briinas kaa tadi beeni. stukjee tik atpakalj to katalizatoru. bet taa nekad nesasniegsi izmeshu normas. no 2001 gada razhotiem, tas dargais maitas gabals ir obligaats. trubas vareeja metinaat vietaa tikai lidz tam gadam.
briinas kaa tadi beeni. stukjee tik atpakalj to katalizatoru. bet taa nekad nesasniegsi izmeshu normas. no 2001 gada razhotiem, tas dargais maitas gabals ir obligaats. trubas vareeja metinaat vietaa tikai lidz tam gadam.
vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam
Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.
ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam
Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.
Vai tad tā drīkst darīt?
ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam
Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.
Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam
Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.
Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.
ir, ir lambda - kā iepriekš teikts; lambdas rādījumi pie abiem režīmiem bija 1,00.
tās ir drusku dažādas lambdas
smart235 rakstīja:
ir, ir lambda - kā iepriekš teikts; lambdas rādījumi pie abiem režīmiem bija 1,00.
Lambda kā vērtība ir skābekļa daudzums atgāzēs. Tas rādijums, ko redzēji skatē, ir noteikts ar CSDD sensoru, ko tev iebāza izpūtējā. Bet, ja reiz ir bijis katalizators, arī pašam auto vajadzētu būt sensoram. Un tas arī varētu būt pie vainas - kā nekā vecums jau cienījams. Un ja nav nojūdzies pavisam, tikai dod nedaudz nepareizus datus, ir visas iespējas būt tādai diagnozei, kā tavam auto.
anonimikis rakstīja: tās ir drusku dažādas lambdas
jā, es gribēju teikt - ir zonde
Vēl jau der salīdzināt vai tiešām citus gadus bez katalizatora ir izdevies iekļauties normās. Varbūt tas ir mission impossible.
Bet nu aizbrauc pie dīlera un dabū cedeli, ka auto ir ražots 2000.gadā, jo tā tas visticamāk arī ir. Ja auto būtu jau OBDII diagnostikas sistēma, tad lamda zondes būtu divas - pirms un pēc katalizatora un tik vienkārši likvidēt katalizatoru nebūtu izdevies.
ValdisM rakstīja:
Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana).
Tā tu vari karbūzi regulēt ne inžektorauto, kuriem ir datora vadība. Salīdzināji arī 90gadu auto ar 2000. gada
Vienīgi, kas varētu būt šķērsām ir aizdedze un ko varētu regulēt, tāpēc arī ieteikumi par zobsiksnas pārbaudi. Pie tam aizdedzi arī jāmāk regulēt, ņemot talkā servisa rokasgrāmatu, jo ir auto modeļi, kur aizdedzi koriģē arī vadības bloks. Tēlaini izsakoties, tu skrūvē vienu skrūvi, bet vadības bloks to skrūvē atpakaļ.
Ja nepamanīji tad CO tiek pārsniegts pie paaugstinātiem apgriezieniem, tad lambda zonde vairs nepiedalās degvielas koriģēšanā. Jā tiek piemērots zondes sarēķinātais LTFT koeficients, bet tieši vairs maisījumu nekoriģē, vadības bloks izmanto iebūvētās degvielas tabulas.
Kanibaals rakstīja: Salīdzināji arī 90gadu auto ar 2000. gada
Man '86 gada kadetam bija gan lambda gan multec vadības bloks, un nekādas skrūve neko neregulēja!
Tā ka ValdisM, droši vien, runā par 70.-to - 80.-to tehnoloģijām.
Vēl (lai izietu TA) var provēt šādi - kaut kur neuzkrītošā vietā izpūtēja trubai pievieno caurulīti, kam salonā pieslēdz mazo skābekļa balonu... un viss čiki! CO + O2 -> CO2
var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.
anonimikis rakstīja: var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.
vienkāršāk no salona vadāmu šīberi...
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam
Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.
Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.
kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.
Piem.manai mazdai pēc dzinēja nomaiņas degvielas patēriņš bija tāds, ke nespēju tikl līdz rīgai ar pilnu bāku
Notestēju labdu -strādāja perfekti, iebraucu CO regulācijas servisā, noregulēja tā , ka TA uzrādīja CO 0.18 no pieļauajamajiem 3,0
Yetti rakstīja:
anonimikis rakstīja: var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.
vienkāršāk no salona vadāmu šīberi...
+1
ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam
Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.
Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.
kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.
Piem.manai mazdai pēc dzinēja nomaiņas degvielas patēriņš bija tāds, ke nespēju tikl līdz rīgai ar pilnu bāku
Notestēju labdu -strādāja perfekti, iebraucu CO regulācijas servisā, noregulēja tā , ka TA uzrādīja CO 0.18 no pieļauajamajiem 3,0
kurš bija tas servis - un kad?
Ja atmiņa neviļ, ta mazdas B6 dzinējam tiešām bija skrūves regulēšanai, viena regulēja apgriezienus, pa otru nezinu, nebija nepieciešamība grozīt. Un tām mazdām bija katalizators un lamda zonde.
P.S. Ir bijušas 3x mazdas, izaugu, vairs laikam nebūs, ja nu vienīgi 30% no tirgus cenas maksās.
anonimikis rakstīja: var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.
Bija man kaadreiz vecaa huljiganka ar 2l benziinmotoru - taa neuzkriitoshi bija jaatvieno viena gumijas cauruliite uz gaisa kolektora - TA bez probleemaam) tas gan bija 1984.gada autinjsh.
recluse rakstīja: Ja atmiņa neviļ, ta mazdas B6 dzinējam tiešām bija skrūves regulēšanai, viena regulēja apgriezienus, pa otru nezinu, nebija nepieciešamība grozīt. Un tām mazdām bija katalizators un lamda zonde.
P.S. Ir bijušas 3x mazdas, izaugu, vairs laikam nebūs, ja nu vienīgi 30% no tirgus cenas maksās.
jā, tieši tā.
Arī manai mazdai ir zonde, katalizators, un divas regulēšanas skrūves (viena regulē apgriezienus pie ieplūdes, otra pie MAF sensora regulē gaisa plūsmu.
Tā kā autoram ieteiktu apjautāties kādā CO regulēšanas servisā vai šie var kaut ko palīdzēt viņa auto un tad jau redzēs.
P.S. Sharashkinam - visi auto navopel kadeti
Derēs jabkurš CO regulēšanas kantoris, un vislabāk tas pie TA stacijas Antenas ielā
smart235
Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?
---------------------
Izklausīšos dumji, BET: autoindustrijā modeļu gads
mainās SEPTEMBRĪ! To nu servisniekiem būtu
jāzin ... Citādi viņi nav neko vērt!
smart235
Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?
---------------------
Izklausīšos dumji, BET: autoindustrijā modeļu gads
mainās SEPTEMBRĪ! To nu servisniekiem būtu
jāzin ... Citādi viņi nav neko vērt!
Crankshaft rakstīja: smart235
Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?
---------------------
Izklausīšos dumji, BET: autoindustrijā modeļu gads
mainās SEPTEMBRĪ! To nu servisniekiem būtu
jāzin ... Citādi viņi nav neko vērt!
servisiem šajā gadījumā te nav sakara, bet gan csdd - apsties šo:www.csdd.lv/...
ValdisM rakstīja:
kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.
Izlasi ko pats uzrakstīji. Regulēt tu vari, bet tas efekts ir īslaicīgs, jo kā pats raksti lambda veic papildus korekciju. Korekcija ir gan uz augšu, gan uz leju tā kā viss pēc pāris braucieniem būs atpakaļ kā bija. Visticamāk tev mērīja CO novēršot kādu citu defetu.
Regulēt var brīvgaitas apgriezienus tas arī viss. Jaunajiem auto pat to vairs mehāniski nevar izdarīt.
Ā, starp citu autoram papildjautājums drosele noslēdzas pilnībā? Pavelkot uz sevi gāzes pedāli apgriezieni neizmainās?
TA