Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.

Visi jaunumi, interesantas lietas.

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Par Masku.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ilons Maskis Parakstīja vienošanos par 3 gigafabrikas būvniecību. Tā būs Šanhajā, Ķīnā, un spēs saražot 500 000 model 3 gadā.

mēļo, ka tā ir lielākā investīcija Šanhajas vēsturē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

...Trešās gigafabrikas, nevis trīs.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tesla uzlika Rekordu!

Tesla model S 90D ( kas kalpoja par taksi) nobrauca 644 000 km ( 400 000 jūdzes).

Dotais taksis brauc ap 17 000 jūdzēm katru mēnesi, turklāt 90 procentus brauc autopilotā.

Pa visu laiku bija tikai 3 lieli remonti:

1) Nomainīts priekšējais dzinējs

2) Nomainītas baterejas

3) Nomainītas baterejas.

...

Vēl, mazāki remonti:

1) Kalibrēja jumta lūku

2) Nomainīja stūres mehānismu vadītāja pusē

3) vairākas reizes mainīja riepas.

viss. Tas ir viss, pa vairāk par pusmiljonu nobrauktiem km. Ne tur turbīnas, ne sprauslas, ne kārbas...

...

Tagad sikāk par baterejām. Šī takšu firma nesaaudzē baterejas. Visu laiku lādē superčērdžeros un uz 100%. Tesla iesaka tās lādēt uz 95%, turklāt, dažreiz lādēt lēni, tad baterejas kalpo ilgāk. Bet, ka jau Teslai, baterejas tika nomainītas par velti, pēc garantijas.

Takšu firmas pārstāvji teica, ka viss serviss izmaksāju 19 000 USD, jeb 3.5 centi uz katru nobraukto km. Speciālisti parēķināja, ka Lincoln town car vai mercedes GLS apkalpošana izmaksātu 88 500 USD un 98 900 USD, uz tiem pašiem 644 000 km. Un plus vēl tāds, ka Teslai tika dota 8 gadu garantija, bez nobraukuma ierobežojuma.

...

Doto teslu plāno ekspluatēt vēl gadus 5. Tā, ka iespējams, būs miljons.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tās baterijas nemaz nevar uzlādēt 100%, jo Tesla fiziski tās lādē tikai līdz 80% tik attēlo to kā 100%. Tāpēc arī kalpo ilgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Bet kāpēc tā tesla tiek salīdzināta ar town car vai GLS, ja labākajā gadījumā to var salīdzināt ar A6q?

Bet pa lielam tas nosauktais remontu saraksts ir izgāšanās - jā, tur nav ne turbīnas, ne sprauslas, ne kārbas; lietu, kuras tur nav, un tāpēc nevar izbeigties. Bet salīdzinot tevis nosaukto lietu funkcijas ar parastu mašīnu, tai teslai pa 600k km ir 1x mainīta kārba un 2x mainīts motors... Beigās izrādās ka kvalitātes ziņā tā tesla ir sūdīgāka, vai, labākajā gadījumā, līdzvērtīga ar šodienas premiumu, par spīti stipri lielākai vienkāršībai...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Atradu šo faktu vienā resursā. ( cik sapratu, tā ir tā takšu firma)

Te ir pat ar bildēm un pilnīgu informāciju, cik, kas, kad ir mainīts.

www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops-tesla-model-s-surpasses-400000-miles-643737-kilometers

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tā Tesla nav precīzs piemērs, jo bateriju Tesla mainīja zinātniskos nolūkos, lai pārbaudītu tā stāvokli. Pēc kā tika izstrādāti programmatūras atjauninājumi, lai uzlabotu lādēšanu. Par motora maiņu gluži salīdzināt ar parastu auto nevar kuram parastam auto ir divi motori. Var teikt ka tika veikts kapitālais lai atgrieztu sākotnējo jaudu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Internetā uzgāju vairākus video, kur principā tiek pateikts, ka, ja Tev ir bijusi avārija ar kādu no Tesla modeļiem, tad Tev ir vnk pizģets. Tesla par remontiem maksā pilnīgi kosmosu (te bij video, kur par nelielu avāriju tāme tiek sastādīta uz 17k USD), bet, ja auto remontē kaut kur citur, tad Tesla pēkšņi Tev atslēdz pakalpojumus, kā piemēram, ātro uzlādi... Izklausās, ka nopērkot Tesla, Tev nemaz tā nepieder, bet drīzāk tikai nopērc tiesības to lietot...

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 4 Atbildēt

Tā arī ir. Rindas uz garantijas remontiem un brāķa likvidēšanu ir garākas kā uz jaunu auto piegādi. Tas Teslas bubulis jau sen ir plīsis, cilvēki ir sapratuši ar ko iegrābušies. Bet kas interesantākais, neviens lepnais amītis to publiski nespēj atzīt, lai nekristu kaunā.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Vienīgi sapratu, ka ASV Teslām ir 7-8 gadu garantija, tā jau it kā super. Vienīgi pavisam drīz sāksies masveidā garantijas beigu laiks... Un ko tie īpašnieki tad darīs, kad Tesla sāks plēst nenormālus tūkstošus par katru lietu? Turklāt palasot, liekas, ka nav jau tikai sīkumi... Elektromotori arī tiekot mainīti pa labi un pa kreisi... Un atkal no sērijas - neko nejauc ārā, tik visu pa blokiem tikai maina... Kad garantija beigsies, tad auto vērtība būs 0, jo kurš gribēs grūst iekšā baigos tūkstošus.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Tirgus saliks pa plauktiņiem. Ūsaseksperts nesagaidīs kad dolārs teju sabruks tāpat kā nesagaidīs Teslas burbuļa plīšanu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Kamēr vēl praktiski visiem Tesla automobiļiem ir garantija, tikmēr neviens neko diži nedomā. Vot, ja viņi nesakārtos rezerves daļu pārdošana, autorizēto servisu utt jautājumus līdz kaut kādam 2020-2022.gadam, vot tad viņiem jau ūdens smelsies mutē, jo tajā brīdī īpašnieki sapratīs, ka viņi to savu mašīnu vairs nevar uzturēt un 8-10 gadīga auto pielietojums ir uz šrotu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Sista mašīna - tas ir salvage. Tai vieta metāllūžņos. Tikai latvieši un krievi brauc ar sistiem lūžņiem un priecājas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tu tā domā? Kā tev ar čuru procentu/daudzumu galvā?

Katrs normāls ražotājs ir izstrādājis instrukcijas kā atjaunot sistu mašīnu līdz pirmsavārijas stāvoklim - un katrs normāls ražotājs to ļauj darīt arī trešajām personām, lai arī, protams, šī infa nav pieejama kuram katram no malas. Lūk te pajalle.com/?cat=27, piemēram, apraksts kā daži somi, kuriem pieder kaut kāds mazais servisiņš, un kuri mēdz savam priekam celt augšā kaut kādas lupatās sasistas mašīnas [tāds iespaids rodas apskatoties tos projektus] , uzcēla smagi sasistu mk5 golfu [kuram tobrīd bija 20k noskrējiens un tātad attiecīgs vecums], izmantojot no citas mašīnas nogrieztu jumtu, vadoties pēc fofāgena rūpnīcas izstrādātām pamācībām, kā to pareizi izdarīt - lieki teikt ka tas notika somijā, kur pēc avārijas mašīnu noņem no uzskaites, remonta procesam seko līdzi inspektors un ja viss nav noticis pēc ražotāja instrukcijām, atpakaļ piereģistrēt nevar.

Tikmēr tesla dara tāpat kā aizkostais ābols - galu galā sifonu arī nedrīkst remontēt vai modificēt...

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 3 Atbildēt

Šajā jomā krievi ir priekšā visiem. Viņiem likumdošana ir sakārtota tiktāl, ka tu legāli vari savam auto nomainīt virsbūves daļu ar VIN kodu no cita auto, ja remontu veic autorizētā servisā un tu vari to pierādīt ar oficiālu tāmi un citiem doķiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
5 0 Atbildēt

Nē, tas nozīmē, ka viņi ir dirsā, un nav naudas pirkt jaunus auto.

Toties krimnaš.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Tu paskaties to pirmo video - tā mašīna, kurai sasisti paneļi un nedaudz ritošā daļa (nekas nopietns, viss remontējams) esot vsjo metāllūžņos? Tev telefons nokrīt uz zemes un iesitas stūrī bukte - Tu telefonu met ārā uzreiz?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 2 Atbildēt

Labākie auto skrūvētāji ASV ir meksi un imigranti no bij. PSRS (pārsvarā krievi, baltkrievi un ukraiņi). Amerikāņi paši neko nemāk, bet dot uz malu kauns, tādēļ noraksta.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Jebkuram auto ražotājam peļņu veido jaunu auto tirdzniecība. Detaļu un mezglu tirdzniecība dod jau mazāku peļņu, bet tas, ka Vasja nopirka smirdošu VW no Kostjas, VW peļņu negūst.

Bet cilvēks, kurš noperk jaunu auto, praktiski nekad ar to nebraukā 10 gadus. Otrkārt, Tesla ir ASV kompānija, bet tur ar sistiem auto ( salvage) neviens nebraukā. Tāpēc viņiem nav aktuāli domāt, kā saremontēt sistu auto. Sevišķi, no tā gūt peļņu.

Cilvēks nopērk jaunu Teslu pie dīlera, nobraukā garantijas laiku, atdot dīlerim atpakaļ - un nopērk citu teslu. Cita lieta, ir tāda, ka ja pēc garantijas termiņa beigām, Teslām cena strauji kritīsies, cilvēkam to pārdot trešajām personām, jau būs grūtāk ( ja gribēs pārdot un nopirkt citas markas auto).

Bet es to visu pieskaitu pie jaunas kompānijas "slimībām". Kas ar laiku atrisināsies. Nedomāju, ka jaunai kompānijai Lynk & co arī servisi būs visās pasaules valstīs ar lielu detaļu asortimentu pa lētām cenām. ( sevišķi ņemot faktu, ka Lynk & co nemaz neplāno veidot dīleru centrus. Tirdzniecība būšot tikai caur internetu). Tādas tās mūsu tendences. Agrāk arī telefonu vajadzēja pirkt veikalā.

Bet pagaidām, ir banānu republikas valstis, kuras visu taisa uz nebēdu jau tagad. UA un RU ir jau speciāli privātie servisi.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Nav jau runa, ka Teslai vai kādam citam vajadzētu izveidot savus servisus visā pasaulē. Tas jau nav reāli, bet problēma jau ir faktā, ka šie nemaz negrib tirgot detaļas nevienam un uzspiež vai nu mans serviss vai uz šrotu.

Un nav jau nemaz ne tuvu tik kruta tur ASV, ka visi tikai ar jauniem auto brauktu. Protams, ka tur tas īpatsvars ir lielāks, kā pie mums. Viņiem ar salvage problēma ir tāda, ka ir lielas darba spēka izmaksas, līdz ar to kaut kādu sūdainu piecgadīgu ševroletu nemaz nav vērts taisīt, jo remonts ar 100 USD/h likmi maksās vairāk, kā auto paša vērtība. Vidējais vieglo auto vecums ir 11.7 gadi 2017.gadā.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Tieši otrādāk, jefiņ! No jaunu auto tirdzniecības peļņa ir vismazākā. Visvairāk nopelna uz apkopēm, remontiem, līzingiem, nomām u.t.t. Tieši tādēļ veido plašus dīleru tīklus un sadarbības partnerus visās malās. Man tas pats Mollers reiz atzinās, ka uz vienu jaunu budžeta auto uzvāra max 500 EUR.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Teslai 95 procenti apkopes ir ar interneta palīdzību. Atjaunojas programmatūra, iestatījumi. Eļļu tām nevajag mainīt. Bremzes gandrīz mūžīgas, utt. Tām maz mezglu, ko vajag kopt apkopēs. Maz detaļu vajag mainīt. Cilvēkam kaut kas nestrādā, zvana teslas servisam, tie atjaunina programmu, un viss sāk strādāt. Nu ne vienmēr, bet lielākoties tā ir. Maskis to visu laiku uzsver, ka nākotnes auto nevajadzēs braukt uz servisiem. Tas tev ne Bmw.

Un ja tā padomā, - Tieši tāpēc tas serviss arī ir tik dārgs, lai kaut ko nopelnītu.

bumeris Reģ.: 06.02.2018
0 2 Atbildēt

Lūk Maska biogrāfija. Kā tas mērglis no armijas bēga un gribēja raķetes nopirkt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Jaunumi no Teslas.

Daudzi ir dzirdējuši, ka investori no Sūda Arābijas nopirka Teslas akcijas 2 miljardu USD vērtībā un Maskis paziņoja, ka Tesla var kļūt par privātu kompāniju.

Bet ar Sūda Arābijas investoriem nesanāca vienoties. Un kas notika?

VW koncerns piedāvāja nopirkt akcijas 30 miljardus dolāru vērtībā, lai palīdzētu Teslai finansiāli.

....

Un vēl kas. Ceturtdien, jūtūba kanālā, tiešraidē, Ilons kopā ar komiķi Džo Roganu smēķēja marihuānu, dzēra viskiju un runāja par visu ko. Intervijā Maskis teica, ka viņam ir arī elektrolidmašīnas projekts un dizains, bet tā nav viņa prioritāte.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es te viendien biju kinoteātrī iekļuvis.Tāda it kā no pirmā skatiiena banāla filma. V enoms.Bet īstenībā tur kaut kādas mistiskas līdzības saskatāmas ar beidzamā laika pasaules notikumiem.Malaizijā nokritis lidaparāts,ieplānota kosmosā braukšana,slepena laboratorija ar gudru vadoni utt.Kko tur ar grūtībām uzgoglēju, ka ne man vienam tā liekas, lai gan 99% komentu vnk tupi.Tā kā mēdz būt filmas ar aizkadra vēstījumu par aktuālajiem pasaules procesiem, tad tīri interesanti aizdomāties,drošvien viencexperc varētu izteikties ja būt redzeejis;)

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Teslai 95 procenti apkopes ir ar interneta palīdzību. Atjaunojas programmatūra, iestatījumi. Eļļu tām nevajag mainīt. Bremzes gandrīz mūžīgas, utt. Tām maz mezglu, ko vajag kopt apkopēs. Maz detaļu vajag mainīt. Cilvēkam kaut kas nestrādā, zvana teslas servisam, tie atjaunina programmu, un viss sāk strādāt. Nu ne vienmēr, bet lielākoties tā ir. Maskis to visu laiku uzsver, ka nākotnes auto nevajadzēs braukt uz servisiem. Tas tev ne Bmw.

Un ja tā padomā, - Tieši tāpēc tas serviss arī ir tik dārgs, lai kaut ko nopelnītu.

Tu saki? Kāds programmatūras atjauninājums iztaisno deformētas virsbūves detaļas vai samaina bojātas virsbūves detaļas?

Teslas ir mašīnas, kas atšķiras no parastām mašīnām tikai ar to, ka tur ir elektromotori - līdz ar to atkrīt 95% no lietām kas saistītas ar motoru, un 80% ar lietām kas saistītas ar kārbu - bet viss pārējais tur ir, un tāpēc stāstīt pekstiņus ka nevajag apkopes un remontus nevajadzētu. Cita lieta ka visa tā mašīna ir paredzēta izmešanai nevis remontēšanai.

Ak jā, kad tu stāsti ka eļļu mainīt nevajag - diferī ir eļļa, un jebkurš saprātīgs cilvēks pie lielākiem nobraukumiem to mainīs - ja bremžu sistēmā ir parasta DOT eļļa, tad tā arī regulāri jāmaina.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Kāpēc Hyperloop ir fufelis - youtu.be/Z48pSwiDLIM

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Šim youtūberiem vispār daudz laba satura par pseidozinātni, visādiem revolucionārām kickstarteru krāpniecībām utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Par to, kāpēc krievi apdirš Space X un Maski.... par skaudību un cipari...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

iesaku aplūkot šo video arī tiem, kuri uzskata, ka Tesla drīz nobankrotēs.... ka haiperlūps ir figņa, utt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Haiperlūps ir figņa pie tam ne Maska izdomāta.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ilona Maska smieklīgi izteicieni

Paskaidro, kāpēc modeļi saucas - S XY. Nepietiek burta E...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Progresīvās tehnoloģijas parasti uzvar. Vai tas ir karš, medicīna, lauksaimniecība utt. Rezultātā es domāju, ka nākotne pieder elauto. Skatamies kas notiek Ķīnā. Daudz lētu elektro transportu kas tomēr veicinās dabas piesārņojuma mazināšanu. Centralizēta otreizējā pārstrāde. Arī ormaņi ar zirgiem kādreiz smējās par iekšdedzes transportu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tesla model 3 ir atklātas nopietnas problemas ziemas apstākļos. Kad arā ir sals, sniegs, gadās, ka nevar atvērt durvis.

electrek.co/2018/11/14/tesla-model-3-cold-weather-flaws/

Tesla uz laiku ir "atrisinājusi" šo problēmu - aukstā laikā durvju stikli neaizveras līdz pašam galam. Tāpēc tās neaizsalst. Bet kā redzams, problēma ir atrisināta tikai uz laiku, jo ziemā nevērt līdz galam logus, tas nav prātīgs risinajums. Ko Tesla izdomās labāku, pagaidām nav skaidrs... bet "ziema ir tuvu"(c).

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Interesanti salīdzināt:

kosmiskie lidojumi pa valstīm un raķesu tipiem.

2010.gadā - RU - 31 lidojums ( 42%)

ASV - 15 lidojumi ( 20%)

Ķīna - 15 lidojumi (20%)

space.skyrocket.de/doc_chr/lau2010.htm

2018.gadā

Ru - 16 ( 16%)

ASV - 28 (28%)

Ķīna - 34 (34%)

space.skyrocket.de/doc_chr/lau2018.htm

...

Un var aplūkot arī citus gadus.

Redzam, ka Krievijas lidojumi beidzas. Tapēc propoganda ļoti apliek Masku un spece X.

Un vēl viena statistika:

Avarējušo raķešu skaits:

Šogad avarēja 3 raķetes.

Pa vienai - Eiropai, Ķīnai un Krievijai.

www.spacelaunchreport.com/log2018.html

Izanalizējot statistiku par trīs gadiem, redzam, ka

ASV veica 78 lidojumus ( avāriju - 0) ( 100%)

Ru 56 (3) ( 94,64% )

Ķīna 74 ( 5) (93,24 %)

Eiropa 25 ( 1) ( 96 %)

Japāna 17 (1) ( 94,11%)

Indija 18 (1) ( 94,4 %)

Ja satelīti maksā miljonus un miljardus ( pētnieciskās zondes), tad izdevīgāk sūtīt ar ASV raķetēm.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti