Caurums bremžu cilindrā 2009. gada Lanceram? WTF?

intuuzis Reģ.: 14.02.2016

Sveiki!

Pastāstīšu jums stāstiņu.

Interesē jūsu komentāri, viedoklis, kā arī vienkārši gribu padalīties ar wtf stāstu.

Īsumā - mamma braucot uz darbu palika bez bremzēm. Zvana un saka, ka pedālis iet grīdā, bet mašīna nebremzē.

Servisā tika konstatēts, ka ir caurums bremžu cilindrā. Servisā teica: "izrūsējis no vecuma", kas neizskatās patiesība - skatīt zemāk pievienoto bildi.

Izskatās reāli pēc mistiska brāķa, vai kā?

Pirmo reizi mūža redzu/dzirdu par ko šādu.

Mamma vairs nejūtas droši arī ar savu salīdzinoši jauno mašīnu (Mitsubishi Lancer 2009. gada).

Kādam ir idejas, kā kas tāds varēja gadīties?

Kāds ar kaut ko tādu ir saskarīes?

 
intuuzis Reģ.: 14.02.2016
1 0 Atbildēt

Šķiet neizdevās pievienot bildi, mēģinu vēlreiz:

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Visādi brīnumi notiek. Uzliec jaunu un brauc.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kad pēdējo reizi bremžu eļļa mainīta?

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
5 2 Atbildēt

Kāds tur brīnums. Likumsakarīgs rezultāts tam, ka ekonomisti un grāmatveži rūpīgi piestrādājuši pie auto konstrukcijas.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 1 Atbildēt

Es domāju, ka ja autoindustrija tā turpinās attīstīties kā tagad, tad pēc pieciem gadiem šo detaļu ražos no plastmasas. Caurumu nebūs, bet ik pēc 100 000 vajadzēs mainīt.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 1 Atbildēt

Vairāk es domāju tieši eiropas un japānas autobūvi. Amerikāņi pagaidām vēl turas.... tāpēc degvielas patēriņš ir lielāks, autiņi nav tik jaudīgi....

Nesen skatījos testdraivu dodge journey. Izbrīnījos, ka amerikāņi sataisījuši avārijas sistēmu. Ja auto īpašnieks neseko eļļas līmenim un tā izbeidzas.... vai kaut kas salūzt, dzinējs strādā avārijas režīmā. Strādā puse cilindru, otra puse tikmēr "eļļojas" ar benzīnu. Tad mainās. Otra puse strādā, bet pirmā eļļojas.... Eiropa tādu figņu nekad neizdonās. Cilvēks nopircis pa 30 000 autiņu, puteklīšus ar lupatiņu slaucīs....

Guzis Reģ.: 23.08.2006
5 0 Atbildēt

Jeep Grand Cherokke tieši tā ir jau >20 gadus Virzuļi no plastmasas, ja pārklājums nodilst - sākas problēmas.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
4 0 Atbildēt

Izskatās, ka primārā vaina ir nevienmērība metāla sastāvā,

tad izveidojas pora, kura pārvēršas caurumā. Tur kur ražo

detaļas milzu apjomos, tas var gadīties, tiesa, ļoti reti. Tā

ka jāmaina nost un pie reizes obligāti bremžu šķidrumu!!!

Kantainais Reģ.: 03.03.2016
0 0 Atbildēt

Tas ir rūpnīcas izgatavotāja brāķis.Tādas lietas notiek visu laiku.Metāla sakausējums porains.Tas meistars ,kurš apgalvoja ,ka izrūsējis ir vienkārši (cenzēts).Ir novērots ,ka jauniem autiņiem rezerves daļās tiek ražoti pēdējie (cenzēts) ,nevis normāla materiāla detaļas.

Cumbal Reģ.: 14.03.2016
0 0 Atbildēt

tā var dažas rūpnīcas defekts?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Cumbal Litri

tā var dažas rūpnīcas defekts?

=================

Redzi, mazais analfabētiņ, autoražotāji paši NERAŽO bremzes

un to sastāvdaļas, to dara PIEGĀDĀTĀJI! Papēti tos megaskandālus ar TAKATA, kuri nolika uz ausīm lielu daļu pasaules autoražotāju!!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti