kokam ir vismaz divi gali Ir manīti auto, kuriem no pečkas radiatora iznākošā truba ir naturāli

auksta, tātad arī radiators acīmredzami nav karsts visā virsmā. Savukārt dzinēja radiatoram ienākošā truba ir auksta, tātad darbojas tikai mazais loks. Kopumā sanāk dzinēja "p..ana", jo tas nekad nesasniedz normālu darba temperatūru ...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

rudens68 rakstīja:

i_edgars rakstīja:

donis7 rakstīja:

Dienā viņa nobrauc ap 60km (30km katrā virzienā)

Tad ņem dīzelis pa 30 km paspēs uzsilt pat ja āra gaiss ir - 30.

kasinsh79,

Ar labiem ceļiem un atļautajiem ātrumiem bez ierobežojuma jebkuru dīzeli uzsildīs un kvēpus padzenās, bet ar Latvijas ceļu pārpalikumiem, kur drīz 1. robā tikai varēs braukt nevienu dīzeli nevarēsi uzkarsēt, ja nu vienīgi karstā vasarā!

Mans rav 4 2,2 D ja nieslēdz HETER pat pie maziem plusiem 14 km garumā pilnībā neuzsilst .

Mans 3.0 jau pie -10 ziemā īsajos pārbraucienos liek aizdomāties par autonomo apsildi. Pie -20 šosejā darba temperatūru sasniedz pēc 20+ kilometriem. Tas ir neizbēgams moderno dīzeļu blakusefekts - no degvielas var izdabūt ārā tieši tik enerģiju, cik tajā ir. Attiecīgi visa ekonomija pamatojas tikai un vienīgi uz siltumā iztērētās enerģijas daļas samazināšanu.

Ne tikai jauni dīzeļi nesilst ...visi nesilst . Silst tikai ar papildus krāsniņām . Divi draugi vecu dīzeļ BMW īpašnieki saka ,ka silst labi un krāsniņa nav , varbūt viņi nemāk to atrast vai nemaz nemeklēja .2007 gadā man bija 10 gadīgs( nu vecs dīzels ) 1,9 TDIi sharan , pirms viņš pilnīgi un galīgi saplīsa , paspēja pieredzēt ap 0 grāus minimālus mīnusus ( iespējams pat mīnusus vēl neredzēja ) nu absolūti nebaudāms auto ,nesila nemaz . Viņam bij nobrukusi autonomā krāsniņa . .

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

man bija diizelvolvo 940 ar R6 fofaagena biideli, ieliku termostatu kurš paredzeets ziemeļvalstiim (skantech taadu piedaavaa) un saaka man puust siltu jau peec 5 minuuteem...

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti