Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)
Cik noveerots, shitie augjiki visi kuup, taa kaa starp saviem sugas braaljiem jau iipashi neizcelies! Ja diizes un turbiina daudz-maz kaartiibaa, iesaku kaut kaadu tiiroshu degvielas piedevu, sliktaak nebuus, bet krietni leetaak par turzinju ar smiltiim noteikti!)
melldūmainībai , ja sūknis ir lapps un lappi noregulēc , ,visbiežāk ira treji iemēsli - sprauslas miež ne smidzina , turbīnas mezglis iet pa skuju taku , waj gaisa massas mērītājs ir jau izbeidzies . Bēē , ja patēriņš un jauda itkā nau mazumā gājusi , pastāw arī piekwēpuša izpūtēja iespēja - paprovē izskalot ar dārza šļauku -mošš palīdz
Slinkais rakstīja: jaa, un vel. nafig jamazina padeve? vinja pati no sevis nepalielinas. melns duums ir gaisa trukums. un kompressiju meriisim kad buus probleemas ar startu, ne agraak.
Būtu labi ja kaut drusku padomātu arī!
Vecam motoram no izdilima samazinās gaisa ieplūde cilindros, bet dīzeli iesmidzina tik pat, jeb vairāk kā nepieciešams tam gaisa daudzumam... un kūp.
Biomēslu var liet tikai tādam dīzelim kurš ir pielāgots tā lietošanai. Nepielāgotam pat 20 km ar to nobraukt var izrādīties liktenīgi. Pēc kā remontos atdosi virs 450 Ls... vai ir vērts?
Kā sastāv ar vakuuma caurulītēm kas savieno vārstu kas regulē turbīnas spiedienu un EGR? Sevišķi tieši vakuuma, kas iet no vārsta uz cauruli kas savieno vakuuma sūkni ar bremžu pastiprinātāju. Ja nepareizi darbojas tas vārsts, kūp pabriesmīgi, nepareizi darbojas gan turbīna gan EGR. Varbūt arī variants, vismaz pirms tā smilšu maisa un striķa.... turbospiediens? Nav piecepies vai izdedzis pats vārsts turbīnā ka nemaz neregulējas ?
Biomēslu var liet tikai tādam dīzelim kurš ir pielāgots tā lietošanai. Nepielāgotam pat 20 km ar to nobraukt var izrādīties liktenīgi. Pēc kā remontos atdosi virs 450 Ls... vai ir vērts?
kvēpst kā maita :(
Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)