Auto piekabes izvēle

Chip22 Reģ.: 06.03.2024

Sveiki. Varbūt kāds var padalīties ar pieredzi/ieteikumu. Vajadzīga auto piekabe,  šad un tad kaut kas jāved,  arī 3m garumā. 

Skatos uz vienasu 3 x 1.50m vai 3.25 x 1.50m piekabēm, vai ir vērts piemaksāt 125eiro 25cm dēļ? Itkā piekabei noņemas gan priekšējais, gan aizmugurējais borts.

Paldies.

 
1 2
core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.

Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.

Nu tieši tāpēc, ka jāpieliek lielāks spēks, lai to piekabi sagrieztu. Tāpat kā smagais ar divām asīm aizmugurē stūrējas sūdīgāk par tādu kam tikai viena, un smiltīs vai dubļos vispār nestūrējas, jo aizmugure stumj priekšu taisni ar sagrieztiem riteņiem.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

core rakstīja:

feciic rakstīja: Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.

Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.

Nu tieši tāpēc, ka jāpieliek lielāks spēks, lai to piekabi sagrieztu. Tāpat kā smagais ar divām asīm aizmugurē stūrējas sūdīgāk par tādu kam tikai viena, un smiltīs vai dubļos vispār nestūrējas, jo aizmugure stumj priekšu taisni ar sagrieztiem riteņiem.

Uz priekšu braucot šis nedarbojas jo piekabe nav bloķēta ar vilcēju un tā grūtākā griešanās varētu būt jūtama tikai aplam slidenos apstākļos. Atpakaļgaitā tieši pretēji-divasu piekabe ir daudz vieglāk manevrējama jo to tik ļoti nespaido bedres un nelīdzenumi un kustība nav tik strauja.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti