Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)
Hreņiem, kuriem vēl nav kommonreils, varbūt nevajag, "ai tas tak hrenis", audī stiliņā kā reiz lielākie traktoru fani uzsver to, ka siksnu maiņu bez sekojošas piespraušanas pie kompja dara tikai pokujisti.
Chankaishi rakstīja: Cik noveerots, shitie augjiki visi kuup, taa kaa starp saviem sugas braaljiem jau iipashi neizcelies! Ja diizes un turbiina daudz-maz kaartiibaa, iesaku kaut kaadu tiiroshu degvielas piedevu, sliktaak nebuus, bet krietni leetaak par turzinju ar smiltiim noteikti!)
Bet ko tu gribi - baltijas mīzeļdegviela komplektā ar wannabegonščega komplektu - sprauslas, čipsis, ļurbīna lai varētu citiem parādīt ka var rupji sipt sani ar zagtu mīzeļdegvielu un klabošu, kūpošu traķi un pat paiet kādam garām
Atceros kā vienā ārzemju forumā viens soms, kuram ir B2 A80q ar 1.9 klabekli, kas uztaisīts uz 350 nm, uzrakstīja ka viņš nesaprot to, kā kvēpiem var būt kaut kāds sakars ar jaudu Latvijā tikmēr traktoristu populārais sauklis skan "Jo spēks slēpjas kvēpos!"...
i_edgars rakstīja: Vecam motoram no izdilima samazinās gaisa ieplūde cilindros, bet dīzeli iesmidzina tik pat, jeb vairāk kā nepieciešams tam gaisa daudzumam... un kūp.
a vot šitais man laupa nakstsmieru.... iisti nesaprotu par ko ir runa
i_edgars rakstīja: Vecam motoram no izdilima samazinās gaisa ieplūde cilindros, bet dīzeli iesmidzina tik pat, jeb vairāk kā nepieciešams tam gaisa daudzumam... un kūp.
a vot šitais man laupa nakstsmieru.... iisti nesaprotu par ko ir runa
Parasti izdilušam motoram ir mazāka berze un tas iet labāk. Bet nu skorpjiem jau viss ir savādāk... nez kā tam silikona skorpim iet ar tiem dūmiem...
i_edgars rakstīja: Vecam motoram no izdilima samazinās gaisa ieplūde cilindros, bet dīzeli iesmidzina tik pat, jeb vairāk kā nepieciešams tam gaisa daudzumam... un kūp.
a vot šitais man laupa nakstsmieru.... iisti nesaprotu par ko ir runa
tad jau sūkņa padeves caurule arī izdilst, paliek resnķa un tek vairāk pa to. kompis jāpārkalibrē. bet tur ar visādi rezistori un traņi ar padilušām pnp pārejām ... karoč pzdec.
Kā zināms, ar laiku vados cirkulējošais elektronu mākonis kļūst liesāks, tas arī viens no iemesliem neadekvātai motora vadībai un jaudas zudumam. Jāmaina vadi!
aizvermuti rakstīja: Kā zināms, ar laiku vados cirkulējošais elektronu mākonis kļūst liesāks, tas arī viens no iemesliem neadekvātai motora vadībai un jaudas zudumam. Jāmaina vadi!
Kāds mākonis? Kā var vados iedabūt mākoni?
Ja iedabūsi mākoni vadā – tad pretestību izspiedīsi ārā un būs iksviņuzina kāds oksīds…
Slinkais rakstīja: nu man domaat ka kopaa ar pashu matoru, izdilst arii plunzheris suknii. liidz ar to degvielas-gaisa attieciibai ir ceriiba palikt nemainitai
kvēpst kā maita :(
Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)