Ja es nebūtu tevi redzējis bildēs, es padomātu ka ir darīšana ar kaut kādu jaunieti kurš dzīvo kruto anglu žargonvārdu burbulī. Nu kādas selerijas? Paātrinājums nevis selerijas
Izskatās ka tu tur skaties uz kaut kādiem alīša universālajiem mēsliem. Pieklājīgi mērinstrumenti piestiprinās ar piesūcekņiem pie stikla nevis spraužas OBD2 portā, un paātrinājumu rēķina pēc inerces, piepalīdzot ar GPS, nevis pēc mašīnas ātruma signāla. Kaut vai tas pats Racelogic.
Beidzot sapratu ko viņš grib darīt un redzu, ka jūs abi nesaprotat, kas ir OBD.
Viņš grib HUD displeju, kas mēra ātrumu un citus parametrus. Tam nepieciešams OBD skaneris, ko pieslēdz pie tās ierīces. Principā tas ir papildus displejs, kur var redzēt specifisku info.
Pats OBD ir vienkāršs štruntiņš par 6$, bet bez viņa uz tā ekrāna neko nenolasīsi.
Nē, tu gribi lai paātrinājumu nosaka ar akselerometru. GPS ir pārāk neprecīzs šādam nolūkam - ja nu vienīgi tu tos savus ieskrējienus taisies taisīt kādā lidlaukā saulainā laikā.
Šite gan msh ir taisnība, ja gribi ko diezgan precīzu GPS var mēģināt korekcijai likt, bet ne ka pamata "mērinstrumentu", pirmkārt GPS ir tuvu pie metra tā precizitates augšējā robeža kas itkā pat nav traki, otrkārt tā aprēķini saiet dēlī tikko kā laiks/laika sinhronizācija, datu ātrums sabojājas, vai kļūdas datu apmaiņā parādās. Bietās ar daudzstavu ēkām, mežos utml. jamam mēdz gadities, ka atstaritaus signals stipràks par tiešo, tad ar brīnumi rodas (kā piem. fiziski brauc pa Barona ielu, bet GPS rāda ka esi Vērmanes dārzā apmēram pa vidu).
Nevajag jau pārspīlēt - pietiks ar ēkām vai kokiem ceļa malās, vai arī mākoņainām debesīm lai precizitate jūtami pazeminātos. Bet precizitāte šajā gadījumā ir no svara - ja Māris izmērīs pussekundi vairāk nekā patiesībā bija, tad viņš pēc tam ar izmērīto ciparu te, pie kāda raksta, ķengās kādu autoražotāju...
Šaja kontekstā mani interesē cik viegli būtu militāristiem sačakarēt laika sinhronizaciju, jo tad visi droni un visi citi štrunti konkreti blieztu garam mērķim un atgriezties sākumpunktà arī būtu problēmas.
Pilnīgi nekam nederīga iekārta. Lai iegūtu salīdzināmus un uzticamus rezultātus, ir testi jāveic ļoti kontrolētā vidē. Pat vēja ātrums un virziens var ietekmēt šos rezultātus. Nemaz nerunājot par segumu, riepām, galu galā vadītāja kvalifikāciju un spēju izrullēt bez spolēšanas.
Nu bļīīn - vai tiešām cilvēks kurš fano par elektromobīļiem un autopilotiem nav pamanījis mūsdienu autobūves tendences? Nemaz nebūs tik daudz to mašīnu kuru paātrinājums līdz simtam būs atkarīgs no Māra spējām, kuru paātrinājumu viņš taisītos mērīt...
Nē, tikai no slīpuma. Es šaubos ka Māris būtu tik stulbs ka neatpazītu apstākļus kuros mašīnai varētu būt par īsu saķere pat ja tā ir no tām kam pretslīde strādā bez ārējām pazīmēm.
Tev ir kaut kas konkrēts zināms par kaut kādiem ierobežotājiem? Kaut kā gribas apšaubīt, lai arī jā, pēdējo 20 gadu motoru vadības teorētiski ko tādu spētu izveikt jo pašas arī skaita kilometrāžu.
Auto akselerācijas jeb no 0 līdz 100 km/h mērierīce, ar ko mērīt ātrumu
Kas vispār ir tirgū, plusi un mīnusi, kādas atsauksmes. Kam pievērst uzmanību?
Meklēju labāko - precīzāko paātrinājuma mērītāju!