Rīgā un arī citur Latvijā ir daudz un dažādi ceļu infrastruktūras objekti, kur katrs kārtību interpretē pa savam. Bet pēdējā laikā biežāk sanāk braukt gar Grīziņkalnu un Valmieras/Deglava/Tallinas krustojums ir gatavā Indija.
1.) Daudzi no Tallinas ielas labās malas griežas pa kreisi uz Deglava.
2.) Daudz bīstamāks - braucot no Deglava ielas satiksmi regulē luksofors - mūžīgi sarkanais ar papildsekcijām, kas norāda virzienus. (Sk. šeit: goo.gl/maps/6x1Xu4mh9EFMwcKEA ) Papildsekcija, kas ļauj braukt taisni un pa kreisi deg reizē ar zaļo gaismu uz Valmieras ielas, braucot no Pērnavas ielas puses. Ļoti daudzi vadītāji šajā situācijā aizmirst, ka papildsekcijai, degot kopā ar sarkano gaismu, nozīmē dot ceļu no citiem virzieniem braucošajiem (CSN 128. punkts) - šajā gadījumā no labās puses pa Valmieras ielu braucošajiem.
Juridiski jau viss pareizi, bet realitātē bīstams krustojums. Reāli laba vieta, kur iekulties nepatikšanās vai arī saņemt apdrošināšanas kompensāciju.
Es tam vairs nepievēršu uzmanību,jo nav jēgas.Ušaks pa saviem valdīšanas gadiem Rīgu nolaidis līdz klinķim.Visa nauda aizgāja promenādēs un Barona ielā, Rīgas ielām naudas nepalika.Beidzot noasfaltēja Graudu ielu pie dzelzceļa pārbrauktuves,jau 2-3 gadus atpakaļ bija kritiskā stāvoklī, tikai lāpīja.Ja nemaldos tad pagāšgad laboja pārbrauktuvi kura bija slēgta uz nedēļu, nodomāju kad ielu arī pie reizes savedīs kārtībā,fig tev.Es te varētu rakstīt un rakstīt tikai tam nav nekāda jēga un tu vēl kaut ko gribi no satiksmes organizācijas.
Noasfaltēja Cēres ielu, Graudu iela palika ar iebraukušajām kanalizācijas lūkām visā garumā. Pārbrauktuvi remontēja LDz, viņiem ar ielu remontu nav nekāda sakara. Pie mums katrs atbild tikai par savu.
Pat PSRS laikos satiksmes organizācija bija augstākā līmenī nekā tagad.Varbūt kāds atceras kad zem luksafora zemāk stāvēja maziņš luksafors,plus,vēl viens pilnizmēra ielas otrajā pusē.Tākā es esmu gara auguma,mans beņķis ir līdz pašam galam aizstumts,tātad es sēžu tālāk no priekšējā stikla un ir tādi krustojumi kad es piebraucu pie baltās līnijas tad luksaforu neredzu.Vispār jau redzu,tikai caur panarāmas jumtu,sviests kaut kāds.Un šitie kriesā pagrieziena sarkanie plusiņi,tā ir nabadzības pazīme,normālās valstīs stāv pilnizmēra luksafors ar sarkano ,dzeltano un zaļo būltiņu.Un priekš kam pa nakti strādā luksafori,šito es nespēju sagremot,ir taču zīmes,varbūt viņi to speciāli dara,lai es nenoturētos un brauktu pa sarkano un tad varētu piķi iekasēt,cits variants man nav.
nevajag drist par padumjo laiku. Visas tās satiksmes organizācijas problēmas, kas mums ir - ieskaitot to aprakstīto krustojumu - ir tieši pārtpalikumi no tās 'brīnišķīgās' sabiedriskās iekārtas
It kā jau pareizi saki, bet, kas tanī krustojumā, ir izmainījies 28g.laikā. Ja tagad, ko pārtaisa, tad Timrots tūlīt kritizē, pēdējā "Zebrā" par Lubānas ielas kreiso pagriezienu. Par Valmieras ielas krustojumu arī televīzījā bija diskusija - speciālisti nosprieda, ka viss ir pareizi.
2) Ja kāds nezina noteikumus, ko nozīmē papildsekcija un kam tādā krustojumā ir priekšroka, tad tā ir paša idiota problēma. Idiotu gan ir daudz, jo avārijas tur notiek diezgan bieži. Jāpiezīmē, ka tā papilsekcija ar Valmieras ielas zaļo kopā deg tikai ļoti īsu brīdi.
tur kur ķieģelis , varēja būt satiksme. Diezgan dīvaina "vēsturiski izveidojusies" satiksmes organizācija, ka viadukta gals jāapbrauc ar lielu līkumu pa Lienes un Asara ielām.
Satiksmes organizācija Krasta ielas remonta laikā. Katru dienu mainās norobežojumu izvietojums. Zīmju nekādu. Ja brauc tā, ka neviens nav priekšā, tad ok.
Pašam gadījās... Braucu aiz busa, kurš pēkšņi pārkārtojās, jo izrādās josla, kas iepriekšējā dienā bija vaļā tagad ir ciet. Man blakus bija divas mašīnas dabūju strauji bremzēt, jo vairs nebija, kur palikt. Šodien uz darbu braucot līdzīgu gadījumu uz priekšu novēroju. Pus joslā salikti stabiņi. Taksim vairs nebija, kur pārkārtoties un dabūja mest pa mēmajiem.
Distance visu atrisina. Ir laiks manevram, arī smadzenēs.
Skatoties kas notiek uz ceļiem jāsecina, daudziem to trūkst. Ko cepties par tik sarežģītām lietām, var pavērot parastu krustojumu ar galvenā ceļa virziena maiņu. Pagriezienus rāda kur nevajag, kur vajag nerāda. Rezultātā avārijas situācija vai satiksmes čakarēšana jo tev jāsagaida katrs manevrs lai pārliecinātos kur tas profesors brauks.
ezis71 rakstīja: Pat PSRS laikos satiksmes organizācija bija augstākā līmenī nekā tagad.Varbūt kāds atceras kad zem luksafora zemāk stāvēja maziņš luksafors,plus,vēl viens pilnizmēra ielas otrajā pusē.Tākā es esmu gara auguma,mans beņķis ir līdz pašam galam aizstumts,tātad es sēžu tālāk no priekšējā stikla un ir tādi krustojumi kad es piebraucu pie baltās līnijas tad luksaforu neredzu.Vispār jau redzu,tikai caur panarāmas jumtu,sviests kaut kāds.Un šitie kriesā pagrieziena sarkanie plusiņi,tā ir nabadzības pazīme,normālās valstīs stāv pilnizmēra luksafors ar sarkano ,dzeltano un zaļo būltiņu.Un priekš kam pa nakti strādā luksafori,šito es nespēju sagremot,ir taču zīmes,varbūt viņi to speciāli dara,lai es nenoturētos un brauktu pa sarkano un tad varētu piķi iekasēt,cits variants man nav.
Kau ko neesi sapratis par kreisā pagrieziena plusiņu. To nevar aizstāt ar "pilnizmēra luksoforu".
Kā tas ir nevar aizstāt? Ko Tu pīpē? Vienības gatves un Ģimnastikas ielas krustojums, Jelgavas virzienā zaļais signāls deg 12 sekundes ilgāk nekā centra virzienā. Ir četras kustības joslas, nav kreisā pagrieziena uz Nestes benzīntanku. Bet atrodas "ruletes" spēlētāji, kuri pie sarkanā velk pa kreisi uz Nesti! Ir kam veicas ir kam neveicas.
Var aizstāt! Un tas ir jādara. Kā Tu vari iedomāties, neredzot papildsekciju, kad ir iespējama kustība pretī?
Bet no otras puses iedegās jau sarkanais, kādam tas ir īstais brīdis prātam neaptveramai muļķībai, šķērsot ceļu tiem kam deg zaļais! Tīša papildsekciju nelikšana veicina cita veida tīšu pārkāpumu! Iedomājies, Tev degot zaļajam, viens atļaujas maukt purnā!!! Un vēl starp Jums abiem ir šķērslis.
IMO sarkanais nozīmē "braukt nedrīkst" nevis "pa kluso drīkst lavīties". Priekš kam tur sarkanu plusiņu vēl? Tas nozīmētu: "ne tikai braukt nedrīkst, bet arī lavīties"? Jeb parastā sarkanā devalvācija līdz "labāk jau nevajadzētu"
Izskatās, ka liela daļa dzīvo tankā. Paskaidroju: sarkanais krusts nenozīmē - drīkst, nedrīkst, lavīties, braukt vai sazin ko vēl. Tam ir tikai informatīva nozīme: tas norāda, ka pretī braucošajiem ir jau iededzies sarkanais, līdz ar to tu drīksti bez kavēšanās un muļļāšanās veikt savu kreisā pagrieziena manevru!
>1.) Daudzi no Tallinas ielas labās malas griežas pa kreisi uz Deglava.
Vispār jau tu ir zīme, ka kreisais pagrieziens ir aizliegts. Tur ir divi taisnie virzieni ar sadursmes iespēju, tā kā riskē tie, kas brauc kreisā pusē(CSN 78)
Principā neviens pat neko neriskē, jo Deglava ielā ir divas pilntiesīgas joslas. Līdz ar to - tie, kas griežas no kreisās Tallinas ielas malas, nonāk kreisajā joslā, no labās nonāk labajā. Braucu tur gadu gadiem regulāri, ja pieslēdz loģisko domāšanu, tad nekā baigi nesaprotama tur nav. Jāteic gan, ka es pats 100% griežos no kreisās malas.
Vernons rakstīja: Kā tas ir nevar aizstāt? Ko Tu pīpē? Vienības gatves un Ģimnastikas ielas krustojums, Jelgavas virzienā zaļais signāls deg 12 sekundes ilgāk nekā centra virzienā. Ir četras kustības joslas, nav kreisā pagrieziena uz Nestes benzīntanku. Bet atrodas "ruletes" spēlētāji, kuri pie sarkanā velk pa kreisi uz Nesti! Ir kam veicas ir kam neveicas.
Var aizstāt! Un tas ir jādara. Kā Tu vari iedomāties, neredzot papildsekciju, kad ir iespējama kustība pretī?
Kā tas ir, ka nevar aizstāt? Tā, ka šī krustiņa degšana ir tikai informatīva - drīkst nogriezties gan tam degot, gan nedegot. Papildsekcija, savukārt, liedz nogriešanos, ja nedeg.
Cepiens ir par to, ka pie degoša krustiņa, pretējie vēl cenšas maukt pie sarkanā, t. i. viens, otrs, tanī pašā Vienības g. pie Ulmaņa g. krustiņš ir, bet pie Ğimnastikas un Graudu ielām nav, pastāvīgie braucēji zina, ka pretējiem deg sarkanais, jo viņi jau ir apstājušies, iebraucēji stāv un brīnās.
Tātad cepiens ir par to, ka atsevišķi indivīdi rupji pārkāpj noteikumus un brauc pie sarkanā? Ok. Un kā pie vainas tur ir satiksmes organizācija, un ko tieši ir noziedzies sarkanais krusts?
Tad kad ikviens braucējs redz pretējā pusē luksoforu ar papildsekciju, arī dumjas domas nerodas nevienā stulbā paurī!
Ir sarkans krusts vai nav sarkans krusts krustojuma pārbraukšanas kārtība nemainās!!! Vienkārši satiksmi jāorganizē tā, lai pat muļķim būtu droši!
Un par to ka pie zīmes tikai taisni un pa labi kāds aptur otro joslu, jo lūk viņam vajag pa kreisi Graudu ielā, uz Valdeķu ielu, bet pretī visi turpina braukt pie zaļā! To sauc par agresiju ar 280 Eiro sodu un 6 soda punktiem! Es nevaru veikt kreiso Graudu ielā uz Tēriņu ielu, jo aiz šķēršļa neredzu brauc, nebrauc. Egoismam nav robežu.
Vernons rakstīja: Paklau, laikam Tu esi šī sarkanā krusta autors!
Tad kad ikviens braucējs redz pretējā pusē luksoforu ar papildsekciju, arī dumjas domas nerodas nevienā stulbā paurī!
Ir sarkans krusts vai nav sarkans krusts krustojuma pārbraukšanas kārtība nemainās!!! Vienkārši satiksmi jāorganizē tā, lai pat muļķim būtu droši!
Un par to ka pie zīmes tikai taisni un pa labi kāds aptur otro joslu, jo lūk viņam vajag pa kreisi Graudu ielā, uz Valdeķu ielu, bet pretī visi turpina braukt pie zaļā! To sauc par agresiju ar 280 Eiro sodu un 6 soda punktiem! Es nevaru veikt kreiso Graudu ielā uz Tēriņu ielu, jo aiz šķēršļa neredzu brauc, nebrauc. Egoismam nav robežu.
Te tak viss ir skaidrs Vernon,darklings domā kad mēs visi šeit esam zābaki,pat izstāsta kam domāts sarkanais krustiņš.
Tagad par lietas būtību.
Sarkans-uzmanību
Dzeltans-gatavību
Zaļš-starts
Sarkans plusiņš vai papidsekcija-tikai starts,es esmu apdalīts.
Tas pretējais jau zin kas tev tur ir,tāpēc droši mauc pāri pa sarkano jo var gadīties kad tu nogulēsi startu bet kad tev tur būtu pilvērtīgs luksafors tad čuriņa raustītos tā darīt jo var iebraukt purnā.
Rr19 rakstīja: It kā jau pareizi saki, bet, kas tanī krustojumā, ir izmainījies 28g.laikā. Ja tagad, ko pārtaisa, tad Timrots tūlīt kritizē, pēdējā "Zebrā" par Lubānas ielas kreiso pagriezienu. Par Valmieras ielas krustojumu arī televīzījā bija diskusija - speciālisti nosprieda, ka viss ir pareizi.
Tad tu atbalsti kreisos pagriezienus uz tādām maģistrālām ielām?
Šodien ar kājām šķērsoju Vienības un Ulmaņa gatves krustojumu,skatos sarkanais krustiņš iedegas,nepaspēju acis pamirkšķināt kad šis jau nodziest,mans bij uz pauzes,2 sekundes dega.Tas ir satiksmes organizācijas joks vai kā?Pa divām sekundēm var tikai robā ielikt un vissss.
ezis71 rakstīja: Šodien ar kājām šķērsoju Vienības un Ulmaņa gatves krustojumu,skatos sarkanais krustiņš iedegas,nepaspēju acis pamirkšķināt kad šis jau nodziest,mans bij uz pauzes,2 sekundes dega.Tas ir satiksmes organizācijas joks vai kā?Pa divām sekundēm var tikai robā ielikt un vissss.
Man ir jautājums, kurš ir šī krustiņa autors!
Visu var atrisināt luksofors un papildsekcijas, ja lasa CSN.
Ja palasīsi CSN, ja, jā - tos pašus ko piemini, tad vajadzētu arī saprast, ar ko papildsekcija visai būtiski atšķiras no tā krustiņa...
Ka krustojumos ne vienmēr uz vienas ielas abos virzienos deg zaļais vienlaicīgi. Ka to ne ar kādām papildsekcijām to fakstikās specifikas dēļ nevarēsi apzīmēt.
Bet kā jau zināmam dislektiķim, un fantastiskam demagogam un visādu mīklainu jautājumu, uz kuriem pats nezini atbildes, uzdevējam, tas netraucēs turpināt betonēt visādu tuftu...
ezis71 rakstīja: Šodien ar kājām šķērsoju Vienības un Ulmaņa gatves krustojumu,skatos sarkanais krustiņš iedegas,nepaspēju acis pamirkšķināt kad šis jau nodziest,mans bij uz pauzes,2 sekundes dega.Tas ir satiksmes organizācijas joks vai kā?Pa divām sekundēm var tikai robā ielikt un vissss.
Tā arī ir kopš ieviešanas - deg tas krustiņš pāris sekundes. Zepras perdeļi nav saņēmušies uzdot jautājumu satdepa perdeļiem nuhaj tā.
Rr19 rakstīja: It kā jau pareizi saki, bet, kas tanī krustojumā, ir izmainījies 28g.laikā. Ja tagad, ko pārtaisa, tad Timrots tūlīt kritizē, pēdējā "Zebrā" par Lubānas ielas kreiso pagriezienu. Par Valmieras ielas krustojumu arī televīzījā bija diskusija - speciālisti nosprieda, ka viss ir pareizi.
Tad tu atbalsti kreisos pagriezienus uz tādām maģistrālām ielām?
Es atbalstītu ka sakarā ar RailBaltic vērienīgo ieviešanu krietni lielākam skaitam ielu parādītos iespēja bez pārbrauktuves šķērsot vienu no satiksmes ierobežotājiem - zemes līmeņa dzelzceļu.
Valmieras Lācplēša krustā maģistrālāks virziens kā reizi ir Lāčplēša valmieras, nvis Lāčplēša-Lāčplēša.
Ja parādīos tunelis/pārvads Ģertrūdesw -Daugavpils, Matīsa ielas pārbrauktuve pārvērstos par auto tuneli vai vilcienu uz paaugstinājuma...
Visa Rīga mums no satiksmes viedokļa ir kā auto dīķi ar pudeļu kakliem vai nu dzezceļa vai nu upes šķērsošanai.
Satiksmes organizācijas brīnumi
Rīgā un arī citur Latvijā ir daudz un dažādi ceļu infrastruktūras objekti, kur katrs kārtību interpretē pa savam. Bet pēdējā laikā biežāk sanāk braukt gar Grīziņkalnu un Valmieras/Deglava/Tallinas krustojums ir gatavā Indija.
1.) Daudzi no Tallinas ielas labās malas griežas pa kreisi uz Deglava.
2.) Daudz bīstamāks - braucot no Deglava ielas satiksmi regulē luksofors - mūžīgi sarkanais ar papildsekcijām, kas norāda virzienus. (Sk. šeit: goo.gl/maps/6x1Xu4mh9EFMwcKEA ) Papildsekcija, kas ļauj braukt taisni un pa kreisi deg reizē ar zaļo gaismu uz Valmieras ielas, braucot no Pērnavas ielas puses. Ļoti daudzi vadītāji šajā situācijā aizmirst, ka papildsekcijai, degot kopā ar sarkano gaismu, nozīmē dot ceļu no citiem virzieniem braucošajiem (CSN 128. punkts) - šajā gadījumā no labās puses pa Valmieras ielu braucošajiem.
Juridiski jau viss pareizi, bet realitātē bīstams krustojums. Reāli laba vieta, kur iekulties nepatikšanās vai arī saņemt apdrošināšanas kompensāciju.