Varbūt kādam ir tā gadījies un var palīdzēt ar padomu.
2011g R350 CDI, 7G tronic
iekāpj auto, piedarbina, ieliek ātrumā, spidomerā kvadrātiņš pārlec uz D, bet spiežot gāzi nenotiek nekāda kustība. Tas pats ar atpakaļgaitu.
Kad maina pārnesumus, nav pat sajūta ka signāls, kurš dod ziņu ka vajadzētu sākt strādāt, aiziet līdz kārbai, jo nav ne mazākā sitiena, nekāda apgriezienu maiņa, kas liecinātu, ka ir pieslēgusies kārba.
Cik zinu, ja tā kārbas plate sāk izbeigties, tad no sākuma ir pārsitieni manāmi, un nekomfortablāka braukšana, nevis pēkšņa pilnīga apstāšanās. Vai arī ir iespējams šāds bēdīgs iznākums?
Mašīna atrodas laukos, nav uz Rīgu braucamā stāvoklī. Varbūt kāds zin no kuras puses varētu sākt, pirms saukt kādu Mercedes elektriķi izbraukumā pāri pa visu Latviju?
Mašīnu dabūt līdz elektriķim noteikti būs lētāk/ātrāk/vienkāršāk kā elektriķi līdz mašīnai.
Ja pašam nav pat elementāras diagnostikas iespējas tad neko neizdarīsi. R klase jau nu noteikti nav auto kuru remontēt un saremontēt pagalmā ar āmuru un stellatslēgu.
Nu MB 7Gtronic ir viena no kaprīzākajām kārbām, daudz elektronikas bez kuras būtu varējuši iztikt utt. Tur pat ar vienkāršu zinošu elektriķi var nepietikt, un otra lieta, ka jāprot tā kārba disgnosyicēt, citādi var daudz daļu bez vajadzības samainīt un.rezultāts būs tāpat sūdīgs.
P.S. taču kārba kā tāda nav sevišķi slikta, bet nu prasa kvalificētu un zinošu apkalpošanu.
Aizej tur, nezin kur...Atnes to nezin ko Pašam pieredze ar reņa automātu, kas reizēm slēdzās labi, reizēm jokus taisīja...Dīlerī jau puse no mašīnas jāmaina bija Vaina banāli vienkārša, štepselis uz kārbas bij dabūjis kondensātu un nekontakts vadības strāvā. Vienvādsakot tehnika jālieto regulāri, nevar zirgam ilgi gulēt ļaut
Ieteiktu paņemt treli pa lēto no ss, vēl ideāli ja no tā rajona kur auto stāv un aizvest līdz TUF Rīgā, 11. gads jau tomēr vēl jauna un dārga mašīna lai tā vienkārši ļautu laukos sapūt. TUF man ātri kārbu Mersim nodiagnosticēja - tanī gadījumā gan bija pilnīgi pretēji - ieikt varēja visos ātrumos bet braucot lēkāja un lika servisā - kārbas diski bija lupatās un ar to viss bija beidzies tam auto, bet tev izklausās pēc elektronikas.
Brīvdienās bija laiks palīst apakšā zem auto, izrādās priekšējās labās pusass daļa kas nāk no kārbas griezās, daļa kas iet ratā - nē.
turpat uz vietas tika nomainīta granāta, ielikās ātrumā un aizbrauca kā mīļā. Tik kāpēc pēkšņi šāda detaļa bez brīdinājuma izbeidzās, gan man nesaprast.
varbūt kādam ir arī idejas kur bez Benitas kantora par saprātīgu cenu dabūt OE granātu? Vai pārdodas tikai visa pusass?
Ātrumā tika uzmesta neorģinālā ko varēja detaļu bodē ātri dabūt, bet interesētu tomēr sazīmēt OE jo viņas nedaudz atšķīrās, un gan jau ka ilgāk un bez galvassāpēm kalpotu OE.
Ne par tēmu, bet veikali, kam šādas lietas ir uz vietas ir jo maz mūsdienās, arī grosam, kur savulaika bij vērts doties, jo pat brīvdienās daudz ko varēja dabūt, nu reizēm pat no dažiem modeļiem sveces neredzēt "bez pasūtīšanas"
2010 R350 - Var ielikt D/R, bet mašīna nekustas.
Sveiki!
Varbūt kādam ir tā gadījies un var palīdzēt ar padomu.
2011g R350 CDI, 7G tronic
iekāpj auto, piedarbina, ieliek ātrumā, spidomerā kvadrātiņš pārlec uz D, bet spiežot gāzi nenotiek nekāda kustība. Tas pats ar atpakaļgaitu.
Kad maina pārnesumus, nav pat sajūta ka signāls, kurš dod ziņu ka vajadzētu sākt strādāt, aiziet līdz kārbai, jo nav ne mazākā sitiena, nekāda apgriezienu maiņa, kas liecinātu, ka ir pieslēgusies kārba.
Cik zinu, ja tā kārbas plate sāk izbeigties, tad no sākuma ir pārsitieni manāmi, un nekomfortablāka braukšana, nevis pēkšņa pilnīga apstāšanās. Vai arī ir iespējams šāds bēdīgs iznākums?
Mašīna atrodas laukos, nav uz Rīgu braucamā stāvoklī. Varbūt kāds zin no kuras puses varētu sākt, pirms saukt kādu Mercedes elektriķi izbraukumā pāri pa visu Latviju?
Paldies!