Daudz likstas (baterija netur, kondensāts uz logiem, slikta skaņas izolācija utt.) ar pilnīgi jaunu elektroauto no Ķīnas un ir apnicis remontēt. Vai Latvijā ir sertificēts elektroauto eksperts, kurš varētu būt tiesīgs dot slēdzienu par brāķi?
? Skaņas izolācija tak nav specifiski elektroauto lieta, tāpat kondensāts, kura veidošanās attiecas uz slikti strādājošu salona ventilāciju un/vai kondicionieri.
Savukārt, "sertificēts būt var tikai konkrētas auto markas remonta speciālists, ne jau kaut kas vispārīgs.
Šoreiz kļūdies, cilvēks (es runāju pa tālruni) iet uz tiesu un meklē ekspertu, kas var dot precei virs 20 000 eur slēdzienu par neatbilstību kvalitātes standartam!
Vispārīgi sertificētu elektro auto speciālistu tu nedabūsi, jo šobrīd ir tikai pirmie sertificētie dīleru BEV speciālisti parādijušies kopā ar visiem darba rīkiem ...
Bet visādi citādi jājautā vai Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrs (PTAC) tev nevar līdzēt ar kādu padomu, kur, ko un kā !
Vai tad Latvijā kāds tos oficiāli tirgo? Un gan skaņas izolācija, gan kondensāts ir ļoti subjektīvas lietas. Baterijas turēšana - tur ļoti detalizēti instrukcijas jālasa.
tāpat kā ar visiem citiem - kaut kur EU nosertificē, tad kāds leitis 1/2 nošķiltu atved līdz savam šķūnītim, sametina no diviem vienu, un tad pēc tam LV bāleliņš, pircējs labticīgais smilkst.
Ja reiz pārdod arī Vācijā un Nīderlandē, tad jādomā, ka ir gan sertificēts. 11.okt.2020 ;DFSK SERES 3 – First 200 units exported to Germany; Seres 3 ir pirmais Seres zīmola modelis, kas tiek pārdots Eiropā. Tas ir elektrisks kompakts krosovers, kas ražots un pārdots Ķīnā kā Dongfeng Fengguang S513, kura pamatā ir ar benzīnu darbināms Dongfeng Fengguang 500.; Nekas daudz gan nav pārdots:
Nevajag nemaz ķīnaizeru auto. Vari te pie mūsu dīleriem bezjēgā klauvēties pa paņemšanu garantijā no vecās eiropas atvestiem vāģiem. Ja to auto viņi nav Tev pārdevuši negrib ķēpāties. Atmazkas, ka tur visādi korporatīvie, specifiskie noteikumi bijuši uz kaut kādu speciālo akciju utt daudz citi visādi argumenti
Šito video noteikti vajag paskatīties tiem, kas kliedz par to cik elektroauto ir vienkāršāks par iekšdedzes motoru ar simtiem deteļu un tur nekā nav, kam salūzt.
Varbūt, nezinu. Katrā ziņā Dacia tur ir visur un Renault arī diezgan daudz. Baigi daudz riktīgi veci Renault pamanījās. Man liekas agrāk tur visi Renault lietoja un tagad pārgājuši uz Dacia. No vācu autiņiem vienīgi Mercedes nosacīti daudz, bet tas dārgajos rajonos. BMW vispār taka muzeja eksponāti, ja kāds arī ir, tad no biezā galā. Nekādi X5, 3 utml.
Sertificēts elektroauto eksperts Latvijā?
Daudz likstas (baterija netur, kondensāts uz logiem, slikta skaņas izolācija utt.) ar pilnīgi jaunu elektroauto no Ķīnas un ir apnicis remontēt. Vai Latvijā ir sertificēts elektroauto eksperts, kurš varētu būt tiesīgs dot slēdzienu par brāķi?