Interesē viedokļi no tiem, kuri ir veikuši auto pasūtījumus no ārzemēm. Respektīvi pasūta pie kādas firmas, lai sameklē konkrētu autiņu un atgādā uz mūsu tēvzemi topošajam īpašniekam. Es būtu kā potenciālais pircējs jeb tas, kurš ar pasūtīto autiņu gribētu braukt.
1. cik liela garantija, ka iepircēji kvalitatīvi notestē autiņu, apgalvojot ka viss ir čotka?
2. kādas realitātē ir cenu atšķirības, piemēram, ja Latvijā pērku lietotu autiņu pa 4000 eirām, tad Vācijā tāds izmaksā?
3. kas vēl būtisks, lai es kā jaunais īpašnieks reģistrētu autiņu pirmo reizi uz Latvijas autoceļiem?
tas, ka labāk pašam braukt un skatīties, jā, ok, bet ir konkrēti jautājumi, ja sūta ar starpnieku.
Man būtu grūti pamatot plānu pirkt ārzemēs. Gemis milzīgs un jēgas nekādas, jo tur arī tin.
1. Nekādas. Priekškam viņiem tas? Viņi tak eatbild. Sūtīs bildes, stāstus un tu pats piekritīsi, ka auto kvalitatīvs.
2. Dārgāk, jo LV fonu veido notīti tie paši auto. Attiecīgi nenotītie (ja atrodi) spiesti cenu piemērot tītajiem. LV netītos gan arī uzreiz pēc cenas var atpazīt;
Es nostrādāju uz traļa 3 gadus atvilkti no Vācijas pāris tūkstoši autiņu. 2.5 gadi pagājuši varbūt kas mainījies.
1) lielākai daļai "iepircēju" ir savi čomi ar ko sadarboties. cik godīgi? Labs jautājums. Mans bijušais darba devējs bija tipisks Lietuvietis - saproti ko es ar to domāju 90% šrots. Daļa Rumbulas un Kauņas vāģi no turienes nākuši.
2)Vācijā labs vidējās klases autiņš tipa golfs (kompaktvens, mazaijs parketnieks) maksās pat dārgk nekā pie mums. + Atvešanas pašizmaksas ap 600-800 eiro + komersantam iz uz kautkā jauzvārās. Lēti un labi var nopirkt autiņu ar lielie CO2 izmešiem un vecu luksu ar dārgu apkalpi un apdrošināšanu. Vēl ir variants ar dīzeli, jo dažās pilsētās ar tiem iebraukt nevar, bet pirmais vilnis noklusa jāgaida kad dīzeļus aizliegs kāda cita lielpilsēta.
*)Ko to gribi nopirkt?
*)NEKĀDĀ GADĪJUMĀ NEILAIDIES DARĪJUMOS AR BRAĻUKAS.
*)Mans ieteikums ideālais varints, pirkts jauns Latvijā līzingā, būsi otrais īpašnieks LV ar skaidru vēsturi un reāliem dīlera apkopi.
Tad jau jāmeklē pašam mobile.de, nevis, lai kantoris mistiski no kaut kurienes izvelk auto. Tad toč būs no sērijas - Vācijā mācītājs svētdienā uz baznīcu brauca, bet praksē vispār nemaz nav no Vācijas tas auto, bet gan sists taksometrs no kaut kurienes.
+++ par līzinga auto, vienīgi tur atkal, protams, ierobežots piedāvājums.
Manuprāt, skatīties mobile.de un pasūtīt, lai atgādā, tad varētu tiešām, kā jau te rakstīja - īpaša marka/modelis/konfigurācija. Bet varētu arī tos lietotos pēc līzinga.
DALJNOBOJS rakstīja: Es nostrādāju uz traļa 3 gadus atvilkti no Vācijas pāris tūkstoši autiņu. 2.5 gadi pagājuši varbūt kas mainījies.
1) lielākai daļai "iepircēju" ir savi čomi ar ko sadarboties. cik godīgi? Labs jautājums. Mans bijušais darba devējs bija tipisks Lietuvietis - saproti ko es ar to domāju 90% šrots. Daļa Rumbulas un Kauņas vāģi no turienes nākuši.
2)Vācijā labs vidējās klases autiņš tipa golfs (kompaktvens, mazaijs parketnieks) maksās pat dārgk nekā pie mums. + Atvešanas pašizmaksas ap 600-800 eiro + komersantam iz uz kautkā jauzvārās. Lēti un labi var nopirkt autiņu ar lielie CO2 izmešiem un vecu luksu ar dārgu apkalpi un apdrošināšanu. Vēl ir variants ar dīzeli, jo dažās pilsētās ar tiem iebraukt nevar, bet pirmais vilnis noklusa jāgaida kad dīzeļus aizliegs kāda cita lielpilsēta.
*)Ko to gribi nopirkt?
*)NEKĀDĀ GADĪJUMĀ NEILAIDIES DARĪJUMOS AR BRAĻUKAS.
*)Mans ieteikums ideālais varints, pirkts jauns Latvijā līzingā, būsi otrais īpašnieks LV ar skaidru vēsturi un reāliem dīlera apkopi.
Piemēram - gribu Tesla 3 no Moldovas. LV bankas neko nekad un nekur nerezidentiem nepārskaita. Sekojoši, jārunā ar BRC-veidīgu kantori. Laikam cita varianta nav. Teslu arī šeit piedāvājumā nav, lietotu.
DALJNOBOJS rakstīja: Es nostrādāju uz traļa 3 gadus atvilkti no Vācijas pāris tūkstoši autiņu. 2.5 gadi pagājuši varbūt kas mainījies.
1) lielākai daļai "iepircēju" ir savi čomi ar ko sadarboties. cik godīgi? Labs jautājums. Mans bijušais darba devējs bija tipisks Lietuvietis - saproti ko es ar to domāju 90% šrots. Daļa Rumbulas un Kauņas vāģi no turienes nākuši.
2)Vācijā labs vidējās klases autiņš tipa golfs (kompaktvens, mazaijs parketnieks) maksās pat dārgk nekā pie mums. + Atvešanas pašizmaksas ap 600-800 eiro + komersantam iz uz kautkā jauzvārās. Lēti un labi var nopirkt autiņu ar lielie CO2 izmešiem un vecu luksu ar dārgu apkalpi un apdrošināšanu. Vēl ir variants ar dīzeli, jo dažās pilsētās ar tiem iebraukt nevar, bet pirmais vilnis noklusa jāgaida kad dīzeļus aizliegs kāda cita lielpilsēta.
*)Ko to gribi nopirkt?
*)NEKĀDĀ GADĪJUMĀ NEILAIDIES DARĪJUMOS AR BRAĻUKAS.
*)Mans ieteikums ideālais varints, pirkts jauns Latvijā līzingā, būsi otrais īpašnieks LV ar skaidru vēsturi un reāliem dīlera apkopi.
Bravo! Uzrakstīji visu reālo dzīvi.
Viņš uzrakstīja parastā pārvadātāja pieredzi. Bet tagad visi pērk autiņus izsolēs, nevis staigā pa tirgiem. Ko tas nozīmē? Pircējs nekad 100% nezinās par šo autiņu visu. Atnāk uz Latviju, tad skatās un saremontē līdz pārdošanas stāvoklim.
auto pasūtīšana no ārzemēm
Sveiciens.
Interesē viedokļi no tiem, kuri ir veikuši auto pasūtījumus no ārzemēm. Respektīvi pasūta pie kādas firmas, lai sameklē konkrētu autiņu un atgādā uz mūsu tēvzemi topošajam īpašniekam. Es būtu kā potenciālais pircējs jeb tas, kurš ar pasūtīto autiņu gribētu braukt.
1. cik liela garantija, ka iepircēji kvalitatīvi notestē autiņu, apgalvojot ka viss ir čotka?
2. kādas realitātē ir cenu atšķirības, piemēram, ja Latvijā pērku lietotu autiņu pa 4000 eirām, tad Vācijā tāds izmaksā?
3. kas vēl būtisks, lai es kā jaunais īpašnieks reģistrētu autiņu pirmo reizi uz Latvijas autoceļiem?
tas, ka labāk pašam braukt un skatīties, jā, ok, bet ir konkrēti jautājumi, ja sūta ar starpnieku.