Salona apsildes radiators.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

Vai kādam ir gadījies piedzīvot radiatora aizaugšanu?

 
Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ir bijis pirms gadiem 14 vai 15. Un?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Cik vecs bija auto un kādi varēja būt iemesli radiatora aizaugšanai?Manam auto 7 gadi,tākā motoram ķēdes piedziņa pieļauju domu kad antifrīzs nebija vēl mainīts.Esmu lasījis kad ar laiku antifrīzā veidojas nogūlsnes un pečkas radiators ir labākā vieta kur viņām ieķept.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Manam bija kādi 12 gadi, no radiatora bija sākušas atdalīties alumīnija daļas un sistēma aizdabējās. Radiatoru nomainīja, bet sistēmu kārtīgi neiztīrīja, rezultātā aizdambējums drīz vien bija atpakaļ, bet bija klāt arī vasara un mašīna tika pārdota.

Iemesls varētu būt vecums un nemainīts antifrīzs, bet baigi probēmā neiedziļinājos.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Pasūtīju jaunu radiatoru pie autodraugiem,kad nomainīšu noteikti izjaukšu veco un pastāstīšu kas lācītim vēderā.Ar šo sāpi biju uz diagnostiku i Grossā kur neko neatrada bet samaksāju 30 eur i pie Citroena dīlera Ūlmaņa gatvē kur arī neko neatrada bet labums kad no manis nevienu kapieku nepaņēma.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Varbūt vienkārši galvas blīvei čau, sistēmā spiediens un nenormāla cirkulācija? Lai pa 7 gadiem no korozijas blakusproduktiem aizdirstos salona radiators - franču mašīnu izstrādājumiem tomēr nevajadzētu būt TIK draņķīgiem

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Siltu gaisu pūš tikai vadītāja kreisajā pusē pie durvīm,pa vidu mazliet sits bet pasažierim labajā pusē pie durvīm vasarīgs vējiņš.Pie karsta gaisa tikšanas var pat nesapņot!Pečkas radiatora ienākošā un aizejošā truba ir pie vadītāja kājām,abas trubas karstas.Sanāk kad dzesēšanas šķidrums radiatorā uztaisa mazo cilpu,pareizāk sakot,silda tikai vienu radiatora malu.Termodevējs kas atbild par siltumu salonā ir pie pašas pečas,iespējams tur kur tas siltums vēl plūst pa radiatoru,tāpēc man nav jēgas slēgt klimatkontroli auto režīmā jo tad var nosalt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Klimats ar vienu vai divām zonām? Negribas ticēt tam tavam secinājumam - ja būtu vienas joslas klimats un tavs variants, tad gaiss tāpat pagūtu samaisīties.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Divzonu klimats.Manuāli varu gaisu novirzīt(režīmi)

1.tikai vējstikls

2.sev uz krūtīm vai sejā

3.kājām

Ieslēdzam 2 režīmu,ir 4 gaisa padeves lūkas,divas man un divas pasažierim.Jau divās manējās ir atķirīgais gaisa temperatūras,tā kas ir pa kreisi no manis ir siltāka nekā labā.Varu ieslēgt klimatu mono režīmā un vienalga tā pati aina.Temperatūra klimatā norugulēta uz 25 grādiem,škodā vai pežulī ar šādien grādiem būtu jau izcepies braucot uz laukiem bet te es sēžu siltā džemperī un nemaz negribās viņu novilkt.Redzēju jūtubē kur vienam auto īpašniekam bija tādi paši simptomi,tikai viņš nemainīja radiatoru bet pieslēdza pečku pie sūkņa un dzina cauri radiatoram karstu sodas ūdeni un slimība tika izārstēta!Tad vēl atradu vienu c3 picasso clubu kur arī cilvēki bija saskārušies ar šādu problēmu,kad vecais radiators tikai izjaukts tad iekšā esot bijusi kaut kas līdzīgs želejas masai.Varbūt visa nelaime ir tā ka mans auto gandrīz pusgadu stāvējis autosalonā nekustīgs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tur nevis 69 zonu klimats, bet gan jau ka kkur ir parasts vārstu bloks, kurš atbild par šķidruma cirkulāciju klimata iekārtā..6-7 gadi ir tipisks viņa nolietošanās vecums, jo mehānisms (vismaz "citu" marku auto) sastāv tipa no tieviem adatveida stienīšiem un gumijas gredzentiņiem.Parasti vispirms viņu noņem/izjauc un vnk iztīra, jo jauns mēdz diezgan naudu maksāt.

Katrā gadījumā, tipiska ar viņu saistīta vaina tā ari ir, ka pa vienu pusi aukstu pūš pa otru karstu vai pa abām aukstu vai citā gad. pa abām karstu- atkarībā kādā pozīcijā un kombinācijā tie suuda aizslēgi tur ir iesprūduši.

Kā arī atsauc atmiņā dažu veco labo lohu/jautājumu- a kādu nah tasolu tur tajā suudā lētāk ieliet vai ar ko labāk samaisīt vai labāk uzmiizt pa virsu vai cik santīmus iesipt un 1x ik pa kādiem 9 gadiem viņu nomainīt.Pa to jau ir tas Longlife sarkanais antifrīzs (nezkāpēc) par dārgu cenu,un ir "gudra" pārdevēja ieteikts lēts beznosaukuma Sūuds (kurš esmot tikpat 100% Labs...)

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 1 Atbildēt

Ja radiators būtu ciet, tad silto nepūstu nekur. Vaina vārstos/ klapēs/ kkādos motoriņos, kas to pasākumu virina.

@msh sarkano antifrīzu ne visos motoros drīkstēja liet, tas dēļ ķīmiskā sastāva.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Pēdējais teikums domāts 650, neļauj divreiz labot :-/

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ok, es jau neko nepretendēju, vienīgi to ko pats saki- ka ir visādi tur vārstini/krāniņi utt.Tas sarkanais Longlife antifrīzs vairāk uz Vag auto attiecas, bet vispārējā doma ir, ka to nedrīkstētu maisīt ar kaut kādu citu šķidrumu.Ne tur skaidrs kādi kunkuļi var izveidoties, ne tur saprotams kuru reizi kāds burbulis kkur var iestrēgt. Ja ir aizsērējis termostats vai pečkas radiators- nu kā tad viņš tik smalki var aizsērēt, ka viena puse pūš aukstu,bet otra siltu.Skaidrs ka kaut kāds dalītājs pie vainas.Ja traucēta plūsma kā tāda- siltums vai nu nāktu pa abām pusēm vienādi ,vai nu būtu vienādi auksts.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ļoti elementāri var aizsērēt jo ienākošā un izejošā truba ir vienā pusē radiatoram.Ja kāds kurkulis ir iesprūda radiatorā pa vidu tad šķidrums meklēs vieglāko ceļu.Radiatora kanāli esot ļoti smalki.Ja ienākošā un izejošā truba būtu abos galos radiatoram tad praktiski nebūtu iespējams izveidoties aizdambejumam.Pēc nedēļas nomainīšana radiatoru tad arī pastāstīšu rezultātus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Gadījumā ar Vag auto šis ir diskutējami, jo tur jau principā nekad nav tā "vieglākā" vaina- protms, nezinu kā ar Tavu auto.Radiatori abi kā tādi iepaido pa lielam jau dzeses šķidruma kustību Globālā mērogā- tipa ir/nav tā caurplūde.Vienīg cerība, ja Tu nomaini radiatoru, tad visa globālā plūsma kā tāda uzlabojas un (varbūt) tas viss izkustina arī to esošo traucēkli labās/kreisās puses apsildes sadalījumā.Iespējams, ka vienkāršākas uzbūves klimatkontrolei tas kko palīdz, nevar tādu iespēju noliegt.

Paskaties, piem, reku te apmēram līdzīga lieta ir: www.drive2.ru/l/6861011/

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sarkanais longlife dzeses šķidrums nedraudzējas ar misiņu un vēl kaut ko tādu - savam golfam pirms gada nejauši gadījās uz to pāriet, uztraukuma nav, jo dzeses sistēma sastāv tikai no alumīnija, tērauda, čuguna un plastmasas.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Ja ir 2-zonu klimats, tad jāuzzina, kā dala siltumu. Ja dala dzesēšanas šķidruma plūsmu, tad ir kā 650 rakstīja. Krāniņi/vārstiņi. Bet ir variants, ka dala gaisa plūsmu (man tieši tā bija Opel Omegai), viena pusē sāka pūst tikai aukstu. Izrādījās, ka servomotoriņam tajā pusē stienītis nokritis, un vienkārši nevar vaļā gaisa vārstu attiecīgajā pusē. Stienīti uzliku, nedaudz pielaboju, lai labāk turas, un viss ok. Vēl var pats motoriņš nestrādāt, protams.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jaja, kaut kur uz to pusi jau velk- gan gaisaplūsmas mehāniskās klapes var būt pie vainas (jo vairāk, ja vel kāds tas motoriņš viņas kustina), vai arī pats tas klimatkontroles vārstu bloks (nezinu vai Visiem auto tāds ir, bet tās spīdīgās metāla adatas ar laiku un arī no nolietota dzeses šķidruma apsūbē/iestrēgst kaut kādā starpstāvoklī).

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Te var redzēt kas darās radiatoram vēderā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Divas milzīgas atšķirības- vai "vispār nepūš silto gaisu", vai ja vienlaicīgi pa vieniem caurumiem salonā nāk silts un pa citiem caurumiem nāk auksts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu lai tā auzaugtu ir jābrauc ar ūdeni dzesēšanas sistēmā vai stipri nesaderīgam antifrīzam jābūt. Visticamāk radiatora maiņa neko nedos.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nav citu variantu,nomainīšu un tad skatīsimies tālāk.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu lai tā auzaugtu ir jābrauc ar ūdeni dzesēšanas sistēmā vai stipri nesaderīgam antifrīzam jābūt. Visticamāk radiatora maiņa neko nedos.

Un kāda būtu tava versija?

Ja ieslēdz režīmu kad gaiss no āras netiek ņemts tad arī nekas nemainās, vienīgi sāk svīst logi.Esmu vēl dzirdējis kad pumpis arī var būt pie vainas, nenodrošina pietiekamu šķidruma cirkulāciju,dzinējam pietiek bet pečkai nē.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kāds tur pumpis ja silto gaisu pūš. Teici taču, kā divzonu klimats. Nav taču tā kā tam radiatoram pienāk 4 caurules. Tātad vaina ir mehānisma kas virina lūkas katrā pusē.

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
0 0 Atbildēt

Tikko pats izcīnījos ar aukstu gaisu pečkai un svīstošiem logiem. Domāju, ka tikai termostats vai pečkas radiators. Problēma izrādījās dziļāka. Beigts bija lielais radiators, termostats, pečkas radiators aizaudzis un caurs, ūdenssūknis beigts, galvas blīve beigta, izplešanās trauka vāciņš beigts. Opis bija gadiem lējis ūdeni, jo antifrīzs 5eur par kanniņu reizi pa pāris gadiem bijis pārāk sālīti viņam.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

tad jau opis ziemā vispār nebrauca?

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
0 0 Atbildēt

Tā varētu būt. Es jau klāt nestāvēju un sveci neturēju. Gadā labi ja 3000km sakasīja. Man pa pusgadu vien 13000km.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Ļoti elementāri var aizsērēt jo ienākošā un izejošā truba ir vienā pusē radiatoram.Ja kāds kurkulis ir iesprūda radiatorā pa vidu tad šķidrums meklēs vieglāko ceļu.Radiatora kanāli esot ļoti smalki.Ja ienākošā un izejošā truba būtu abos galos radiatoram tad praktiski nebūtu iespējams izveidoties aizdambejumam.Pēc nedēļas nomainīšana radiatoru tad arī pastāstīšu rezultātus.

Jau vairākas nedēļas pagājušas - tātad radiators nomainīts- kādi rezultāti?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Citreiz franču mašīnas mēdz arī remontēt nododot šrotā...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Būtu nu dirsis...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti