Jaunie CSN

aansis Reģ.: 23.11.2012
 
1 2 3
aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Velosipeedi, gaajeeji - tie taa pat neko nenjems pieree, tas tik taa, smukumam! Gan izlasiiju vienu dikti biistamu iespeeju - driikst apdziit krustojumaa, ja brauc pa galveno celju. To nu gan nevajadzeetu atljaut!

Šis punkts gan nebūt nav jauns un ir nepieciešams - LVC jau cenšas uzlabot situāciju un ierobežo jaunu pieslēgumu veidošanu maģistrālajiem ceļiem, tomēr tas nespēj mainīt situāciju, ka vēsturiski mūs ceļi ir nodrošināti ar ļoti daudziem krustojumiem, kā rezultātā bez šāda punkta varētu uzskatīt, ka apdzīšana vispār ir aizliegta.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vajadzētu beidzot sakārtot to joslu jautājumu - pirmkārt, aizliegt apsteigt pa labo pusi, otrkārt, nepamatoti braukt pa kreiso joslu, ja labā ir brīva, kā arī izdarīt grozījumus APK, kas pareidz reālu naudas sodu par šādu pārkāpumu. Un pēc tam vēl uztaisīt smuku reidu uz Jūrmalas, Siguldas u.c. ceļiem...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ja labā brīva, un viens brauc pa kreiso - kādu apdraudējumu viņš rada citiem (neesošajiem) satiksmes dalībniekiem? Nekādu. tad par ko bezjēdzīgs sods?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ja labā brīva, un viens brauc pa kreiso - kādu apdraudējumu viņš rada citiem (neesošajiem) satiksmes dalībniekiem? Nekādu. tad par ko bezjēdzīgs sods?

Arī esi no tiem?

Un kā tev šķiet, kāpēc vairumā Eiropas valstu (ja ne visās) apsteigšana pa labo pusi ir aizliegta? Cik zinu, arī pilsētās?

piradzinsh Reģ.: 11.04.2014
0 0 Atbildēt

Vispār jau pie mums , ja visi ievērotu CSN tad apsteikšana pa labo pusi nebūtu iespējama(ir aizliegta), tas ir ārpus apdzīvotām vietām..

CSN 98.127

piradzinsh Reģ.: 11.04.2014
0 0 Atbildēt

Kā arī par jauniem noteikumiem, ar tiem velosipēdistiem ar kreiso pagriezienu no kreisā malējā stāvokļa ir parakstīts nāves priedums.. vai tik nesanāks tā ka automātiski uz viņiem neatieksies 4.6.10 CSN punkts???

Stadamies priekšā kas notiks krustojumos, nerunājot par ārpus apdzīvotām vietām braucot uz 90km/h pēkšņi kāds ar riteni radīsies ceļa vidū veicot šādu manevru un vel nedod dievs būs pretim braucošais????

Kā arī salīdzinot ar Eiropas pieredzi, tur nemaz tā nevien neslāj pa braucomo daļu un riteņ braucēji nebūt nevar pārvietoties pa visiem kategorījas ceļiem...

Merķtiecīgi tiek pildīta noziedzīga politika, nevaru nepiekrist Vernonam....

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

anonimikis rakstīja: ja labā brīva, un viens brauc pa kreiso - kādu apdraudējumu viņš rada citiem (neesošajiem) satiksmes dalībniekiem? Nekādu. tad par ko bezjēdzīgs sods?

Arī esi no tiem?

Un kā tev šķiet, kāpēc vairumā Eiropas valstu (ja ne visās) apsteigšana pa labo pusi ir aizliegta? Cik zinu, arī pilsētās?

Vajadzētu pirms tam panākt to, ka uz tās pašas Siguldas šosejas visās joslās ir puslīdz normāls asfalts, nevis tā kā tagad - vienā bišķi mazāk sūdīgs kā pārējās. Loģiski, ka neviens īpaši nevēlas lieki kratīties un lauzt auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja:

GB12 rakstīja:

anonimikis rakstīja: ja labā brīva, un viens brauc pa kreiso - kādu apdraudējumu viņš rada citiem (neesošajiem) satiksmes dalībniekiem? Nekādu. tad par ko bezjēdzīgs sods?

Arī esi no tiem?

Un kā tev šķiet, kāpēc vairumā Eiropas valstu (ja ne visās) apsteigšana pa labo pusi ir aizliegta? Cik zinu, arī pilsētās?

Vajadzētu pirms tam panākt to, ka uz tās pašas Siguldas šosejas visās joslās ir puslīdz normāls asfalts, nevis tā kā tagad - vienā bišķi mazāk sūdīgs kā pārējās. Loģiski, ka neviens īpaši nevēlas lieki kratīties un lauzt auto.

Pēc šādas loģikas jau vispār, pirms ievērot, teiksim, ātruma ierobežojumus, jāpanāk, lai sakārto ceļus. Jo, piemēram, posmā Talsi-Roja ceļš ir vienās bedrēs un lāp'ījumos. Un vismazāka kratīšanās un laušana sanāk, lidojot tām pāri ar 140-150...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Vajadzētu beidzot sakārtot to joslu jautājumu - pirmkārt, aizliegt apsteigt pa labo pusi, otrkārt, nepamatoti braukt pa kreiso joslu, ja labā ir brīva, kā arī izdarīt grozījumus APK, kas pareidz reālu naudas sodu par šādu pārkāpumu. Un pēc tam vēl uztaisīt smuku reidu uz Jūrmalas, Siguldas u.c. ceļiem...

Ar netrafarētu policijas auto pa labo pusi garām un tad aizmugurējā stiklā parādās uzraksts "lūdzu sekojiet" un tālāk iestājas "maksas pasākums"! Atcerēsies visu atlikušo dzīvi, ka priekšā braucošam jākontrolē sava auto aizmugure!

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

piradzinsh rakstīja: Kā arī par jauniem noteikumiem, ar tiem velosipēdistiem ar kreiso pagriezienu no kreisā malējā stāvokļa ir parakstīts nāves priedums.. vai tik nesanāks tā ka automātiski uz viņiem neatieksies 4.6.10 CSN punkts???

Stadamies priekšā kas notiks krustojumos, nerunājot par ārpus apdzīvotām vietām braucot uz 90km/h pēkšņi kāds ar riteni radīsies ceļa vidū veicot šādu manevru un vel nedod dievs būs pretim braucošais????

Kā arī salīdzinot ar Eiropas pieredzi, tur nemaz tā nevien neslāj pa braucomo daļu un riteņ braucēji nebūt nevar pārvietoties pa visiem kategorījas ceļiem...

Merķtiecīgi tiek pildīta noziedzīga politika, nevaru nepiekrist Vernonam....

Izlasi likuma projektu. Attieksies tikai uz apdzīvotām vietām.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Nu es pat civilizētās valstīts (Nīderlande un UK) no ceļa vidus pa kreisi ar velosipēdu griežos tikai uz ielām ar zemu satiksmes intensitāti. Latvijā es neriskētu vispār.

Un velosipēdiem pārvietoties pa ietvi būtu jāaizliedz. Tas apdraud gan pašus velosipēdistus (auto kas brauc ārā no vārtrūmēm, auto kas nogriežas, nepārtrauktā apstāšanās pirms krustojumiem), gan gājējus.

Un būtu jāatļauj ve lobraucējam atrasties joslas vidū, ja ceļa platums neļauj automobīlim veikt apsteigšanu ar drošu intervālu. Patreizējā norma "pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai", liek auto vadītājiem domāt, ka velosipēdistam pietiek ar 20 cm platu bedrainu un ar sitkliem pilnu ceļa nomali.

piradzinsh Reģ.: 11.04.2014
0 0 Atbildēt

Labi attieksies uz apdzīvotu vietu, bet Rīga šitas princips nestrādās, viņi apdraudēs sevi un citus un bojā braucēji velisopēdisti palielināsies, kā arī satiksmes plūsma samazināsies...

Pēc šiem likum grozījumiem velisopēdisti reāli sačakarēs satikmi, tiesības zinās, bet par pienākumiem būs aizmirsuši...

Kā ar ieskrējiena joslām un bremzēšanas joslām ,kad tās sāks būvēt????

Atstarojošās vestes ir vienīgais sakarīgais priekšlikums!!!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Vernons rakstīja:

GB12 rakstīja: Vajadzētu beidzot sakārtot to joslu jautājumu - pirmkārt, aizliegt apsteigt pa labo pusi, otrkārt, nepamatoti braukt pa kreiso joslu, ja labā ir brīva, kā arī izdarīt grozījumus APK, kas pareidz reālu naudas sodu par šādu pārkāpumu. Un pēc tam vēl uztaisīt smuku reidu uz Jūrmalas, Siguldas u.c. ceļiem...

Ar netrafarētu policijas auto pa labo pusi garām un tad aizmugurējā stiklā parādās uzraksts "lūdzu sekojiet" un tālāk iestājas "maksas pasākums"! Atcerēsies visu atlikušo dzīvi, ka priekšā braucošam jākontrolē sava auto aizmugure!

Pašreizējā piedāvātajā redakcijā gan joprojām ir spēkā nevis aizliegums, bet pat prasība apsteigt pa labo pusi, ja tas ir iespējams.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Vispār jau velosipēdistam uz ielas, ceļa ar intensīvu satiksmi būtu jabūt tikai vienai privilēgijai - tiesībām palikt dzīvam! Un nogruzīt ar realiem pienākumiem, lai šīs savas tiesības varētu īstenot. Un nepiesaukt, lūdzu, t.s. civilizētās rietumzemes - tur ir pietiekoši reālu veloceliņu, uz ielām ārpus veloceliņiem visi velobraucēji kopējā satiksmē ir maksimali disciplinēti. Mums lidz vinu situacijai vēl tērēt un tērēt gan savu, gan Eiropas naudiņu.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Pilnīgi garām tev ir lietu uztvere. Veloceliņi Nīderlandē, Dānijā un Vācijā neradās paši no sevis. No sākuma bija velosipēdisti un tikai tad infrastruktūra. Un ar šādu negatīvu attieksmi kā tev, jauni velosipēdisti neradīsies. Ko nozīmē tiesības palikt dzīvam? Tavuprāt ir normāli ja velosipēdistu garāmbraucošs auto iespiež apmalē? Iedzen bedrē vai vienkārši nogriež ceļu?

Jums derētu saprats, ka jo vairāk velosipēdu ielās, jo vairāk vietas paliek priekš auto. Sabiedrība kļūs veselīgāka, kas nozīmē daudz mazāk līdzekļu jāvelta veselības sistēmas uzturēšanai. Tas viss jau sen normālās valstīs ir pierādīts, gan skaitļos, gan praksē.

Un pats galvenais ir gaisa kvalitāte pilsētās. Rīga jau tā netiek galā ar piesārņojumu normām, kas būs pēc 20 gadiem, ja netiks samazināts autotrasnporta apjoms? Londonā un Parīzē jau tagad ir lielas problēmas.

Pašreizējā CSN redakcija un arī jaunie noteikumi vienkārši neveicna velo kultūras rašanos.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: Ko nozīmē tiesības palikt dzīvam? Tavuprāt ir normāli ja velosipēdistu garāmbraucošs auto iespiež apmalē? Iedzen bedrē vai vienkārši nogriež ceļu?

Nu tik traki jau nu nemaz nav.

Jums derētu saprats, ka jo vairāk velosipēdu ielās, jo vairāk vietas paliek priekš auto. Sabiedrība kļūs veselīgāka, kas nozīmē daudz mazāk līdzekļu jāvelta veselības sistēmas uzturēšanai. Tas viss jau sen normālās valstīs ir pierādīts, gan skaitļos, gan praksē.

Mums nav tie platuma grādi, lai varētu ar velo vizināties pa ielām kā Vācijā vai Nīderlandē. Un katrs pats lai domā par savu veselību, "jeb kas tev daļas gar manu apetīti" (c)

Un pats galvenais ir gaisa kvalitāte pilsētās. Rīga jau tā netiek galā ar piesārņojumu normām, kas būs pēc 20 gadiem, ja netiks samazināts autotrasnporta apjoms?

Autoapjoms kopš 2009.gada jau tāpat dabīgā ceļā samazinās. Nav mums fiziski no kurienes te sarasties megakorķiem un piesārņojumam.

Londonā un Parīzē jau tagad ir lielas problēmas.

Tās ir viņu problēmas. Mazāk lai nigerus no āfrikas laiž iekšā.

Pašreizējā CSN redakcija un arī jaunie noteikumi vienkārši neveicna velo kultūras rašanos.

Velokultūra būs tikai tad, kad VISIEM ciskudrillētājiem liks obligāti nokārtot eksāmenu un iegūt velo vadīšanas tiesības kā arī visi velosipēdi tiks reģistrēti CSDD un satiksmē piedalīties atļaus tikai ar numurzīmēm un OCTA. + to visu kontrolēs Policija. Ar attiecīgiem sodamēriem.

Uzskatu, ka visiem satiksmes dalībniekiem ir jābūt līdzvērtīgiem Likuma priekšā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Londonā un Parīzē jau tagad ir lielas problēmas.

Tās ir viņu problēmas. Mazāk lai nigerus no āfrikas laiž iekšā.

Rasists.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vernons rakstīja:

GB12 rakstīja: Vajadzētu beidzot sakārtot to joslu jautājumu - pirmkārt, aizliegt apsteigt pa labo pusi, otrkārt, nepamatoti braukt pa kreiso joslu, ja labā ir brīva, kā arī izdarīt grozījumus APK, kas pareidz reālu naudas sodu par šādu pārkāpumu. Un pēc tam vēl uztaisīt smuku reidu uz Jūrmalas, Siguldas u.c. ceļiem...

Ar netrafarētu policijas auto pa labo pusi garām un tad aizmugurējā stiklā parādās uzraksts "lūdzu sekojiet" un tālāk iestājas "maksas pasākums"! Atcerēsies visu atlikušo dzīvi, ka priekšā braucošam jākontrolē sava auto aizmugure!

+10000000

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Nu tik traki jau nu nemaz nav.

Ieteiktu vienreiz paņemt to ciskudrilli un pamēģināt izbraukt pa Rīgu. Godīgi ievērojot visus noteikumus un visu pārējo. Un tikai tad komentēt.

Es esmu pa Rīgu braucis 3-4 gadus (sen kad vēl students biju), Itālijā, Nīderlandē, Vācijā un UK. Ar auto arī braucu daudz (20-30k gadā).

Un apgalvoju to 100%, autovadītāji pārkāpj daudz vairāk kā velosipēdisti. Bet autovadītāji kaut kā to saviem sugas brāļiem piedod, bet redziet velosipēdisti viņiem ir traucēklis.

Korķi Rīgā tagad ir tādi paši kā 2007. Kur tad tā auto plūsma krītas?

Un teikt, ka tās ir viņu problēmas? No citu valstu pieredzes ir laicīgi jāmācās.

Un ko klimats? Latvijā var braukt ar velo 7-8 mēnešus gadā, kas nav slikti.

Man jūsu veselība neuztrauc, mani uztrauc augstās veselības aprūpes sistēmas izmaksas un gaisa kvalitātē manā dzīves telpā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja:

Ieteiktu vienreiz paņemt to ciskudrilli un pamēģināt izbraukt pa Rīgu. Godīgi ievērojot visus noteikumus un visu pārējo. Un tikai tad komentēt.

Labi, labi. Braucu es vasarā pa Rīgu ar velo pietiekami, lai zinātu, kas ir kas.

Tikai noteikumus velosipēdisti gan neievēro masveidā. Varu ielikt no reģistratoriem stundu vai pat garāku videoizlasi ar velo izdarībām Rīgas ielās.

Un apgalvoju to 100%, autovadītāji pārkāpj daudz vairāk kā velosipēdisti. Bet autovadītāji kaut kā to saviem sugas brāļiem piedod, bet redziet velosipēdisti viņiem ir traucēklis.

Te jau pēc būtības ir tas pats: neieredzu es mašīnas, tāpēc visi mudaki un pārkāpēji.

Korķi Rīgā tagad ir tādi paši kā 2007. Kur tad tā auto plūsma krītas?

Vajag pa Rīgu pabraukāt no rītiem un vakaros pēc. Un vēlams izmantot ne-maģistrālās ielas. Maģistrālās ielās satiksme ir 24h diennaktī.

Un ko klimats? Latvijā var braukt ar velo 7-8 mēnešus gadā, kas nav slikti.

Normāls cilvēks ar velo brauc, kad ir brīvdiena, ir silts un nelīst lietus. Un tie ir 3, nu labi, 4 mēneši gadā.

Man jūsu veselība neuztrauc, mani uztrauc augstās veselības aprūpes sistēmas izmaksas un gaisa kvalitātē manā dzīves telpā.

Mazāk tos činavniekus valsts pārvaldē un izmaksas saruks uz pusi. Ja nemaldos mums ir lielākā valsts pārvalde Eiropā ņemot uz iedzīvotāju skaitu.

Ar gaisa kvalitāti pie mums viss ir čikiniekā. 10minūšu brauciena attālumā no Rīgas centra ir meži ar supertīru gaisu. Nevienā Eiropas lielpilsētā tā nav.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Vēl par velosipēdiem runājot:

Zebras sižets:www.youtube.com/...

Un šeit kā redzam, velo problēmas Rīgā ir vecas kā pasaule:

www.youtube.com/watch?v=cV08OV8cA-E

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Nu es ar velo braucu uz darbu, ietaupās laiks un nav jāiet uz sporta zāli.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Te jau pēc būtības ir tas pats: neieredzu es mašīnas, tāpēc visi ******* un pārkāpēji.

Nē man auto patīk un nav iebildumu pret tiem. Man ir iebildumi, ja pilnīgi visus velosipēdistus nosauc par idiotiem un pārkāpējiem. Jo visi tādi nav. Un CSN jabūt vairāk abas grupas respektējošiem.

Bet nu taisnība tev ir, laikam latviešu publika nav tam gatava. Ja grāmatiņā būs rakstīts, ka ir priekšroka, tad savas par savām tiesībām uzstās visur.

Timrota blēšana par velo ķiverēm ir sviests. Nu nepasargā tās. Man tādas ir 3, tiesa gan lai būtu pie kā piestiprināt video reģistratoru un lai pasargātu no lietus.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Un jau kaut kur augstāk tik secināts, ka indivīdu ar zemu pašsaglabāšanās instinktu, CSN nelasa vai vienkārsi ignorē. Un tādi ir starp visām satiksmes dalībnieku grupām.

Pret šādiem strādā tikai regulāri reidi un soda naudas:

Piemēram Nīderlandē policija rīko reidus tiem velosipēdistiem, kas bez gaismiņām tumsā brauc. Ja nav abu gaismiņu, sods 60 EUR.

Anglijā arī regulāri ķer lidotājus pie sarkanās gaismas, sods 50 GBP vai arī jāapmeklē lekcija par satiksmes drošību.

piradzinsh Reģ.: 11.04.2014
0 0 Atbildēt

Vis jau ir jauki, ka jūs protat kaut ko salīdzināt ar R-Eiropas attistītām valstīm, bet tur kaut kā riteņ braucēji nav manāmi uz maģistrālām ielām, ka arī tur ir stingri noteikts kur drīkst ar velosipēdu mīties, kur nedrīkst tas pats ir ar gājējiem...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti